Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Seveda. Avto so testirali in na Aljaski in v Death Valleyu, tako da je primeren za vse klimatske pogoje. USA pokriva dosti teh in avto mora biti narejen za vse te pogoje. Ce pa se pri ohranjanju baterije le-ta izprazni, zazene bencinski motor in elektricno energijo in/ali toploto dobi tudi od njega.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ena LiXX celica ima predvideno napetost 3.7V. Nikoli se je ne sme napolniti preko 4.2V - začne se pregrevat, kemikalije začnejo izparevat in se precej hitro vžgejo - eksplozija baterije, poznana iz mobilnikov in prenosnikov, še bolj pa v modelarstvu. Gorečo LiXX celico je skorajda nemogoče pogasiti. Celice prav tako ne smemo izprazniti pod 2.7V, saj v tem primeru uničena in jo je sploh nemogoče napolniti - če pa že, pa ima bistveno nižjo kapaciteto.

Razlika med Li-Ion in Li-Poly je le v "embalaži" - Li-Ion celice morajo zaradi svoje sestave biti v trdni embalaži in se bolj razširjene v mobilnikih, prenosnikih in avtomobilih, saj niso tako občutljive na udarce. Li-Poly imajo zaradi vsebnosti polimerov bolj "tekočo" vsebino in so ponavadi pakirane le v folije. So precej lažje od Li-Ion celic, zato so precej priljubljene pri modelarjih...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Vse lepo in prav, vendar ne moremo mimo osnovnih zakonitosti elektrike - toliko, kolikor ima baterija kapaciteto, toliko energije moramo ob polnjenju privesti. Načelom so danes že celice z polnilnimi tokovi tudi do 5C, ampak na račun velike amperaže.

Me prav zanima, kako bodo zgledale te polnilne postaje, kjer bo potrebno priklapljat kabel recimo 100mm2... Poleg tega da so stvari smrtno nevarne (veliko bolj, kot recimo 240V ali 400V priklop). Taki tokovi in napetosti te ne stresejo, ampak te v hipu ubijejo...
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.915
-8.645
113
Citat:
Celice prav tako ne smemo izprazniti pod 2.7V, saj v tem primeru uničena in jo je sploh nemogoče napolniti
Kot prvo odvisno od same baterije. Pri enih je meja že 3V, trenutno aktualne se normalno praznijo do 2,5V, najnovejše pa že do 2,35V.

Če se baterija enkrat sprazne malo pod to vrednost, ni kakšne hude panike. Na kapaciteti se ne bo skoraj nič poznalo.
Če to ponavljaš večkrat, se padec kapacitete in naraščanje notranje upornosti opazneje povečuje.

Druga stvar je pa globoko izpraznenje(pod 1,5-2V, odvisno od baterije). Padec kapacitete je očiten, obstaja pa tudi možnost nastanka internih kratkih stikov v bateriji, kar se lahko konča z nič kaj lepo reakcijo med polnenjem
evil.gif
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: endvatri

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Vse lepo in prav, vendar ne moremo mimo osnovnih zakonitosti elektrike - toliko, kolikor ima baterija kapaciteto, toliko energije moramo ob polnjenju privesti. Načelom so danes že celice z polnilnimi tokovi tudi do 5C, ampak na račun velike amperaže.

Me prav zanima, kako bodo zgledale te polnilne postaje, kjer bo potrebno priklapljat kabel recimo 100mm2... Poleg tega da so stvari smrtno nevarne (veliko bolj, kot recimo 240V ali 400V priklop). Taki tokovi in napetosti te ne stresejo, ampak te v hipu ubijejo...

Imas v mislih CHADEMO polnilne postaje? Trenutno te polnijo s cca 50kW moci.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.608
709
113
Kako se avto obnese pri gorski vožnji?

Blizu tebe je recimo Cerklje na Gorenjskem - Ambrož pod Krvavcem - Jezerca?

1000m vzpona in skoz lep asfalt
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Včeraj smo prišli s Paga. Pri dvigu od trajekta do jadranske magirstrale je šlo brez problema. Bom dal video gor.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.608
709
113
mogoče se nisva razumela,
zanima me poraba navzgor in regeneracija navzdol
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Kaj točno te zanima? Koliko % energije, ki jo porabiš za pot navzgor, regeneriraš na poti navzdol?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Bom pa zvečer dal na YT video vzpona iz Prizne do Jadranske magistrale. Bom posnetek objavil tudi tukaj.
 

Snaga1

Pripravnik
3. sep 2012
257
0
16
To je 210m višinske razlike, brez zamere, ampak a je to res tak podvig za hibrida?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.095
4.063
113
Iz reportaže od siola se "bere" da je avto precej pri tleh, problem ima že s parkiranjem do robnikov, dostikrat podrsa čez kakšne ovire, problemi so uvozi/izvozi v garažne hiše itd.

Kako je s tem v praksi?

(beri: jst kmet imam že z običajnimi avti take probleme, tako da je v tem pogledu Ampera totalno neuporabna)
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Iz reportaže od siola se "bere" da je avto precej pri tleh, problem ima že s parkiranjem do robnikov, dostikrat podrsa čez kakšne ovire, problemi so uvozi/izvozi v garažne hiše itd.

Kako je s tem v praksi?

(beri: jst kmet imam že z običajnimi avti take probleme, tako da je v tem pogledu Ampera totalno neuporabna)

Zaščitna gumi obloga je montirana zelo nizko spredaj in v veliki večini primerov podrsa ravno ta obloga, na videu od Siola če se ne motim, voznik zavira vse do zadnje sekunde in s tem še dodatno pritisne nos vozila k tlem,tako da grdo podrsa po ležečem policaju.
Meni se dostikrat v Cityparku na ležečih zgodi da podrsam s to gumo,ampak guma se lahko odstrani brez problema če koga moti da malce podrsa.

Glede robnikov pa kakšnih problemov nisem opazil,imam že kar lep čas navado da ne parkiram z odbijačem v robnik, če bi hotu na pločnik zapelat pa tudi ni problema.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Snaga1 pravi:
To je 210m višinske razlike, brez zamere, ampak a je to res tak podvig za hibrida?

Lej, to je za enkrat vse kar imam. Bodi srečen. Samo za vas se pa ne bom šel fjakat v hrib in dol. Če pa pri svoji vožnji naletim na priložnost, jo posnamem. Namen tega videa je ta, da se že na teh 210 metrih vidi, da motorju ne zmanjkuje moči za vožnjo v klanec in ne dela motor na polno in jemlje rezervo iz baterije. Pa smo bili polno naloženi.

Bom pa verjetno v bližnji prihodnosti imel možnost vožnje na Vrišič in nazaj dol, pa bom posnel video, koliko se regeneria, mogoče tudi uporabo Mountain Mode-a, pa še kaj. Odvisno, koliko bo časa in možnosti.
 
Nazadnje urejeno: