Opel Ampera/Chevrolet Volt

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Hehe. Je brez veze ja, razen ko greš čez vikend na drugo stran Slovenije.
Da ne govorimo o tvoji logiki, da je PiP pa super, ker uporablja motor.
hysterical-1.gif

Toyota je s PiP-om (v primejavi z Ampero) brcnila v temo. Trg bo to sigurno pokazal.

Brcnila je v temo glede izvedbe in cene. Če bi avto s takšnimi specifikacijami, oz električnim dometom, kot jih ima, stal 32 jurjev namesto 42, bi bilo tisto ta pravo. Tako pa je FAIL.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Se strinjam ali pa s ceno pod 30 jurji. To bi bilo že konkurenčno. Za skoraj isto ceno kot Ampera pa no go.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
32 jurjev brez subvencije, 28 s subvencijo, bi že bila fina reč za Prius PIP. Za 10 jurjev več, pa pač ne more biti, sploh ker je v tem cenovnem segmentu Ampera z nekaj krat večjim električnim dometom. Tle so sfaliral. Treba počakat kako leto, morda kdo na Toyoti dobi po riti in se začne treznit.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Hoces reci, da Priuska pa ne vozi bencinski motor naokoli tistih 25 elektricnih kilometrov?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
32 jurjev brez subvencije, 28 s subvencijo, bi že bila fina reč za Prius PIP. Za 10 jurjev več, pa pač ne more biti, sploh ker je v tem cenovnem segmentu Ampera z nekaj krat večjim električnim dometom. Tle so sfaliral. Treba počakat kako leto, morda kdo na Toyoti dobi po riti in se začne treznit.

Pa ko je vsaj ne bi oskubili radarskega tempomata, ki jo USA in v Z Evropi imajo, npr Nemciji.
 

LFP

Zelenc'
22. sep 2012
15
0
1
Koper
Obišči stran
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Hoces reci, da Priuska pa ne vozi bencinski motor naokoli tistih 25 elektricnih kilometrov?

Prius se prodaja kot hibrid, ne pa pod električno vozilo!! , čeprav osnova je skoraj v obeh primerih enaka (volt je skopiral in dodal sklopke in en del fiksiral t eno sklopko, ta del ki je fiksiral omogoča končno hitrost na el. pogon) , v amperi so še 3 sklopke, na račun teh sklopk lahko dosega visoko končno hitrost samo na električni pogon in nametali noter več akumulatorjev, da je teška ko svinja.
 

LFP

Zelenc'
22. sep 2012
15
0
1
Koper
Obišči stran
Ja cena Priusa je res previsoka za tisto kar ponuja. sej se zdaj dobi Yarisa hibrida za 16.000 EUR, se doda še za 2000EUR (cca 4kWh) akumulatorjev (namesto rezervne gume) + 46kg ter polnilec 500EUR in vozilo ime težo 1132kg in se mu podaljša domet v ev načinu, končna hitrost v ev načinu se pa poveča ampak odvisno koliko ma kdo težko nogo

nekaj o Yarisu HSD: http://www.elektro-vozila.si/forum/6-Hibridi/824-TOYOTA-YARIS-HYBRID
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik LFP pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Hoces reci, da Priuska pa ne vozi bencinski motor naokoli tistih 25 elektricnih kilometrov?

Prius se prodaja kot hibrid, ne pa pod električno vozilo!! , čeprav osnova je skoraj v obeh primerih enaka (volt je skopiral in dodal sklopke in en del fiksiral t eno sklopko, ta del ki je fiksiral omogoča končno hitrost na el. pogon) , v amperi so še 3 sklopke, na račun teh sklopk lahko dosega visoko končno hitrost samo na električni pogon in nametali noter več akumulatorjev, da je teška ko svinja.

Zakaj se pa potem toliko poudarja, da naredi 25km na elektriko, ce se ga prodaja kot hibrid?

