Opel Ampera/Chevrolet Volt

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Bom kar začel:
- moj denar za gorivo ostane v Sloveniji, del tvojega gre v arabske države (ostalo v davščine)
So what (pa čeprav tudi elektriko uvažamo)
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
- na leto bom privarčeval 1.300 EUR pri gorivu (po današnji ceni bencina). Z odšteto subvencijo bom po 10 letih na 27.000 EUR. Nekdo, ki dela še več km kot jaz, se mu bo povrnilo še prej.
Hmmm ... 10x1.300=13.000. A subvencije je 14.000?
Če pustimo ob strani dejstvo, da sem 100%, da ne boš imel avta 10 let.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

- vozniška izkušnja je fenomenalna. Poizkusi jo na testni vožnji, pa nam poročaj nazaj
- izgleda dobro
Res je. Zadnja točka je pa mimo, vsak ima svoj okus, zato za debato prednosti/slabosti ni relevantna.

Skratka, avto te bo z uporabo vred stal opazno več od primerljivo zmogljivega in velikega klasinega - ampak veselje do tega, da ga imaš (ker imaš pač rad takle stvari), vozniška izkišnja (ki je tudi za neljubitelje štroavtov res odlična) in dejstvo, da nekaj narediš za okolje, pri tebi to razliko pač odtehtajo. Fair enough.
Drugi pa pač razmišljajo po svoje in nekaterih delov te enačbe še dolgo (če sploh) ne bodo razumeli.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Bodimo pošteni, večino denarja od naftnih derivatov gre direkt v državni proračun preko takih in drugačnih davkov. Če bi država ukinla vse davke na naftne derivate razen DDV-ja, bi se vozili za od oka 50% ali pa še več % ceneje.

Cena Ampere in pa tudi Priusa plug in hibrida je primerna njunima pozicijama na trgu. Ampera je prvi plug in hibrid na evropskem trgu, Prius pa drugi. Ko jih bo več bo tudi konkurenca večja. Dejstvo pa je, da so cene kvazi hibridov (Hondin IMA sistem), hibridov (Toyotin HSD) precej navite. Plug in hibridi pa so poleteli v nebo. Če pogledaš razliko v tehnologiji Priusa in plug in Priusa, ni razlike za 10k€, kolikor je plug in Prius dražji od klasičnega Priusa. Glavni tehnološki razliki sta, večja baterija pri plug in izvedbi in v plug in izvedbi dodana elektronika za polnenje baterije iz omrežja. Glede na izjave enega izmed vodilnih v Seatu, kjer delajo na razvoju plug in Leona, je proizvodna cena plug in hibrida petkrat večja od klasičnega vozila. Zadnjemu podatku ne verjamem. Glede na popularnost Priusa po svetu bi morala Toyota že propasti, če je lastna cena hibrida petkratnik lastne cene klasike.
Skratka za spust cen pri hibridih je še kar nekaj prostora. Počakajmo še na kak model od kakega drugega proizvajalca. Po tem bosta morala Toyota in Opel spustiti ceno ali bosta pa preživela zaradi slave prvega na trgu.

Glede vozniških izkušenj pa verjamem, da so pri Amperi fenomenalne. Konstanten navor od 0 obratov naprej so tudi moje sanje, samo ne za dva-plus-kratnik cene klasičnega avta. Toliko pa ta feature ni vreden.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Jaz pa zavidam Andyu, ker mu ni treba prenašati tresljajev in bobnenja dizelskega motorja pri cijazenju skozi križišča v mestu.
Če imaš avto za v službo in nazaj z do 30 km ali manj v eno smer, in greš dvakrat na mesec na kakšen izled do 200 km je večji luksuz vsakodnevna vožnja v tihem in mirnem elektromotorju, kot prenašat dizelske treslaje v pasatu, mondeu, insignii ...

Kolk ste eni tečni s tem kaj se splača in kaj ne. Potem se tud men ni splačal nakup novega mondea, medtem ko je sodelovka kupila rabljenega in privarčevala 20.000€ glede na mene Jaz izgubim vsako leto vrednost njenega avta, pokvaril se ji pa tudi še ni.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
- na leto bom privarčeval 1.300 EUR pri gorivu (po današnji ceni bencina). Z odšteto subvencijo bom po 10 letih na 27.000 EUR. Nekdo, ki dela še več km kot jaz, se mu bo povrnilo še prej.
Hmmm ... 10x1.300=13.000. A subvencije je 14.000?
Če pustimo ob strani dejstvo, da sem 100%, da ne boš imel avta 10 let.

Zakaj 14.000?

45.200 EUR (cena moje Ampere)- 4.000 (subvencija) = 41.200 EUR
41.200 EUR - 13.000 EUR = 28.200 EUR

Tisti, ki sem mu odgovarjal je delal primerjavo z avtom vrednim 30.000 EUR. Torej sem že pod to ceno. Zakaj sarkastično sprašuješ, če je subvencije 14.000?

