Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Od Domzal do Crnuc je 70+, kolikor je po Trzinki, od Brnciceve do rondoja Tomacevo je 100+, ker je hitra cesta.

Sicer te pa imam zadosti in se ne mislim vec nikomur zagovarjati. Kdor misli, da zmore primerljivo ali enako, naj pokaze dokaz, kot sem ga jaz ali pa naj utihne. Besede so poceni in lahko se je tukaj sirokoustiti. Prosim, dokazite, pa me briga s kaksno voznjo, da imate na relacijo porabo 3.8l/100.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:

Prednost amper je drugje, je pa fino vedet, da zmore tudi dolge poti, brez nekega pretiranega naprezanja, kaj pa recimo prius ne zmore.

Kaj to prius ne zmore?

Ne zmore brez pretiranega naprezanja, beri: velike porabe.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ce bom imel poln avto, vam ne bo v redu, ker nimam koles na strehi. Ce vozim po AC vam ni ok, ker ne vozim 155.
Nekaterim pac ne mores nikoli zadostiti.

Saj v bistvu vozis "skoraj" 155 km/h
smile-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
To temo praktično spremljam že od začetka, po nekaj straneh klobasanja bedarij me je pa prijelo, da dam še svojih 5 minut na to temo.

Najprej vidim ogromno napadov na @Andyja kateri ima to vozilo in nam velikodušno podaja svoja opažanja in meritve, kar mu roko na srce nebi bilo treba, pa kljub pluvanju to še naprej počne.

Zato nekaj besed o namenu električnih in hibridnih vozil, kateri je marsikomu na tem forumu zelo tuj. Kot prvo se vidi tudi v velikostnih razredih teh vozil, v osnovi niso namenjena daljšim vožnjam ampak mestnim, tam se prikaže prava vrednost. Tam kjer drugi žrejo največ, te žrejo najmanj. Poseledično tudi manj izpustov v mestnih jedrih. To ne pomeni da se pa daljših fur z njimi ne da odpeljat. Če smo včasih z 35 do 45 konjskimi katrcami in jugiči v Dalmacijo hodili, zakaj sedaj nebi z 100 ali 150 konjskimi( Prius, ampera, auris, itd.).

Naslednja stvar ki me je zmotla je primerjava takšnih vozil z uber vagni in italjansko falngo, slavnimi dizelskimi verzijami.
Primer porabe @ Andija na morje. Celotna poraba znaša 3.86 litra. Od tega je bencinski motor požru 10.25 litra pri 168.5 kilometrih, kar znese porabo nekje okoli 6.1 na 100, kar je za bencinski mlinček več kot zadovoljivo, ostalo je pa dala elektrika in tako znižala porabo.

Meni osebno se ta poraba ne zdi velika posebej ker je bil en del odpeljan po avtocesti. Sedaj pa roko na srce pa pokažite eno vozilo, ki spije toliko v tem razredu.

Kot sem že poudaril, je za ljudi kateri recimo več kot 70 procentov voženj naredijo v mestu to idealna izbira, ostalo manjšinsko vožnjo pa že malo potrpiš, pa kak liter več škuriš, ampak zaradi tega nebo nihče propadel.

In v kolikor so takšna vozila večinsko vožena za to za kar so namenjena(mesto) je kritika glede ekologije povsem neumestna. Te vozila tako čez palec v mestni vožnji popijejo nekje med 4 in 5 litri. Prej je bilo razbrati, da alfa žre skoraj enako. Ja mogoče na relacijo v samih mestnih jedrih, ko stojiš vsakih 50 metrov na kakšnem križišču je pa poraba sigurno 10 ali več. Pomembno je tudi kje se CO2 spušča v zrak. drugače je če na avtocesti na relaciji 100 km izven naselja vozilo spusti svoj CO2v zrak, ali ga enako količino ali še večjo spusti na območju 5 km2 v mestnih jedrih.

Sam že nekaj časa spremljam ta eko vozila in sicer je v moj ožji izbor za naslednji avto prišel Prius. Razlog za to je predvsem cena in pa da ga ni potrebno polniti preko vtičnice (moral bi cca 100 metrov kabla okoli bloka speljat). Kot drugo je tukaj profil mojih dnevnih voženj, ki gre nekako takole služba 2.5kmX2, šola 1kmx2, glasbena šola 2kmx2 in trgovina, pijačka itd 2-3kmX2. Potem 1x na 14 dni k tašči 30kmX2, 3x na leto smučanje 100-150kmX2 in 2x na leto dopust xxx km.

Za takšne profile so eko vozila idealna, kateri pa rabi potovalni avto naj si pa BMW z 4.0 motorjem in hibridno tehnologijo omisli.

