Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zanimivo, da imas probleme s prazno baterijo. Do Paga sem naredil s polno nalozenim avtom 270km, od tega cca. S prazno baterijo oz na bencinski motor, pa nikjer nisem imel problemov, tudi ko smo se od trajekta peljali po strmem klancu navzgor pa nisem uporabljal Mountain Mode-a.
Po avtocesti pa vozim 130km/h in ne 155, tako da bi rekel, da so tvoje meritve nerealne, ker ne upostevajo prometnih predpisov ampak divjaskih. Drzi se omejitev hitrosti, pa porocaj, koliko naredis. Ce pa vozis kot divjak, pa ne pases na cesto.
P.S.: Opel navaja, da se z enim polnjenjem naredi od 40-80 km, odvisno od nacina voznje. Problem je v tem, da si navedel, da si naredil 40km, pri tem pa nisi povedal, da si vozil preko omejitev hitrosti, kot se da. Jaz bi temu rekel zavajanje, ker si vsem dal obcutek, da si naredil 40km z normalno voznjo do BTC-ja, kar seveda ni res. Se zavedas, kaksno sporocilo dajes?
Jaz svoje trditve podkrepim z vido posnetki, ti pa poves samo pol resnice - tisto polovico, ki tebi pase.
In ni nama treba delati skupnih testov, ker si sele zdaj navedel tvoje pogoje testiranja, ki so pri 155km/h povsem realni. Ce bi malo poznal matematiko, bi vedel, da se potrebna moc povecuje s kvadratom hitrosti. Kar bom naredil jaz je, da bom po naredil videoposmetke voznje po avtocesti pri hitrosti 130km/h, kot vozimo normalni ljudje, potem bom pa baterijo napolnil s preklopom vMountain Mode, da ovrzem tvojo trditev, da MM ne napolni baterije.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Se komentar na SJTV1 glede Mountain Modea. Pri MM ni potrebno, da se ga prestavi v MM pred klancem. Lahko sele v klancu, ker bo motor sam nabiral buffer. Priporocajo ja, da se ga prej, ni pa nujno. GM je testiral voznjo volta na Pike's Peak in so teh 5-10 Voltov, ki je peljalo gor, prevozili klanec brez problemov. Na Youtube so tudi videi tega..
Citat:
Glede na to, da se avtomoto scena spusca, z elektrifikacijo, v nove teritorije, bi bilo potrebno, da se novinarji res dodobra spoznajo s takimi avtomobili in da se jih naucijo res uporabljati, se posebej, ker prvi kupci niso/ne bodo vsakdanji kupci avtomobilov, ampak tako kot sem jaz - torej navdusenci in taki avto res nastudiramo v nulo.
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
@tebi in SJTV1: Zdaj me pa že precej firbec matra kako zgleda primerjalna fura Ampere in Priua čez Vršič ali pa podoben prelaz. Če SJTV1 berem, bi rekel, da moraš v Bovcu, če greš iz Primorske stran proti Kranjski gori, Ampero naštelat podobno, kot avijon pred pristankom. Pri avijonu morata pilot in kopilot naštelat hitrost, kontrolirat višini, spustiti kolesa, ... pri Amperi moraš pa vsaj ene 20 knofov naštelat, da se boš prpelal do vrha Vršiča
...
@SJTV1: Začni mal brat uradne cenike, prosim. Za Leona sem ti dal link. Leon 2.0 TDI stane cca. 19k€. Style oprema pri Leonu pa po mojem ne odstopa bistveno od tistega kar dobiš pri Amperi. Žal so cene take kot so.
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Evo danes za primerjavo, pa lahko gremo kdaj skupaj. Fiat Multipla 1.9 multijet (dizel) 120KM...
Iz okolice Brnika - avtocesta 130-150kmh - Koper - Simonov zaliv... kopanje. Popoldne nazaj po isti trasi, iste hitrosti, Klima vseskozi vklopljena, 4 osebe, 20kg prtljage, zimske gume. Kilometrov 279,6, povprecna poraba 5.6l/100.
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Prov pejmo skupaj, samo kopalke vzamem pa me pridi iskat
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zanimivo, da imas probleme s prazno baterijo. Do Paga sem naredil s polno nalozenim avtom 270km, od tega cca. S prazno baterijo oz na bencinski motor, pa nikjer nisem imel problemov, tudi ko smo se od trajekta peljali po strmem klancu navzgor pa nisem uporabljal Mountain Mode-a.
Po avtocesti pa vozim 130km/h in ne 155, tako da bi rekel, da so tvoje meritve nerealne, ker ne upostevajo prometnih predpisov ampak divjaskih. Drzi se omejitev hitrosti, pa porocaj, koliko naredis. Ce pa vozis kot divjak, pa ne pases na cesto.
P.S.: Opel navaja, da se z enim polnjenjem naredi od 40-80 km, odvisno od nacina voznje. Problem je v tem, da si navedel, da si naredil 40km, pri tem pa nisi povedal, da si vozil preko omejitev hitrosti, kot se da. Jaz bi temu rekel zavajanje, ker si vsem dal obcutek, da si naredil 40km z normalno voznjo do BTC-ja, kar seveda ni res. Se zavedas, kaksno sporocilo dajes?
Jaz svoje trditve podkrepim z vido posnetki, ti pa poves samo pol resnice - tisto polovico, ki tebi pase.
In ni nama treba delati skupnih testov, ker si sele zdaj navedel tvoje pogoje testiranja, ki so pri 155km/h povsem realni. Ce bi malo poznal matematiko, bi vedel, da se potrebna moc povecuje s kvadratom hitrosti. Kar bom naredil jaz je, da bom po naredil videoposmetke voznje po avtocesti pri hitrosti 130km/h, kot vozimo normalni ljudje, potem bom pa baterijo napolnil s preklopom vMountain Mode, da ovrzem tvojo trditev, da MM ne napolni baterije.
1. Sem ti lepo napisal, koliko vozim. Če se ti to zdi divjanje, prav. Meni se to zdi normalna AC vožnja (če seveda prometne razmere to došpuščajo). Mimogrede: Ampera se prodaja tudi v Nemčiji, kjer omejitve na AC tudi ni.
2. Ne trdim, da MM sploh ne polni baterije. Kje sem to napisal? Jo pa, kolikor vem, ne napolni na več kot 35 ali 40% (spet: gflede na to, da si ti lastnik, boš ta podatek poznal bolje).
In če boš že snemal polnjenje baterije na AC z MM; posnemi, do koliko se napolni. Če gre do 100%, sem bil pač zaveden ...
Aja, večinio poti od doma do BTC je omejitev 130 km/h. Manj je v razcepu Kozarje, v unelu pod golovcem in zadnji kilometer ali dva pred izvozom v BTC ... Tam tudi ne vozim 155 ampak pač +25 glede na omejitev (kar je realno manj kot +20). Čisto toliko, da bo jasno.
O tem, da se po AC ne vozim po omejitvah (če to razmere na cesti omogočajo), sem pa na tem forumu že pisal.
In jaz sem odgovoril, da to ni res, ker MM generira buffer v bateriji, s katerim si potem pomagaš z vožnjo v klanec. Da je pa tega 40% baterije, sem pa napisal že jaz pred taboCitat:
Pa mountain mode nič ne pomaga, ko je baterija prazna.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Se komentar na SJTV1 glede Mountain Modea. Pri MM ni potrebno, da se ga prestavi v MM pred klancem. Lahko sele v klancu, ker bo motor sam nabiral buffer. Priporocajo ja, da se ga prej, ni pa nujno. GM je testiral voznjo volta na Pike's Peak in so teh 5-10 Voltov, ki je peljalo gor, prevozili klanec brez problemov. Na Youtube so tudi videi tega..
Super. Pripelji se pod črni kal s prazno baterijo, pa probaj do vrha priti s 130 km/h (razen v tunelih, da me ne boš obsodil divjaštva). Potem vajo ponovi s 150-konjskim navadnim avtom. Boš videl razliko - ki je ne bi bilo, če bi Ampera imela normalno zmogljiv bencinski motor ...
In samo za to gre. Vseeno je, ali ima 40, 60 ali 80 km dosega na štrom(realno ga je pri moji uporabi cca 60, kar je čez glavo dovolj). Vseeno je, če prtljažnik nima police in da je štirisedežnik. Ampak da se pa potem, ko zmanjka štroma, ne zmore normalno premikat (glede na zmogljivosti in hrup), me pa resno moti.
PS: Avto magazin lahko iz te teme izpustiš. Tule pišem čisto privatno. In enih 87x sem ž napisal, da nisem novinar.
Pa še nekaj:Citat:
Glede na to, da se avtomoto scena spusca, z elektrifikacijo, v nove teritorije, bi bilo potrebno, da se novinarji res dodobra spoznajo s takimi avtomobili in da se jih naucijo res uporabljati, se posebej, ker prvi kupci niso/ne bodo vsakdanji kupci avtomobilov, ampak tako kot sem jaz - torej navdusenci in taki avto res nastudiramo v nulo.
Se strinjam. Zdaj pa to povej uvoznikom, da ne bomo dobili take nove tehnologije za vsega 2 tedna (in to v terminu, ki si ga ne moremo izbrat), vmes par dni brez kabla za polnjenje. Da ne govorimo o tem, da ga doma večina ne more polnit, ker ljudje nimajo te možnosti, torej je št. ljudi, ki bi ga lahko resno preizkusili, omejeno. Z enim normnim krogom pač ne dobiš pravega vtisa, kako je živet z avtom.
Pri Toyoti, recimo, se bomo zgleda lahko za prius plugin hibrida zmenili za 3 mesece uporabe. Potem bo že bolj jano, kaj je kaj. V 2 tednih je količina stvari, ki jih lahko ugotoviš o tako novi tehnologiji, pač zelo omejena. Sam sem z ampero morda nabral 2 resna dneva uporabe, kar realno pomeni mogoče 300 km ... ravno toliko,da dobiš osnovni občutek in da najdeš največje napake na prvi pogled (ki pa, bi se lahko izkazalo kasneje, če bi ta kasneje obsatjal, niso napake oz. niso nujne). Da ne govorimo o tem, da pri uvoznikih ponavadi ni ljudi, ki bi avte poznali v nulo ... In torej nimaš koga vprašat.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Zgolj komentar na Pikes Peak. To je verjetno zmogel že model T z začetka 20-tega stoletja, tako da me ob omenjanju tega kot dosežek za aktualen serijski avto 21-tega stoletja prime sra.t. Pa brez zamere.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Evo danes za primerjavo, pa lahko gremo kdaj skupaj. Fiat Multipla 1.9 multijet (dizel) 120KM...
Iz okolice Brnika - avtocesta 130-150kmh - Koper - Simonov zaliv... kopanje. Popoldne nazaj po isti trasi, iste hitrosti, Klima vseskozi vklopljena, 4 osebe, 20kg prtljage, zimske gume. Kilometrov 279,6, povprecna poraba 5.6l/100.
velika poraba!
Prius, 880km 4 osebe + ptrljaga 4,4 litra bencina. Isti slog vožnje.
Ista tura s kolesom in strešnim kovčkom na strehi 6,5 litra
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
1. Ko si navajal 20 oz. 40 km razdalje z baterijo, nisi navedel, pri kakšni hitrosti oz. na kakšni cesti si dobil tak doseg. Kako naj mi vemo, v kakšnih pogojih si dobil 40km razdalje? Pra takih stvareh moraš biti specifičen. Jaz npr. podam print-screen poti s hitrostjo, tako da vsak uporabnik točno vidi, kako je bil rezultat dosežen. Torej v tvojem primeru, bi lahko že na začetku, ko si navajal 20 oz. 40km povedal, na kakšni vožnji si dobil tak rezultat.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Črni kal: zdaj pa to tudi mene zanima. Bom moral preizkusiti, samo da pridem nazaj z dopusta. Bom posnel videe. Je ok, če dam ob začetku klanca v MM, ali naj pustim v Normal Modeu in CC na 130km/h po GPSu?
...
Glede testa: imaš prav. Verjetno bi pomagalo, če bi avto lahko že vnaprej naštudirali, vendar domnevam, da nimate časa za kaj takega. Če imate kaj vprašanj glede Ampere, pa vedno lahko vprašate mene. Npr. Siol-ovcem sem z veseljem pomagal oz. še pomagam, če potrebujejo kakšno informacijo glede Ampere. Začeli smo pa v Slovenj Gradcu, ko smo imeli tisto prireditev varčne/varne vožnje.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Evo danes za primerjavo, pa lahko gremo kdaj skupaj. Fiat Multipla 1.9 multijet (dizel) 120KM...
Iz okolice Brnika - avtocesta 130-150kmh - Koper - Simonov zaliv... kopanje. Popoldne nazaj po isti trasi, iste hitrosti, Klima vseskozi vklopljena, 4 osebe, 20kg prtljage, zimske gume. Kilometrov 279,6, povprecna poraba 5.6l/100.
velika poraba!
Prius, 880km 4 osebe + ptrljaga 4,4 litra bencina. Isti slog vožnje.
Ista tura s kolesom in strešnim kovčkom na strehi 6,5 litra
+1 Velika poraba
Do Paga cca. 280km, poraba 3.8/100km. Če pa bi v Kopru še dofilal za nazaj (če bi bili tam vsaj 4 ure (če bo vse posreči, bom dobil od C-Zero-ta EVSE 16A polnilni kabel, s katerim Ampero napolnim v max. 4 urah.)), bi bila poraba nekje na palec 3l/100, mogoče manj.
Citat:
avtocesta 130-150kmh