Zanimivo, kako se trudita Toyota in ti, prednosti Ampere prikazati kot nekaj slabega. Ja Amperin sistem omogoca, da gre na elektriko 160km/h, cesar Prius ne more doseci samo na elektriko. In kar naenkrat je to slabo?
Pa kaj, ce je tezka 1700kg. Kljub dodatni tezi ima, po Ameriskih testihh, enak MPGe kot PiP.
Mogoce ves, kaj je Toyota, ob predstavitvi Volta v Detroitu rekla zanj? Da LiIon baterije niso prava smer, da je edino NiMH prihodnost. Potem ne povabila se novinarje na Japonsko, da so jih prepricevali, da to drzi. No, nekaj let kasneje tudi oni uporabljajo isto.
Preberi si knjigo Bob Lutz. Toplo priporocam.
 

LFP

Zelenc'
22. sep 2012
15
0
1
Koper
Obišči stran
Teh 25km povdarjajo ker vozilo se prodaja kot hibrid, in teh 25km je + za hibrida, Sej nebi mel nič proti če bi se ampera prodajala pod hibrit, ker tudi tam sodi. Toyota uporablja NCA akumulatorje verjetno se ti niti ne sanja kaj je to
smile-1.gif
(neka vrsta Liion), za marsikoga so Lion vse enake, ma ni tako. Pred par leti je bilo samo 6 vrst Lion baterij danes jih je več kot 48, nato pa še miljon ki pa se razlekuje samo v elektrolitu. Na kratko če hočeš met dobre akumulatorje so zelo dragi, tej v Priusu Plug-in (4,4kWh) pridejo 17.500EUR
od ampera pa 16kWh pridejo ceneje kot od Priusa 4,4kWh.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
32 jurjev brez subvencije, 28 s subvencijo, bi že bila fina reč za Prius PIP. Za 10 jurjev več, pa pač ne more biti, sploh ker je v tem cenovnem segmentu Ampera z nekaj krat večjim električnim dometom. Tle so sfaliral. Treba počakat kako leto, morda kdo na Toyoti dobi po riti in se začne treznit.

Pa ko je vsaj ne bi oskubili radarskega tempomata, ki jo USA in v Z Evropi imajo, npr Nemciji.

Pa uzanimivo, da ga ima Prius+ tudi.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.442
2.393
113
Pomurje
Roko na srce, tudi nemška sveta trojica nikoli ne prodaja popolnoma novih modelov že na začetku z najnižjo možno opremo in motorizacijo. Vedno gredo od sredine navzgor in čez cca leto so začetni paketi in motorji.

Takšno pot je izbrala Toyota in njih bo bolela glava, če se jim račun ne bo izšel. Je pa Prius najbolj prodajan avto na svetu, tako da bo tudi PiP imel veliko novih lastnikov, ki bodo upgrade naredili na PiP. Vse skupak me spominja na uporabnike odgriznjene jabolke.

PiP je definitivno predrag, prav tako Prius +, kakor tudi Ampera. Ampak vsi ti avti so "posebni" in lastniki konvencialnih avtov nas imajo za "čudake", ki močno preplačujemo avtomobile.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.442
2.393
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik sad pravi:

Toyota je s PiP-om (v primejavi z Ampero) brcnila v temo. Trg bo to sigurno pokazal.

Definitivno, amapak ne v prid Amperi. Zadeva je še preveč nova, da bi se mase odločile za to.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi: Je pa Prius najbolj prodajan avto na svetu, tako da bo tudi PiP imel veliko novih lastnikov, ki bodo upgrade naredili na PiP.

To seveda ni res (skopiral sem ti lestvico. Se oproscam, da je dolga ampak zelel sem zajeti tudi stevilko Toyote Prius

