Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Nimam pojma. Seveda nj tudi dosti odvisno od voznika, je pa res, da so ti casi dosezeni na progi s profesionalni vozniki, navaden voznik na cesti, ce ima rocni menjalnik, ne bo znal tako dobro pospesevati, kot profesionalni voznik, ki tocno ve, pri katerih vrtljajih mora pospesevati in prestavljati in to hitro prestavljati. Pri avtomatiku pa samo pritisnes na gas in to je vsa umetnost.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Le počakaj na prvo VTI. Honde so vedno hitrejše od drugih, ...
smirk-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Poleg tega je neprecenljivo, ko te hoče z rdeče, na koncu trzinke, kakšen bencinar ali diesel v pospeševanju prehiteti, da me 'poniža', potem pa pritisnem na gas in ga v vsej tišini pustim daleč za seboj. Sicer to zelo redko prakticiram, ampak ko se mi pa zalušta, je pa fajn občutek.

To je šala kajne? Ravno iz tega razloga sem poiskal temo o Amperi in vprašal o smiselnosti nakupa le te, ker mi je hotel nek avstrijec malo "nakazati" na semaforju z njo ampak se mu ni najbolj izšlo.
grin1.gif


Pa še eno vprašanje, ki se mi poraja ob vsej tej tehnologoiji. Kdo bo to popravljal ko bo šlo kaj narobe glede na to, da naši vrli avtomehaniki še navadnih bencinarjev in dizlov premarsikdaj ne znajo.
confused-1.gif

Še vsakogar, ki me je izzval sem pustil zadaj, vključno enega Porsche SUV-ja. In nisem nikoli jaz izzval, ampak me je oni, ko me je gledal in pritiskal na gas.

Bi me pa vsekakor prehitel z avtom, ki ima pospeške od 0-100km/h pod 9s. Vendar je tukaj spet odvisno od voznika (če ni avtomatik), ali zna iz avta iztisniti tak pospešek.

kako zdaj to, sej imajo skoraj vsi avti pod 9 pospeške (najslabši cayenne 220 kW (300 PS) bei 6.300 1/min
0-100 km/h in 7,8 - 7,5 s)

Najslabši Cayenne 3.2 250hp ima pospešek malenkost nad 9s.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Ne vem za ostale, sem pa za Porsche Cayenne skoraj sto procentov prepričan, da ne obstaja različica z ročnim menjalnikom. Da se nisi ti sam seboj tekmoval. Ne rečem, da je Cayenne slab avto pa tudi ne rečem, da je Ampera dobra, če me razumeš.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
bonk.gif


Sem bil skoraj sto posto prepričan, da v takšno kočijo ne vgrajujejo ročnega. Jbg.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.419
10.675
113
obstaja že, ampak samo na slikah
wink-1.gif


Takole pravi mobile.de
Getriebe
Automatik (3124)
Schaltgetriebe (127)
Halbautomatik (4)
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Ne vem za ostale, sem pa za Porsche Cayenne skoraj sto procentov prepričan, da ne obstaja različica z ročnim menjalnikom. Da se nisi ti sam seboj tekmoval. Ne rečem, da je Cayenne slab avto pa tudi ne rečem, da je Ampera dobra, če me razumeš.

Te razumem, vendar je bilo preveč očitno, da bo narobe razumel. 'Potegnila' z dveh rdečih na rondoju Tomačevo, kjer sva tudi preizkusila tudi, kako se drži v ovinku s pospeševanjem- v tem primeru rondoju, s tem, da sem jaz bil na zunanjem pasu in sem imel daljšo pot za prevozit.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
903
53
28
Za vse tiste, ki dvomite v pospeške elektro gnanih avtov : ste kdaj primerjali graf navora ICE in elektromotorjev ? Od 80->180 bo najbrž ICE v prednosti, pospeški iz mesta do (na pamet govorim) 80 pa so druga zgodba
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.033
9.668
113
Citat:
Uporabnik cat pravi:
Za vse tiste, ki dvomite v pospeške elektro gnanih avtov : ste kdaj primerjali graf navora ICE in elektromotorjev ? Od 80->180 bo najbrž ICE v prednosti, pospeški iz mesta do (na pamet govorim) 80 pa so druga zgodba
Zgoraj Andy piše o startu na semaforju. Nima veze navor temveč zgolj čas do 100 km/H. In če je pustil zadaj Cayenna (razen ta svohnih) sta dve možnost. Da tisti v Cayennu ni dirkal ali pa ne zna pohodit do konca. Oz je še ena, da ne zna šaltat, če ni bil avtomatik.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
903
53
28
Malo si poglej graf navora na spodnji povezavi, stran 52.

http://divapps.parker.com/divapps/emn/pdf/RotaryMotors/NeoJ/J_Series_MotorBrochure.pdf

Pri modernem elektro motorju je graf navora ravno obraten ICE - max. je že pri nič vrtljajih.
V časih mojega študija na FERI MB so imeli v laboratoriju Fiata UNO z 35 KM električnim motorjem in polnim prtljažnikom akumulatorjev. Sam ga sicer nisem uspel voziti, sošolec pa. In po njegovih besedah je bilo zelo zanimivo gledati dolge obraze voznikov ostalih avtov, ko jih je pri semaforju Uno pustil zadaj

BTW : če navor nima absolutno nobene veze, zakaj enako močan diesel "butne" v hrbet, bencinar pa ne ?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Zakaj potem Ampera do 100 km/h potrebuja cca. 10s, če bi naj teh 150 električnih konjev bilo tako brutalnih?
smile-1.gif
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
903
53
28
Če bi vsaj pogledal grafe bi ti bilo jasno, da s hitrostjo (oz vrtljaji) navor pada. In ne bi se mi zdelo nič čudnega, če od 0-50 deluje eksplozivno, potem pa pospešek skokovito pada. Govorim na pamet, ne se obešati na cifre. Potem pa je še seveda tu vprašanje elektronike oz eko vs. performance...

Kakorkoli, ne da se mi več. Se predam.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.183
1.194
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
- na leto bom privarčeval 1.300 EUR pri gorivu (po današnji ceni bencina). Z odšteto subvencijo bom po 10 letih na 27.000 EUR. Nekdo, ki dela še več km kot jaz, se mu bo povrnilo še prej.
Hmmm ... 10x1.300=13.000. A subvencije je 14.000?
Če pustimo ob strani dejstvo, da sem 100%, da ne boš imel avta 10 let.

Zakaj 14.000?

45.200 EUR (cena moje Ampere)- 4.000 (subvencija) = 41.200 EUR
41.200 EUR - 13.000 EUR = 28.200 EUR

Tisti, ki sem mu odgovarjal je delal primerjavo z avtom vrednim 30.000 EUR. Torej sem že pod to ceno. Zakaj sarkastično sprašuješ, če je subvencije 14.000?

In ja, Clia sem imel 11+ let.

Ker sem primerjal z AMperi primerljivim avtom. Če nekdo primerja z nečim za 30 jurjev, je to njegov problem. Skratka nepsorazum.
Za dolžino lastništva sem pa pač presenečen, se mi zdiš po pisanju tip človeka, ki bi (bo) AMpero zamenjal za kaj bolj tehnično naprednega prej kot v 10 letih. Sicer pa: SLO povprečje je po naši raziskavi 6,7 leta.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.183
1.194
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik cat pravi:
Za vse tiste, ki dvomite v pospeške elektro gnanih avtov : ste kdaj primerjali graf navora ICE in elektromotorjev ? Od 80->180 bo najbrž ICE v prednosti, pospeški iz mesta do (na pamet govorim) 80 pa so druga zgodba
Zgoraj Andy piše o startu na semaforju. Nima veze navor temveč zgolj čas do 100 km/H. In če je pustil zadaj Cayenna (razen ta svohnih) sta dve možnost. Da tisti v Cayennu ni dirkal ali pa ne zna pohodit do konca. Oz je še ena, da ne zna šaltat, če ni bil avtomatik.

Hmmm ... Ne pozanm prv veliko semaforjev, ki stojijo na cesti, na kateri je omejitev 100 km/h. Pri 0-50/60/70 pa je stavr mnogo drugačna, kot pri -100 ali več. Zadnjič smo skupaj postavili Twingo RS in Twingo R2 Evo. Ne boš verjel, prvih nekaj (ne prav malo) metrov RS čisto fajn tekmuje z R2 evo. Potem pa razlika v korist R2 zraste skoraj v hipu. Ampak če bi se šli tekmo do 30 km/h, bi znal RS zmagat ...
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/video-renault-twingo-r2-evo/
Tam nekje okoli minute ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Eden takih semaforjev je na Brnčičevi, če se pripelješ iz Črnuč in greš proti rondoju Tomačevo. Od Brnčičeve naprej je hitra cesta, torej 110km/h.

Poleg tega je še dvopasovnica
smile-1.gif


Rdečo pa ujameš tako, da se pripelješ iz Brnčičeve in zapelješ proti Črnučam. Na semaforju pri Črnučah čakaš na semaforju, ki zavija levo. Narediš pol-krog proti Brnčičevi in ujel boš rdečo luč.

 
Nazadnje urejeno: