Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Iz reportaže od siola se "bere" da je avto precej pri tleh, problem ima že s parkiranjem do robnikov, dostikrat podrsa čez kakšne ovire, problemi so uvozi/izvozi v garažne hiše itd.

Kako je s tem v praksi?

(beri: jst kmet imam že z običajnimi avti take probleme, tako da je v tem pogledu Ampera totalno neuporabna)

Res je. Predvsem na nestandardnih ležečih policajih se s tem podrsa. A ta zračna zavesa je narejena iz treh delov iz mehke gume, se upogiba in se ne poškoduje. Je sicer nadležno, a se navadiš. Namenjena pa je izboljšanju aerodinamike, da zapelje zrak okoli avta in ne pod avto.

Je pa v USA možnost zamenjave za višjo gumo, s katero ne praskaš po ležečih policajih, je pa menda menjava brezplačna. Ne vem pa, kako je pri nas. Mene ne moti, sem se navadil.
 

Snaga1

Pripravnik
3. sep 2012
257
0
16
Samo vprasam, ne se uzalit. Tudi sam razmisljam v smeri nabave hibrida (ne sicer Ampere), ampak le v primeru, da to ne predstavlja ovire pri normalni voznji. Predvidevam, da si entuziast in dokumentiras verjetno tudi stvari, ki avtu ne bi smele predstavljati problema, ce pa je teh 210m podvig za hibrida, potem pa je ocitno za pocakati naslednjo generacijo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.095
4.064
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Iz reportaže od siola se "bere" da je avto precej pri tleh, problem ima že s parkiranjem do robnikov, dostikrat podrsa čez kakšne ovire, problemi so uvozi/izvozi v garažne hiše itd.

Kako je s tem v praksi?

(beri: jst kmet imam že z običajnimi avti take probleme, tako da je v tem pogledu Ampera totalno neuporabna)

Res je. Predvsem na nestandardnih ležečih policajih se s tem podrsa. A ta zračna zavesa je narejena iz treh delov iz mehke gume, se upogiba in se ne poškoduje. Je sicer nadležno, a se navadiš. Namenjena pa je izboljšanju aerodinamike, da zapelje zrak okoli avta in ne pod avto.

Je pa v USA možnost zamenjave za višjo gumo, s katero ne praskaš po ležečih policajih, je pa menda menjava brezplačna. Ne vem pa, kako je pri nas. Mene ne moti, sem se navadil.

Tnx, če je narjeno tako da se pač material ne poškoduje je ok. Sem mislil da gre z kakšne trde difuzorje zraka ki potem koštajo celo bogastvo!
zmaga.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ne ne, je popolnoma mehko. Hmmm, s čem bi primerjal.... No, je mehko
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Snaga1 pravi:
Samo vprasam, ne se uzalit. Tudi sam razmisljam v smeri nabave hibrida (ne sicer Ampere), ampak le v primeru, da to ne predstavlja ovire pri normalni voznji. Predvidevam, da si entuziast in dokumentiras verjetno tudi stvari, ki avtu ne bi smele predstavljati problema, ce pa je teh 210m podvig za hibrida, potem pa je ocitno za pocakati naslednjo generacijo.

Lej, nisem užaljen, samo če imam priložnost ujeti zanimiv posnetek, ga posnamem. Nikjer nisem rekel, da je to podvig, objavil bom kot zanimivost. Mogoče bo pa koga zanimalo.
Kar sem hotel povedati je to, da je teh 210m lahko vzorec za naprej, ker če bi se klanec nadaljeval v 1000m se ne bi nič spremenilo, če že pri teh 210 metrih ni prišlo do polnega delovanja bencinskega motorja ali kakšnega bistvenega praznjenja baterije zaradi nedohajanja moči bencinskega motorja.

Če to ni zadosti, naj se pač počaka video vožnje na Vršič in dol, ki se mi kmalu obeta. Opravila jo bova z Ampero Avtotehne Vis, ker imajo kupci tudi vprašanja glede take vožnje, tako da jo bova, kot tudi vse ostale, tudi na tak način podokumentirala (Andrej iz Avtotehne Vis in moja malenkost).

Razmišljam pa še o scenarijih, kako bi to opravila. Moja ideja je, da bi šla v prvo gor z baterijo, se na vrhu obrnila in da vidimo, koliko energije se je regeneriralo. V drugo pa da grev v Mountain Mode-u, pa da vidimo, če bi bencinski motor kaj 'zasopihal'. Bom še videl. V mislih imam še nekaj drugega, a bi nama znalo vzeti več časa.

Bom pa moral narediti video posnetke nižje ločjivosti, ker ima Samsung omejitev file sistema, da so datoteke dolge maksimalno 4GB in kljub temu, da imam 32GB SD kartico v Galaxy Note-u, mi pri videu HD ločljivosti, omejitev 4GB postavlja omejitev glede dolžine enkratnega videa, kar bi si ga želel narediti v vžnji gor na Vršič in dol.
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Andy, oprosti,, ker nisem prebiral teme od začetka...vendar, kaj pomeni vožnja v Hold Mode-u? Mi lahko razložiš še spodnje grafe, kaj pomenijo? OK "coolant temperature" mi je jasno in "Fuel used", kaj pa ostalo?

Zakaj je avto tako glasen? Odprta okna?

p.s.: ura je 22h, in glas od tvoje " nina nana miška je zaspana....in šteje do trii"....skor sem dol padu
smile-1.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
»Hold mode« pomeni, da se za pogon vozila uporablja izključno elektrika, ki jo proizvede motor, kot pri vlakih. Akumulatorji se ne praznejo.

LPK = poraba v litrih na kilometerske razdalje
MPG = (neuporabna) poraba v miljah na galono *
Fuel % = koliko je goriva še v tanku
SOC = koliko elektrike je še v akumulatorjih


* neuporabna, ker ni linearna in potem maš ljudi, ki ne vejo, da več prihraniš, če zmanjšaš porabo s 4MPG na 8MPG, kot pa z 20MPG na 40MPG.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
MPG imam na prikazu izključno le za ameriške gledalce.

Drugače pa je punca to pela zato, ker se je bližal čas za hčerkin opoldanski spanec in je bilo fino, da zaspi za vožnjo po jadranski magistrali.
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.183
1.194
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Iz reportaže od siola se "bere" da je avto precej pri tleh, problem ima že s parkiranjem do robnikov, dostikrat podrsa čez kakšne ovire, problemi so uvozi/izvozi v garažne hiše itd.

Kako je s tem v praksi?

(beri: jst kmet imam že z običajnimi avti take probleme, tako da je v tem pogledu Ampera totalno neuporabna)

Res je. Predvsem na nestandardnih ležečih policajih se s tem podrsa. A ta zračna zavesa je narejena iz treh delov iz mehke gume, se upogiba in se ne poškoduje. Je sicer nadležno, a se navadiš. Namenjena pa je izboljšanju aerodinamike, da zapelje zrak okoli avta in ne pod avto.

Je pa v USA možnost zamenjave za višjo gumo, s katero ne praskaš po ležečih policajih, je pa menda menjava brezplačna. Ne vem pa, kako je pri nas. Mene ne moti, sem se navadil.

Je pa zabavno. Se peljem domov (imamov ulici ležeče), gre par pešcev ob cesti, pa me seveda niso slišali, dokler ni guma po tleh udarila. Ene dva je skoraj infark, ena teta je kar zalaufala ... Potem sem se navadil občasno potrobit ... Dobro, da ima Ampera posebno trobljo v ta namen.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Zvok je bil razvit v sodelovanju z ameriško zvezo za gluhe. Ampak ok, vi bi vsekakor naredili boljšega.

Mimogrede, poenostavljena animacija, kako Volt/Amperin pogon deluje:

 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.553
9.821
113
40
MB
pa Presneto mojster nerabiš bit za vsako stvar užaljen, je pač hecn zvok
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Nisem užaljen, vendar ko nekdo predstavi kritiko, je prav, da predstavi še boljšo idejo, da se še tisto pokomentira.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
To ni bila kritika, sam nisem mogel da ne bi. Verjamem, da to niso škipanje stola posneli in rekli, ajd, tole bo kr OK. Konec koncev avtomobilski proizvajalci najemajo in dobro plačujejo ljudi, da jim sestavijo pravi zvok avta, da naredijo izpuh tak, da prav zveni in ni hudič, da se tudi pri taki stvari potrudijo. Moraš pa priznati, da zveni prekleto hecno.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
ksz...

Ne da se mi brati vseh 27 strani. V čem je smisel nakupa Ampere, ko pa za 30k dobiš par razredov boljši avto in še za vsaj 5 let goriva ti ostane?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Bom kar začel:
- moj denar za gorivo ostane v Sloveniji, del tvojega gre v arabske države (ostalo v davščine)
- na leto bom privarčeval 1.300 EUR pri gorivu (po današnji ceni bencina). Z odšteto subvencijo bom po 10 letih na 27.000 EUR. Nekdo, ki dela še več km kot jaz, se mu bo povrnilo še prej.
- vozniška izkušnja je fenomenalna. Poizkusi jo na testni vožnji, pa nam poročaj nazaj
- izgleda dobro

Pa še bi našteval, pa se mi zdajle ne da, ker pazim na hčerko