In ja, Clia sem imel 11+ let.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
ozze, hvala za komentar.

Brez tresljajev in vsega ostalega, kar si napisal je res. Vožnja je pomirjujoča. V vsem tem uživam že od 2008, ko sem kupil Vectrix-a.

Poleg tega je neprecenljivo, ko te hoče z rdeče, na koncu trzinke, kakšen bencinar ali diesel v pospeševanju prehiteti, da me 'poniža', potem pa pritisnem na gas in ga v vsej tišini pustim daleč za seboj. Sicer to zelo redko prakticiram, ampak ko se mi pa zalušta, je pa fajn občutek.


Še to. Včeraj zvečer je v naši garažni kleti do mene prišel možakar, ki je pred kratkim kupil BMW serije 5 - diesel in mi je rekel, da vsakokrat, ko gre do svojega avta, da občuduje Ampero in da mu je žal, ker je BMW-ja že kupil, ker bi drugače vzel Ampero. In to ni edini sosed/soseda, ki mi je povedal, kako lep avto je to.
 
Nazadnje urejeno:

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Poleg tega je neprecenljivo, ko te hoče z rdeče, na koncu trzinke, kakšen bencinar ali diesel v pospeševanju prehiteti, da me 'poniža', potem pa pritisnem na gas in ga v vsej tišini pustim daleč za seboj. Sicer to zelo redko prakticiram, ampak ko se mi pa zalušta, je pa fajn občutek.

Lah probamo pa da vidmo
grims-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če koga zanima, Amperina/Volt baterija stane $350/kWh.

Cena baterije, če bi jo bilo potrebno plačati za zamenjavo, pa stane 2900.00 US$.

http://gm-volt.com/forum/showt...g-revelation...

Sem izredno skeptičen nad to ceno. Po mojem bo v realnosti prej 12900. Še za Priusa v Ameriki poiskušajo uradni servisi ciganit 3 jurje skupaj z montažo, neoriginalne baterije z garancijo 7 let / 100.000 milj se pa dobe za jurja pa pol z montažo vred s tem da staro vzamejo not.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Poleg tega je neprecenljivo, ko te hoče z rdeče, na koncu trzinke, kakšen bencinar ali diesel v pospeševanju prehiteti, da me 'poniža', potem pa pritisnem na gas in ga v vsej tišini pustim daleč za seboj. Sicer to zelo redko prakticiram, ampak ko se mi pa zalušta, je pa fajn občutek.

To je šala kajne? Ravno iz tega razloga sem poiskal temo o Amperi in vprašal o smiselnosti nakupa le te, ker mi je hotel nek avstrijec malo "nakazati" na semaforju z njo ampak se mu ni najbolj izšlo.
grin1.gif


Pa še eno vprašanje, ki se mi poraja ob vsej tej tehnologoiji. Kdo bo to popravljal ko bo šlo kaj narobe glede na to, da naši vrli avtomehaniki še navadnih bencinarjev in dizlov premarsikdaj ne znajo.
confused-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
andy je imel in jo nabavil, brez dvoma super avto v relativno vseh pogledih, samo v ceni ne. Malo nas zdaj edino boli, ker nimamo 40k€ namenjen za avto
wink-1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.594
9.813
113
40
MB
ksz

o kakem padanju cen govorite eni ... če mislite da bo ampera čez 2 leti stala 20k ker bo več konkurence ga pomoje fajn mimo sekate, prišlo bo do kakih korekcij par % več pa pomoje ne, ker te so zgubili vse stranke ki so avto zdaj kupli
wink-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
tako kot pri kii?recimo, vsakemu bo padla cena, kar po tržni ceni..sicer je res odvisno kolk bodo tega prodali, ampak vseeno 5 let 50% recimo pa da vidimo.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Če bi imel Ampero, je kot rabljene potem nebi prodajal, ampak bi jo obdržal za oldtimerja. Ker gre vseeno za avto, ki postavlja mejnike v zgodovini avtomobilizma, in bi s časom zopet pridobival na vrednosti.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.594
9.813
113
40
MB
vem da bo vse kia loverje to zabolelo ampak vseeno ima znamka opel dosti večjo tržno vrednost kot kia, ki si pač lahko privošči take stvari
smile-1.gif


bo padla cena razumljivo, ampak pomoje ne za tolko ...

je razlagal en vodilnih od renaulta pri predstavitvi fluenca, da je razvoj baterij kr daleč in da kvantnih preskokov v zmogljivosti ni za pričakovat v prihodnjih letih
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če koga zanima, Amperina/Volt baterija stane $350/kWh.

Cena baterije, če bi jo bilo potrebno plačati za zamenjavo, pa stane 2900.00 US$.

http://gm-volt.com/forum/showt...g-revelation...

Sem izredno skeptičen nad to ceno. Po mojem bo v realnosti prej 12900. Še za Priusa v Ameriki poiskušajo uradni servisi ciganit 3 jurje skupaj z montažo, neoriginalne baterije z garancijo 7 let / 100.000 milj se pa dobe za jurja pa pol z montažo vred s tem da staro vzamejo not.

