Citat:
Uporabnik Snaga1 pravi:
Samo vprasam, ne se uzalit. Tudi sam razmisljam v smeri nabave hibrida (ne sicer Ampere), ampak le v primeru, da to ne predstavlja ovire pri normalni voznji. Predvidevam, da si entuziast in dokumentiras verjetno tudi stvari, ki avtu ne bi smele predstavljati problema, ce pa je teh 210m podvig za hibrida, potem pa je ocitno za pocakati naslednjo generacijo.
Lej, nisem užaljen, samo če imam priložnost ujeti zanimiv posnetek, ga posnamem. Nikjer nisem rekel, da je to podvig, objavil bom kot zanimivost. Mogoče bo pa koga zanimalo.
Kar sem hotel povedati je to, da je teh 210m lahko vzorec za naprej, ker če bi se klanec nadaljeval v 1000m se ne bi nič spremenilo, če že pri teh 210 metrih ni prišlo do polnega delovanja bencinskega motorja ali kakšnega bistvenega praznjenja baterije zaradi nedohajanja moči bencinskega motorja.
Če to ni zadosti, naj se pač počaka video vožnje na Vršič in dol, ki se mi kmalu obeta. Opravila jo bova z Ampero Avtotehne Vis, ker imajo kupci tudi vprašanja glede take vožnje, tako da jo bova, kot tudi vse ostale, tudi na tak način podokumentirala (Andrej iz Avtotehne Vis in moja malenkost).
Razmišljam pa še o scenarijih, kako bi to opravila. Moja ideja je, da bi šla v prvo gor z baterijo, se na vrhu obrnila in da vidimo, koliko energije se je regeneriralo. V drugo pa da grev v Mountain Mode-u, pa da vidimo, če bi bencinski motor kaj 'zasopihal'. Bom še videl. V mislih imam še nekaj drugega, a bi nama znalo vzeti več časa.
Bom pa moral narediti video posnetke nižje ločjivosti, ker ima Samsung omejitev file sistema, da so datoteke dolge maksimalno 4GB in kljub temu, da imam 32GB SD kartico v Galaxy Note-u, mi pri videu HD ločljivosti, omejitev 4GB postavlja omejitev glede dolžine enkratnega videa, kar bi si ga želel narediti v vžnji gor na Vršič in dol.