Eto, danes sem doživel prvo neprijetnost.
Ker je bil danes na Bonaci, v Kopru, forum o elektromobilnost, sem z Ampero odšibal dol. Ko sem prišel dol, je bilo še sončno in suho. Ampero sem priključil na polnilno postajo, ki je bila postavljena par dni nazaj. Prejle sem jo tudi vnesel na
www.elektro-crpalke.si:
http://www.elektro-crpalke.si/1/Polnilna-mesta/PregledCrpalke.aspx?ID=87
No, med prireditvijo pa je začelo možno deževati. Ker je avto narejen, da ne bi smelo biti problema polniti tudi v dežju, nisem tekel po dežju, da bi ga odklopil.
Ko se je vmes malo zjasnilo, sva s kolegom, ki ima Leaf-a, šla na pizzo zraven, kjer sem imel parkiran avto in vse je bilo ok, kljub vmesnemu dežju. Pojedla sva pizzo in se vrnila na prireditev. Potem pa je začelo res ulivati. Ker sem domneval, da mora biti vse ok, nisem paničaril.
No, ko pa sem odhajal, sem prišel do avta, in zelena lučka, ki drugače utripa, da nakazuje, da je avto poln, je bila popolnoma ugasnjena. Polnilec sem potegnil ven iz avta in ga nazaj vštekal v avto. Prižgala se je rumena lučka (kar je ok), vendar ni šla na zeleno (kar drugače naredi po parih sekundah). To mi ni bilo všeč. Vsedel sem v avto in dobil sem sledeče obvestilo:
Hmmm. Poizkusil sem še 1x, a isto. Izključil sem kabel, ga pospravil in vžgal avto. Gorela je rumena lučka za motor (fotko sem naredil na bencinski postaji na avtocesti, kjer sem se ustavil, da sem videl, če je napaka šla stran - zato različna kilometrina od prejšnje fotke):
Hmmmm. Vključil sem OBD2 Torque aplikacije in pogledal za napake v računalniku:
Hmmm... No, avto je bil popolnoma vozen in odpravil sem se domov. Na poti domov je ulivalo dež, tam nekje pri Logatcu so policaji že pomagali enemu avtu, ki se je zvrnil čez desno ograjo.
Ko sem prišel domov, sem avto priključil na polnjenje. Avto se je polnil
Šel sem gor, do računalnika in poGooglal drugo napako (prva je splošna, ki nakazuje problem, druga je pa specifična) :
http://www.autocats.net/manual/chevrolet/tis0911/en/documents_2012/Volt/SM-R/92612410.en.html
Zanimiv je ta del:
Citat:
Charging the vehicle with a wet drive motor battery charger cable can cause this DTC to set. Verify that the customer did not attempt to charge vehicle in the rain or extremely wet environment.
Torej, avto ni popolnoma imun na dež. Ne vem sicer zakaj, vendar port je narejen, da je rain proof in ko sem ga potegnil ven, je bil suh.
Ker pa napaka na armaturki, kljub temu, da se doma polni ok, ne gre stran, sem vprašanje še zastavil na gm-volt forumu.
Če je vse ok, se bo v parih dneh napaka sama izbrisala, če ne, bom Ampero peljal na servis.
No, to je to. Poročam, če bo napaka šla stran.
Pa smo se naučili novo lekcijo.
V vsakem primeru, bi človek upal, da je avto imun na polnjenje v dežju, glede na to, da v določenih primerih, ko daš avto polniti, ko je še suho in potem začne deževati, preprosto ne moreš kar iti do avta in ga izključiti iz polnjenja.