Opel Ampera/Chevrolet Volt

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Kar jaz opazam je, da se pri vseh testih obregnejo cez "touch" tipke na konzoli. Ampera NI edini avto, ki to ima. Mislim, da ima to vsaj se Impala, ampak ne me drzat za besedo. Glede ostalega bodo pa povedali tisti, ki avto dejansko uporabljajo
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Eto, danes sem doživel prvo neprijetnost.

Ker je bil danes na Bonaci, v Kopru, forum o elektromobilnost, sem z Ampero odšibal dol. Ko sem prišel dol, je bilo še sončno in suho. Ampero sem priključil na polnilno postajo, ki je bila postavljena par dni nazaj. Prejle sem jo tudi vnesel na www.elektro-crpalke.si:

http://www.elektro-crpalke.si/1/Polnilna-mesta/PregledCrpalke.aspx?ID=87

No, med prireditvijo pa je začelo možno deževati. Ker je avto narejen, da ne bi smelo biti problema polniti tudi v dežju, nisem tekel po dežju, da bi ga odklopil.
Ko se je vmes malo zjasnilo, sva s kolegom, ki ima Leaf-a, šla na pizzo zraven, kjer sem imel parkiran avto in vse je bilo ok, kljub vmesnemu dežju. Pojedla sva pizzo in se vrnila na prireditev. Potem pa je začelo res ulivati. Ker sem domneval, da mora biti vse ok, nisem paničaril.

No, ko pa sem odhajal, sem prišel do avta, in zelena lučka, ki drugače utripa, da nakazuje, da je avto poln, je bila popolnoma ugasnjena. Polnilec sem potegnil ven iz avta in ga nazaj vštekal v avto. Prižgala se je rumena lučka (kar je ok), vendar ni šla na zeleno (kar drugače naredi po parih sekundah). To mi ni bilo všeč. Vsedel sem v avto in dobil sem sledeče obvestilo:



Hmmm. Poizkusil sem še 1x, a isto. Izključil sem kabel, ga pospravil in vžgal avto. Gorela je rumena lučka za motor (fotko sem naredil na bencinski postaji na avtocesti, kjer sem se ustavil, da sem videl, če je napaka šla stran - zato različna kilometrina od prejšnje fotke):



Hmmmm. Vključil sem OBD2 Torque aplikacije in pogledal za napake v računalniku:



Hmmm... No, avto je bil popolnoma vozen in odpravil sem se domov. Na poti domov je ulivalo dež, tam nekje pri Logatcu so policaji že pomagali enemu avtu, ki se je zvrnil čez desno ograjo.
Ko sem prišel domov, sem avto priključil na polnjenje. Avto se je polnil
shocked-1.gif


Šel sem gor, do računalnika in poGooglal drugo napako (prva je splošna, ki nakazuje problem, druga je pa specifična) :

http://www.autocats.net/manual/chevrolet/tis0911/en/documents_2012/Volt/SM-R/92612410.en.html

Zanimiv je ta del:
Citat:
Charging the vehicle with a wet drive motor battery charger cable can cause this DTC to set. Verify that the customer did not attempt to charge vehicle in the rain or extremely wet environment.

Torej, avto ni popolnoma imun na dež. Ne vem sicer zakaj, vendar port je narejen, da je rain proof in ko sem ga potegnil ven, je bil suh.

Ker pa napaka na armaturki, kljub temu, da se doma polni ok, ne gre stran, sem vprašanje še zastavil na gm-volt forumu.

Če je vse ok, se bo v parih dneh napaka sama izbrisala, če ne, bom Ampero peljal na servis.

No, to je to. Poročam, če bo napaka šla stran.

Pa smo se naučili novo lekcijo.

V vsakem primeru, bi človek upal, da je avto imun na polnjenje v dežju, glede na to, da v določenih primerih, ko daš avto polniti, ko je še suho in potem začne deževati, preprosto ne moreš kar iti do avta in ga izključiti iz polnjenja.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
ZAnimiv test: dve vprašanji, bolj opažanji
pri 0:52; zakaj ima airbag izključen??
luknja med zadnjima sedežema je fail; resda se dobi zraven neko torbo, ki zapolni prostor, vendat mi ne vliva zaupanja, da bi obdržala nalet kosov tovora med sunkovitim zaviranjem ali nesrečo.