Če bi vsak drugi Slovenec imel vsaj 30 procentov toliko eko zavesti kot Andy mislim, da bi bla naša državica najčistejša na tej zemeljski obli.

@Andy Hvala za delitev svojih izkušenj z nami in veliko varnih kilometrov.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.396
5.678
113
Citat:
Uporabnik map pravi:
e smo včasih z 35 do 45 konjskimi katrcami in jugiči v Dalmacijo hodili, zakaj sedaj nebi z 100 ali 150 konjskimi( Prius, ampera, auris, itd.).

ker včasih ni mel avto take velikosti 1300 kil ali več ampak pod 700. zračunaj si sam.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Mešaš hruške pa jabke

Po AC vsak avto zmore 130 do 140 potovalne, tudi recimo tonski Yaris 1.0. Stare ceste so pa tak iste kot so ble, samo na na novo asfaltirane. Za 1x na leto pač liter porabe več, ker ga bolj tiščiš ne boš naredu bankrota. drugo je če imaš 3x na teden poslovni setanek v Frankfurtu. Tam verjetno pridejo vpoštev predvsem druga vozila.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.371
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:

Prednost amper je drugje, je pa fino vedet, da zmore tudi dolge poti, brez nekega pretiranega naprezanja, kaj pa recimo prius ne zmore.

Kaj to prius ne zmore?

Ne zmore brez pretiranega naprezanja, beri: velike porabe.

kje pa si to prebral? Sigurno si prevozil že vsaj 50kkm z njim, da lahko to utemeljiš.

tukaj je moja poraba od kar imam ta avto.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Sem napisal že enkrat v tej temi.

V top gear so testirali prius in M3, s tem da je prius vozil prvi, M3 pa za njim. M3 je imel manjšo porabo, ker je pač prius bil "na limitu" in je žrl ko vol.

Koliko pa ima ti porabo, če se s priusom voziš po AC 155kmh ? Glede na to, da deluje takrat samo bencinski motor, ki je zelo podhranjen, logika nekako ne dopušča možnosti, da bi bila poraba takrat kaj manj kot 7L.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.396
5.678
113
Citat:
Uporabnik map pravi:
Mešaš hruške pa jabke

Po AC vsak avto zmore 130 do 140 potovalne, tudi recimo tonski Yaris 1.0. Stare ceste so pa tak iste kot so ble, samo na na novo asfaltirane. Za 1x na leto pač liter porabe več, ker ga bolj tiščiš ne boš naredu bankrota. drugo je če imaš 3x na teden poslovni setanek v Frankfurtu. Tam verjetno pridejo vpoštev predvsem druga vozila.

torej če maš ti na hrbtu 25 kilski ruzak maeš enako lahkoten korak kot brez njega? hoja po rahlih bregih ali stiopnicah. pospeševanje v tek ipd je popolnoma enako kot brez? boš reko na koncu da te še spočije če nosiš 25 kil na puklu.

ker res ceste so 100% ravne hitrosti pa konstantne. zato teža pri določenih konjih res ne igra nikakršne vloge.
fizika je pač fizika. če je nekaj težje boš porabo več energije da to premakneš pa lahko nevem kak obračaš tak je vedno blo in tak bo.
peli tojoto yaris 1.0 v vrhniški klanec in drži 130 če ti uspe. če ti pa že uspe pa pa povej porabo.
lahko ti povem da grande punto 1.4 16v z 95 konji in 6 prestavami v 6 tega ne zmore, v peti tišiš gas na polno in pelje jedva 125. nočem si niti predstavaj kako gre enak avto z 78 ali pa bok nedaj 65konjskim motorjem. ker že 95 se napreza.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
zastopim te kar hočeš povedati. Hočem samo povedati da z vsakim vozilom prideš na cilj. Z enim z manj matranja, z drugim z več. Tud 700 kilski yugo se je mogu v matrat pred tolko leti. In če ti je takšna vožnja vsakodnevna potem tak avto ni za tebe, če je pa 1x na leto je pa sprejemljivo.

BTW megane 1.6 bencin 110 konjev 130 tempomat, vrhniški klanec brez problema. Edino na tipke na tempomatu noče pospeševati, če pa pospešuješ na pedal pa še pospešuje.

EDIT:
Glede recimo tega klanca, vkolikor prav zastopim koncept hibrida ti da elektro motor dodatno moč iz baterije, takrat ko to potrebuješ. sepravi pri 130 na ravnem motor polni baterijo, posledično prideš pod klanec z polno baterijo, ko bencinski motor ne diha več v breg se avtomatsko vklpi elektro motor, ki mu da dodatno moč, ali pa do kraja pohodiš, kar je signal da rabiš polno moč in ti vozilo vklopi vse razporožljive vire moči. Poraba je pa pač kot vsa sto konjski motor dodatnih 36 konjev je pa "zastonj"
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ce bom imel poln avto, vam ne bo v redu, ker nimam koles na strehi. Ce vozim po AC vam ni ok, ker ne vozim 155.
Nekaterim pac ne mores nikoli zadostiti.

Saj v bistvu vozis "skoraj" 155 km/h
smile-1.gif

Pri Amperi je 135km/h po stevcu = 130km/h po GPS. Pri testnem Priusu je bilo 108km/h = 100km/h. Stevilko za Ampero potrdi tudi eden od treh video posnetkov na voznji do Kopra, kjer vozniku recem, da naj da 105 na tempomat, da bo v tunelu 100 po GPS.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
@map: najlepsa hvala za tvoje besede. Pohvale za moj trud mi veliko pomenijo in mi dajejo novo energijo za nadaljnje delo.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.419
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Se večinoma strinjam s tabo, samo Prius ni to kar ti misliš, to je trenutno samo Ampera. Še zmeraj je tukaj cena, ko bodo taka vozila cenejša, jih bo veliko več na cestah. Seveda pa tudi konkurence ni.
Ampera sama po sebi (pa je Opel pri meni na bolj negativni listi) nima kakih hudih hib tudi na relacije. Bistvene prednosti tovrstnih vozil, Prius in Hondini IMA-ji niso v tej kategoriji, so:
- električen pogon - najboljša krivulja navora - enakomeren navor od 0 obratov do maks obratov, prekaša vse dizle, novodobne TSI-je iz VAG-a in podobno
- uporaba tiste energije, ki jo drugi avtomobili mečejo stran - regeneracija (zaviranje, klanec navzdol)
- bencinski motor, kadar samo polni akumulator, deluje z največjim možnim izkoristkom (če bi bilo drugače, bi bi bila vsa štorija hibrida nesmiselna), ker ni odvisen od trenutne potrebe po moči, ki jo avto rabi za premikanje - tega pri klasiki ne moreš doseči
- preprost in za motor najmanj stresen start-stop sistem
- kot je bilo že prej omenjeno, najmanjši izpusti, tam kjer so izpusti najbolj problematični - v mestu (tukaj Prius pade na celi črti).
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.419
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tako ampera kot prius rabita majhnega turbo bencinca s kakimi 130 konji.

S prvim delom se popolnoma strinam, z drugim pa vsekakor ne posebej pri Priusu, ki je paralelni hibrid. Serijski hibrid, rabi šibkejši ICE motor za proizvodnjo energije, kot pa je notri vgrajen elektromotor - pozabljaš na regeneracijo in delovanje ICE motorja pri polnjenju akumulatorja.

Pri Priusu se pa moč elektro in ICE motroja skoraj seštevata, tako da je 130 konjev bencinc še toliko bolj mimo.

@luka51: Pelji tega svojega Grande Punta na odpad. Moj PD dizel s 105 konji v Leonu obložen s 4 osebami gre iz Lj proti Vrhniki, tudi v klanec brez poroblema 130 ali pa še mal več, pa ma sam 5 prestav. Tudi ne tuli pri tem. Poraba pa je res mal višja.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Prius je tako serijski, kot paralelni hibrid.
wink-1.gif

V principu je Toyotin hibridni pogon, poleg Fordovega, edini,ki po ISO standardu pade v definicijo polnega hibridnega pogona, ki zmore vse režime hibridnega delovanja.
Poanta hibridnega pogona je pa optimalno izkoriščanje motorja z notranjim izgorevanjem in nič drugega. Zato tudi uporaba Atkinsonovega cikla pri bencinskem motorju, saj gresta po prednostih in slabostih z elektro motorjem kot ata na mamo. In Atkinsonov cikel uporablja tudi Ford pri svojem hibridu.

Ampak, ker je bilo popolnega hibrida enostavno razširiti z baterijo večje kapacitete, so se takoj pojavile plug in varijante. Sploh pri Priusu, ki ima 50 kW elektro motor že od prve različice naprej.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Andy kaj to za en program uporabljaš na telefonu , ko ti posname pot ????

Torque za Androida. S to isto aplikaciko pobiram podatke avtomobila iz Bluetooth OBD2 modula, hkrati pa aplikacija zna tudi snemati video posnetke in jih embedati na video. Potem je zraven z vpogled v napake avtomobila, ki so v racunalniku itd. Na voljo je tudi free verzija, ki omogoca le osnovne funkcionalnosti, kot je v zivo vpogled podatkov avta, za skromnih 3.5 eura pa dobis polno verzijo z vsemi plug-in-i.
Seveda zna aplikacij delati tudi brez OBD2 modula in pobira GPS podatke. OBD2 modul pa stane 15 eur s postnino vred na Ebayu. Link lahko najdes, ce isces na Alterju pod OBD2.
 
Nazadnje urejeno: