Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Se vidi, da Ampere sploh ne poznas. Tudi ce je baterija prazna, prestavitev v Mountain Mode jo nafila na 40% kapacitete, da naredi buffer za voznjo v klanec.
Ce pa kaj sovrazim je pa to, da nekdo pise slabo o neki stvari, ki jo sploh ne zna uporabljati oz. sploh ne ve, kako deluje. Od tebe sem pricakoval vec.
Poleg tega ves, da ima bencinski motor samo 86 konjev, ker spice pobira baterija, ce je pa le- ta prazna in je zahtevana dolgotrajna poraba visja, kot je npr. dolga voznja v klanec, je potrebno narediti buffer.
Ocitno je res, kar pravi rek, da starega psa ne mores nauciti novih trikov. Se sreca, da ima Slovenija mlade fante od Siolovega Avtomoto, ki vedo, kaj delajo. Oni bodo peljali Ampero cez prelaz, ampak oni jo bodo dali v Mountain mode in oni ne trmoglavijo s takimi forami, ko jih imas ti. Obnasas se, kot da pri avtomatiku peljal po dolgem klancu navzdol in ne bi hotel prestaviti v Low gear oz B prestavo, potem pa bi popljuval avto, ker so se ti pregrele zavore. Res zaostalo razmisljanje.
Za tvojih 40km se bova pa zmenila takole. Zrihtal bos, ali pa bom jaz, testno Ampero, priklopil bom moje OBD2 napravo in telefon in bova posnela voznjo. Ti bos vozil, jaz bom snemal. Kar bova posnela, bom dal na Youtube in objavil tukaj, pa da vidimo. Samo, da pridem nazaj z dopusta, pa to narediva.
Lej, jaz se nekam peljem in ceste ne poznam., Kako naj vem, da bo klanec, da bom prej dal v Mountain Mode? In kdo bi o tem sploh razmisljal? Vnaprej? Bedarija. Noter naj dajo 140-konjski motor, pa bo (1.4 ecotec je čisto fajn stvar za te namene). Ravno ta ubogi 86 konjski mlinček je edini resni minus, ki ga dam Amperi, vse ostalo je super. Ampak ko je baterija prazna, bi se vseeno normalno peljal naprej. Ni problem doseg, problem je, da se, ko štroma zmanjka, potem ne pelješ več normalno naprej (Prisu Plug-in ima glih kontra probem, na štrom je slab, se pa na bencin OK pelješ).
Pa ne tumbat, da ne poznam, smo morali še preveč mountain mode uporabljat, da smo sploh lahko kaj ne elektriko prevoili po mestu, ko par dni nismo imeli kabla za polnjenje - v kar je vplaten tudi tvoj kabel
Pa tudi za pot na izhodišče test bi recimo uporbail Hold mode, da se baterija ne prazni.
Ena zanimivost: v bistvu lahko namesto Hold mode uporabljaš kar Mountain mode. Če je baterija nafilana več kot 40% (se mi zdi, ti veš bolje), se pač voziš na štrom (v hold mode bi se na bencin), če je manj, se pa polniu. V bistvu ti Mountain mode na navadnih cestah skrbi, da imaš vedno 40% polno bateijo (kar je za nekog, ki se po ac pripelje v Lj, prav fajn, ker več itak ne rabi, recimo). Zanimiv način uporabe.
V avtomatiku vedno pustim v D, tudi po klancu dol (sem zfajle malo gruntal, kje bil pri normalenm avtomatiku problem z bremzami, če tega ne narediš, pa ne vem, še na grosgloknerju se mi to ni zgodilo)
Za test OK, ampak brez objave posnetkov (ali pa vsaj hitrosti), da ne bodo policaji gledali ... Po AC imam pač svojo potovalno hitost, ki je cca 155 km/h po števcu ...
Še bolje je pa tako: izberi en krog cca 60 kilometrov (mesto, regionalka in en kos AC), pa greva najprej en krog s tvojo (voziš ti) potem en krog zVISovo, vozim jaz. Pa da vidiva razliko. To bi bilo mnogo bolj zanimivo, ker ti voziš zelo "električno" in varčno, jaz pa pač, kot vsak druga avto (in kot boš videl, pri tem prav nič ne divjam, razen da sem na AC pač malo hitrejši). Rabiva en popoldan ali še raje veče (zaradi prometa) in 2 uri časa, to je vse.