To ceno je povedal oče Volta/Ampere Bob Lutz, par dni nazaj. Poglej si link, ki sem ga priložil.

Govora pa je o tem debaklu Reuterja:

http://green.autoblog.com/2012/09/11/bob-lutz-chevy-volt-cost/

Sem pa včeraj za Kindla kupil tole knjgo od Bob Lutz-a:

http://www.amazon.com/Car-Guys...ywords=bob+lutz
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Poleg tega je neprecenljivo, ko te hoče z rdeče, na koncu trzinke, kakšen bencinar ali diesel v pospeševanju prehiteti, da me 'poniža', potem pa pritisnem na gas in ga v vsej tišini pustim daleč za seboj. Sicer to zelo redko prakticiram, ampak ko se mi pa zalušta, je pa fajn občutek.

To je šala kajne? Ravno iz tega razloga sem poiskal temo o Amperi in vprašal o smiselnosti nakupa le te, ker mi je hotel nek avstrijec malo "nakazati" na semaforju z njo ampak se mu ni najbolj izšlo.
grin1.gif


Pa še eno vprašanje, ki se mi poraja ob vsej tej tehnologoiji. Kdo bo to popravljal ko bo šlo kaj narobe glede na to, da naši vrli avtomehaniki še navadnih bencinarjev in dizlov premarsikdaj ne znajo.
confused-1.gif

Še vsakogar, ki me je izzval sem pustil zadaj, vključno enega Porsche SUV-ja. In nisem nikoli jaz izzval, ampak me je oni, ko me je gledal in pritiskal na gas.

Bi me pa vsekakor prehitel z avtom, ki ima pospeške od 0-100km/h pod 9s. Vendar je tukaj spet odvisno od voznika (če ni avtomatik), ali zna iz avta iztisniti tak pospešek.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Če bi imel Ampero, je kot rabljene potem nebi prodajal, ampak bi jo obdržal za oldtimerja. Ker gre vseeno za avto, ki postavlja mejnike v zgodovini avtomobilizma, in bi s časom zopet pridobival na vrednosti.

Imaš prav. Podobno bo verjetno z mojim Vectrix-om, ki je prvi highway legal električni motocikel na svetu in jih je na svetu vsega nekaj tisoč.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če koga zanima, Amperina/Volt baterija stane $350/kWh.

Cena baterije, če bi jo bilo potrebno plačati za zamenjavo, pa stane 2900.00 US$.

http://gm-volt.com/forum/showt...g-revelation...

Sem izredno skeptičen nad to ceno. Po mojem bo v realnosti prej 12900. Še za Priusa v Ameriki poiskušajo uradni servisi ciganit 3 jurje skupaj z montažo, neoriginalne baterije z garancijo 7 let / 100.000 milj se pa dobe za jurja pa pol z montažo vred s tem da staro vzamejo not.

To ceno je povedal oče Volta/Ampere Bob Lutz, par dni nazaj. Poglej si link, ki sem ga priložil.

Govora pa je o tem debaklu Reuterja:

http://green.autoblog.com/2012/09/11/bob-lutz-chevy-volt-cost/

Sem pa včeraj za Kindla kupil tole knjgo od Bob Lutz-a:

http://www.amazon.com/Car-Guys...ywords=bob+lutz

Še uradno:

http://www.gmpartsgiant.com/parts/gm-battery-20979876.html
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Poleg tega je neprecenljivo, ko te hoče z rdeče, na koncu trzinke, kakšen bencinar ali diesel v pospeševanju prehiteti, da me 'poniža', potem pa pritisnem na gas in ga v vsej tišini pustim daleč za seboj. Sicer to zelo redko prakticiram, ampak ko se mi pa zalušta, je pa fajn občutek.

To je šala kajne? Ravno iz tega razloga sem poiskal temo o Amperi in vprašal o smiselnosti nakupa le te, ker mi je hotel nek avstrijec malo "nakazati" na semaforju z njo ampak se mu ni najbolj izšlo.
grin1.gif


Pa še eno vprašanje, ki se mi poraja ob vsej tej tehnologoiji. Kdo bo to popravljal ko bo šlo kaj narobe glede na to, da naši vrli avtomehaniki še navadnih bencinarjev in dizlov premarsikdaj ne znajo.
confused-1.gif

Še vsakogar, ki me je izzval sem pustil zadaj, vključno enega Porsche SUV-ja. In nisem nikoli jaz izzval, ampak me je oni, ko me je gledal in pritiskal na gas.

Bi me pa vsekakor prehitel z avtom, ki ima pospeške od 0-100km/h pod 9s. Vendar je tukaj spet odvisno od voznika (če ni avtomatik), ali zna iz avta iztisniti tak pospešek.

kako zdaj to, sej imajo skoraj vsi avti pod 9 pospeške (najslabši cayenne 220 kW (300 PS) bei 6.300 1/min
0-100 km/h in 7,8 - 7,5 s)