Izključen ima passenger airbag. Domnevam, da zaradi kamere in kamermana, ki verjetno ne sedi v ravno idealnem položaju, ko se snema.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
No, sej je ne poizkušam jaz brisati. Uporabnik na gm-volt forum je rekel, da jo bo avto, po parih dneh sam izbrisal. Če je ne bo, jo bom peljal na servis.

Se pa napaka specifično pojavi ob takih razmerah, ko se je danes polnilo - torej je od časa polnjenja, ker se tudi nanaša na polnilec. In glede na to, da doma polnilec deluje ok, domnevam, da je napaka še iz Kopra.
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
No, če jo bo zbrisal, je vprašanje ... lahko jo bo zgolj označil kot neaktivno in lučka motorne elektronike bo ugasnila ... in jo boš moral pobrisat sam (ni nujno, da bo tako seveda - je pa običajno).

Druga napaka (P1E00) je posledica prve, verjetno si že pogooglal ...

Čudi me, da so naredili tako, da se za tak tip napake prižge lučka motorne elektronike. Ali Ampera nima katere izmed teh lučk:

hybrid_battery_trouble_indicator.gif

high_voltage_system_fault.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
En uporabnik, v temi, ki sem jo začel, je imel podoben primer/problem s polnilno postajo:


Tale OnStar bi pa tudi jaz imel
srce-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Drug uporabnik je napisal:


Citat:
I had the exact same issue after it rained with the same error codes.
Apparently, the my Volt had the older style connector plug (has a black rubber gasket overlapping the charge port).
What happened was that the rain got inside and shorted something out. The dealer replaced the connector plug, and a HPM10 (?) module (a hybrid drive control module).
The new connector plug has a much better seal, it has a black rubber gasket surrounding the connector at the rear of the housing.

This was a fault of Chevy, since the J1772 spec is supposed to be waterproof/rain-tight

I would recommend heading to the dealer if this issue crops up again when it rains.
Happy (EV) driving!

Bom moral malo povprašati pri prodajalcu glede porta za polnjenje, ker mislim da, moj, na koncu odprtine, nima gumijaste obloge. Bom šel pogledat, ko bo boljša svetloba.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Rumena lučka za motor se ne prikazuje več.

Očitno, da po prvem polnjenju do 100% in po prvi vožnji po tem polnjenju, se lučka ugasne. Na OBD2 še vedno lahko preberem napaki v računalniku, a rumene lučke ni več.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Nisem klical na servis. Oni bi mi rekli naj ga pripeljem, samo ga ne dam iz rok kar tako. Če bi bilo res kaj resnejšega, bi ga, tako pa ni potrebe, če mi lahko vse povejo lastniki Volta
smile-1.gif


Sem pa govoril s prodajalcem, ki mi je Ampero prodal in se je strinjal z mano, pa povezal me je s tipom, ki je inštruiral slovenske mehanike za Ampero.
 
Nazadnje urejeno:

LFP

Zelenc'
22. sep 2012
15
0
1
Koper
Obišči stran
Še povprečno prevoženih km v Evropi, zato Toyota nima večjega dometa v EV načinu ker za večino (70%) to zadostuje.

1583548-25km.JPG
 

Priponke

  • 1583548-25km.JPG
    1583548-25km.JPG
    30,4 KB · Ogledi: 245
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik LFP pravi:
Primerjava porabe in emisij v Hv načinu z Priusom Plug-in

http://www.elektro-vozila.si/media/kunena/attachments/134/primerjava_2012-09-22.JPG

Spodnje rdeče obarvan kvadratek nakazuje na to, da imamo v Evropi bencinske črpalke na 500km in da ker ima Ampera bencinskega tanka le 35l, da bomo ostali na cesti? Je to poanta tistega rdečega kvadratka? Da bomo ostali cesti, ker ima Ampera skupnega dosega le do 740km?

Z zgornjimi dvemi rdečimi kvadratki se strinjam, vendar je potrebno povdariti dejstvo, da se Amperi prižge bencinski motor šele po 60-80km, ki jih med polnjenji naredi baterijo, tako da se bo večini le-ta prižigal redko, ker 'koliko jih pa dela več kot 80km na dan?'.

Glede na to, da ste prilimali ti dve slikci, vas imam za intelegentno osebo, tako da bi vas prosil še za sledeč izračun.
Če Prius Plug-In naredi 25km na elektriko (h temu se bom še vrnil), Ampera pa pri istem načinu vožnje naredil 80km na elektriko, pri Amperini porabi 5.2l/100km in Priuskini porabi 3.7l/100km, po koliko prevoženih kilometrih v eni vožnji, se porabljenega bencina, pri obeh avtomobilih, izenači? Oz. enostavneje; po koliko prevoženih kilometrih imata oba avtomobila pokurjenih enako količino bencina?
Oz. bolj matematično:
PiP: 25km (na elektriko) + 3.7l/100km = X litrov bencina
Ampera: 80km (na elektriko) + 5.2l/100km = X litrov bencina

Pri koliko prevoženih kilometrih imata obe vozili porabljenih X litrov bencina?

Da pomagam, meni pride, da po prevoženih 215km imata obe vozili enako porabljenega bencina. Do tistega trenutka pa ima Ampera porabljenega manj bencina oz. do 80km ima Ampera prevoženih 0 litrov bencina, med tem, ko ima PiP že porabljenega nekaj čez 2 litra bencina.

Še moja formula:
http://www.wolframalpha.com/input/?i=%283.7%2F100%29*x%3D+%285.2%2F100%29*x+-+2.86

Presečnici (pri 190km) je potrebno prišteti še 25km električnega dosega, ker he graf postavljen tako, da obema voziloma odšteje 25km električnega dosega.PiP je modra črta, Ampera je rdeča črta.

Do kakšnega izračuna pa pridete vi?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik LFP pravi:
Še povprečno prevoženih km v Evropi, zato Toyota nima večjega dometa v EV načinu ker za večino (70%) to zadostuje.

Vas zanima, koliko Prius Plug-In naredi na elektriko v realnem svetu?

Številke so v enotah milj, ameriških voznikov PiP-a, ki se vozijo že od februarja, odkar je pri njih PiP v prodaji:
piprange.jpg


Številke so od tukaj:
http://priuschat.com/threads/fully-charged-ev-range.107847/

2 tedna sem vozil slovensko demo Prius Plug-in in sem dosegal max. med 19-20km dosega na elektriko. Poleg tega ima prodajna verzija baterijo manjše kapacitete, kot demo verzija (5.2kWh vs. 4.4kWh), ogrevanje na bencin, kar pomeni, da kadarkoli boste prižgali ogrevanje, se bo zagnal bencinski motor in v primerjavi z navadno Priusko, eno zvezdico manj za varnost (navadna Prius ima 5 zvezdic NHTSA testa, PiP pa 4 zvezdice). Razlika je v težji bateriji, ki avto naredi manj varnega.

http://www.treehugger.com/cars/prius-plug-gets-4-star-nhtsa-crash-tests-videos.html

Kadarkoli se bo uporabnik vozil hitreje od 85km/h, pa če tudi je zadosti baterije, se vam bo zagnal bencinski motor.

Tako da, ta doseg 25km na elektriko, so pri PiP lepa marketinška številka in nič drugega.

Zdaj pa z Ampero šibam na obalo in me do večera ni, tako da bodite pridni
wink-1.gif
 

LFP

Zelenc'
22. sep 2012
15
0
1
Koper
Obišči stran
Če se vozi ampero do 100km med vsakim polnjenjem je super, če prevoziš 60km na dan prevažaš bencinski motor brez veze
če narediš 500km brez da polneš nima smisla se vozit z njo, sej vem da Prius ne naredi toliko sej sem ga mel na testu in tudi cena je visoka, ampak glede na to da se ampera prodaja kot električni avtomobil z podaljšanim dometom do 500km je dosti bolj glupa reklama. ter še prodajalci sploh ne vejo kaj prodajajo, ker se se peljal in ga poslušal kaj govori in mi je postalo slabo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Hehe. Je brez veze ja, razen ko greš čez vikend na drugo stran Slovenije.
Da ne govorimo o tvoji logiki, da je PiP pa super, ker uporablja motor.
hysterical-1.gif

Toyota je s PiP-om (v primejavi z Ampero) brcnila v temo. Trg bo to sigurno pokazal.