1 Toyota Corolla 1,141,709
2 Ford Focus 882,551
3 VW Golf 864,452
4 VW Polo 788,789
5 Ford Fiesta 767,465
6 Hyundai Elantra 751,967
7 Wuling Sunshine 731,689
8 Chevrolet Cruze 704,691
9 Ford F-Series 698,319
10 VW Jetta 695,159
11 VW Passat 628,097
12 Toyota Camry 621,679
13 Saipa Pride 618,265
14 Opel Corsa 591,505
15 Nissan Tiida/Versa 568,319
16 Toyota Yaris/Vios 556,092
17 Honda Civic 555,071
18 Suzuki Alto 549,931
19 Hyundai Accent 541,519
20 Honda CR-V 530,000
21 Hyundai Sonata 499,168
22 Toyota Hilux 490,000
23 Honda Accord 488,000
24 VW Gol/Voyage 479,135
25 Chevrolet Silverado 468,977
26 Renault Clio 460,000
27 Opel Astra 457,957
28 Hyundai Tucson/ix35 420,649
29 Kia Cerato/Forte 410,709
30 Foton Forland 403,000
31 Suzuki Swift/Dzire 399,446
32 Honda Fit 399,000
33 Toyota RAV4 395,244
34 Skoda Octavia 389,000
35 Buick Excelle 388,657
36 BMW 3 Series 384,464
37 Wuling Rongguang/Xingwang 382,762
38 Nissan Qashqai 382,741
39 Mazda3 381,780
40 Chevrolet Aveo 373,888
41 Mercedes C-Class 371,382
42 Toyota Prius 367,627
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
A bi te lahko prosil, da reklamne Power Point prezentacije premakneš v temo od Priusa Plug-In ne nehaš smetiti temo od Ampere z njimi?

In ko boš že pri tem, najdi še prodajne številke za PiP (s katerim lahko primerjaš Ampero) za letos za Ameriko. Ne primerjaj Ampere z navadnim Priusom.

Npr. jaz sem našel primerjavo prodaje za Avgust:

http://insideevs.com/august-2012-plug-in-electric-vehicle-sales-report-card/

Na prvem mestu = Chevrolet Volt: 2,831 Volts were sold in August

Toyota Prius Plug-In: a very healthy 1,047 were plug-ins.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik LFP pravi:
Teh 25km povdarjajo ker vozilo se prodaja kot hibrid, in teh 25km je + za hibrida, Sej nebi mel nič proti če bi se ampera prodajala pod hibrit, ker tudi tam sodi. Toyota uporablja NCA akumulatorje verjetno se ti niti ne sanja kaj je to
smile-1.gif
(neka vrsta Liion), za marsikoga so Lion vse enake, ma ni tako. Pred par leti je bilo samo 6 vrst Lion baterij danes jih je več kot 48, nato pa še miljon ki pa se razlekuje samo v elektrolitu. Na kratko če hočeš met dobre akumulatorje so zelo dragi, tej v Priusu Plug-in (4,4kWh) pridejo 17.500EUR
od ampera pa 16kWh pridejo ceneje kot od Priusa 4,4kWh.

Zanimivo. Zopet hočeš prikazati zadevo, ki je plus pri Amperi, da je slaba. Zdaj hočeš povedati, da je Amperina baterija (16kWh), ki stane 350$/kWh = 5600 US$ slaba zadeva napram PiPu (4.4kWh), ki, po tvoje, stane 17.500 EUR.

Če je temu tako, zakaj ima PiP samo 5 let garancije na baterijo, Ampera pa 8 let?
Zakaj Amperin drugi mobilni EVSE kabel stane 290 EUR, od PiP-a pa v Ameriki 1200 US$?

Govoriš kot kakšen Apple fan, ko hočeš slabost PiP-a prikazati kot prednost.

Ko pa smo že pri tem, pa mi povej, zakaj v navodilih od PiP-a piše, da ne puščati avtomobila z napolnjeno baterijo poleti na soncu na parkirišču, Amperi pa to ni potrebno. Jaz vem zakaj, daj, povej še ti, ker praviš, da ima PiP 'kvalitetnejšo baterijo', ki je hlajena samo z zrakom iz kabine, ki se parkirana na poletnem vročem soncu lahko krepko segreje, Amperina pa je aktivno termalno menedžirana s hladilno/grelno tekočino.
Prosim, povej mi, kako je to pozitivna stvar?

Nisi mi še povedal, kako pozitivna stvar je to, da pri PiPu vsako ogrevanje kabine zažene bencinski motor, tudi če greš samo 10km daleč z max. hitrostjo 50km/h? Ne vem če veš, ampak ravno zaradi tega ameriški lastniki PiPov nastavljajo željeno temperaturo baterije na MIN. Kar preberi si PriusChat forum.
 
Nazadnje urejeno: