Opel Ampera/Chevrolet Volt

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Ne vem kje ti cene pobiraš. Jaz jih za Seata TUKAJ . Če boš dobro pogledal cenik, boš odkril, da je Leon 1.6 TDI CR Style z DSG menjalnikov nekaj manj kot 19 300 €. Pa še nekaj 77kW je v Leonu popolnoma dovolj. Že skoraj 5 let vozim Leona 1.9 TDI s 77kW, pa lahko rečem, da ni nič podhranjen.

Je vseeno, koliko je podhranjen in koliko ni. 105-konjski motor pač ni prkmerljiv z amperimi 150 konji. In oprema tudi ni enaka. Lepo vzemi 2.0 TDI, pa primerljivo opremo, pa potem govori o razliki.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
SJTV1, vi pa si kdaj pjreberite navodila in se naucite uporabljati Mountain Mode pri voznji v klanec.

Za vsak klanec naj dajem v mountain mode? Pozabi. Na Auto, za ostalo naj poskrbi avto (tudi avtomatikov ne prestavljam ročno, ne dajem v S ipd). Pa mountain mode nič ne pomaga, ko je baterija prazna.
In od mene do BTC in nazaj je baterija prazna (40 km) - v unem postu sem napisal narobe, seveda je bilo mišljeno tja in nazaj.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Men Prius ne deluje kaj velik večji od Golfa, Auris pa kaj večji od Ibize ali pa Polota. Torej jih s tem primerjam.

Tudi Auris je v Golfovem razredu.

Pa Yaris je tudi v Golfovem aka Prius razredu.
evil.gif


Malo ga serjete kle.

Klasifikacija na Wikipediji je pa po ameriških rangih. Tam je Prius mali avto za po mestu. Golfa v ZDA kupijo samo čudni ljudje, kak VW Polo bi pa bil za otroke do 8 leta starosti.
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Se vidi, da Ampere sploh ne poznas. Tudi ce je baterija prazna, prestavitev v Mountain Mode jo nafila na 40% kapacitete, da naredi buffer za voznjo v klanec.
Ce pa kaj sovrazim je pa to, da nekdo pise slabo o neki stvari, ki jo sploh ne zna uporabljati oz. sploh ne ve, kako deluje. Od tebe sem pricakoval vec.
Poleg tega ves, da ima bencinski motor samo 86 konjev, ker spice pobira baterija, ce je pa le- ta prazna in je zahtevana dolgotrajna poraba visja, kot je npr. dolga voznja v klanec, je potrebno narediti buffer.
Ocitno je res, kar pravi rek, da starega psa ne mores nauciti novih trikov. Se sreca, da ima Slovenija mlade fante od Siolovega Avtomoto, ki vedo, kaj delajo. Oni bodo peljali Ampero cez prelaz, ampak oni jo bodo dali v Mountain mode in oni ne trmoglavijo s takimi forami, ko jih imas ti. Obnasas se, kot da pri avtomatiku peljal po dolgem klancu navzdol in ne bi hotel prestaviti v Low gear oz B prestavo, potem pa bi popljuval avto, ker so se ti pregrele zavore. Res zaostalo razmisljanje.

Za tvojih 40km se bova pa zmenila takole. Zrihtal bos, ali pa bom jaz, testno Ampero, priklopil bom moje OBD2 napravo in telefon in bova posnela voznjo. Ti bos vozil, jaz bom snemal. Kar bova posnela, bom dal na Youtube in objavil tukaj, pa da vidimo. Samo, da pridem nazaj z dopusta, pa to narediva.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
In ko bova baterijo izpraznila, bova avto prestavila v Mountai Mode in bova na OBD2 podatkih, ki se bodo tudi embedali na video, tako kot moji ostali videi, videla kako se Amperin State of Charge polni. Pa bomo videli v zivo tvojo trditev, da Mountain Mode ne polni spraznjene baterije.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Opa. Moja debela italijanska pijanka ima avtomatski menjalnik in »sama« zazna, da se pelje po klancu navzdol in prestavi v nižje prestave. Ali ima Ampera vgrajeno navigacijo?

V tem se strinjam s SJTV1. Ampera bi potrebovala GM 2.2 litrski ECOTEC, ki bi ga preuredili na Atkinsonov cikel. Moči in navora bi bilo vedno dovolj, morebiti bi bila poraba celo enaka, ker ne bi bilo potrebno gnati motorja v območje največje moči.

Lahko bi pa uporabili Millerjev cikel, samo ...
tongue-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
2.2 Miller / Atkinson bi verjetno znal trošit dosti manj od trenutnega kavnega mlinčka. Sploh na avtocestnih brzinah. Za nižje je pa itak štrom. pa pridemo na to a imamo hibrida ali električni avto.
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Sej Priuska ni nic drugacna. Njen Power Mode je popolnoma enak Amperinemu Mountain Modeu, da naredi buffer v bteriji. Tudi ko se njej, pri voznii v klanec, sprazni baterija, vozis samo se z mocjo bencinskega motorja, torej 98 konji, ampak s tem pa SJTV1 nima problema.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
2.2 Miller / Atkinson bi verjetno znal trošit dosti manj od trenutnega kavnega mlinčka. Sploh na avtocestnih brzinah. Za nižje je pa itak štrom. pa pridemo na to a imamo hibrida ali električni avto.
smile-1.gif

Kakor sem prebral iz namigov, GM pripravlja 2.0 litrski motor za drugo generacijo. Zna se zgoditi tocno nekaj takega, kot si napisal.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Glede na to, a so za modelsko leto 2013 povecali kapaciteto baterije za 0.5kWh in dodali se nekaj bombonckov, pri tem pa ne spremenili cene, si mislim da, kaj takega ne bodo upali narediti.
P.S.: Volti in Ampere MY 2013 so ze na voljo :)
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Mi zna kdo razloziti, ZAKAJ bi kupil avto za 40k eur, s katerim imam med voznjo vec dela s planiranjem in razmisljanjem, kam piha veter in kam bo pihal za nazaj?

Ljudje zelijo(mo) avtomobil, v katerega se vsedes, ga vzges in se odpeljes na destinacijo. Pika. Brez nacrtovanja, brez tega, da za idealno porabo hodimo na regionalko. Tako se lahko fjakamo tudi z navadnimi avtomobili in imamo precej nizjo porabo
smile-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Uff, glej, cela drama. Če že nabavljaš elektro kiblo, si boš pač prebral navodilo od slednje. Vključno kdaj se splača pritisnit Mountain Mode gumb.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Pa tudi; sej ni toliko dela. Vozis kot vsak normalen avto. Ce pa ves, da imas pred sabo doooolg neprestan klanec, vkljucis Mountain Mode. Ce je baterija se zadosti polna, to je nad 40%, se ne bo zgodilo nic. Ce pa je pod 40% oz se ze vozis na bencin, pa zacne bencinski motor delati zalogo elektricne energije v bateriji.
Zdaj mi zal, da nisva, ko sva nazadnje snemala videe, sla tudi nazajgrede po avtocesti po Crnem Kalu, da bi videli, da to ni noben problem. Ce je pa nekomu tezko pritisniti tipko, kot bi si npr. vklopil klimo, pa res tak avto ni zanj.
Mimogrede, zakaj imajo avtomobili moznost izklopa EPS-ja, ce nicemur koristnemu izklop ne sluzi? Koliko komplikacij zaradi dne fipke, ki potrebujes v res redkih primerih, pa se takrat se ne zgodi nic kriticnega, le maksimalna moc se zmanjsa na moc bencinskega motorja.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
@tebi in SJTV1: Zdaj me pa že precej firbec matra kako zgleda primerjalna fura Ampere in Priua čez Vršič ali pa podoben prelaz. Če SJTV1 berem, bi rekel, da moraš v Bovcu, če greš iz Primorske stran proti Kranjski gori, Ampero naštelat podobno, kot avijon pred pristankom. Pri avijonu morata pilot in kopilot naštelat hitrost, kontrolirat višini, spustiti kolesa, ... pri Amperi moraš pa vsaj ene 20 knofov naštelat, da se boš prpelal do vrha Vršiča
confused-1.gif


Skratka SJTV1 priznaj da mal nakladaš. Pri današnji tehniki, ta procedura ne more biti nič bolj zakomplicirana, kot pri vsakem klasičnem avtomobilu, kjer moraš najti pravo prestavo.

AndY1 ima popolnoma logične razlage delovanja Ampere, tudi sam pričakujem, pa nisem nikoli peljal niti avtomatika niti hibrida, nekaj takega kot je AndY1 napisal.

Skratka Ampera, ki je bolj kot ne serijski hibrid, na celi črti nese Priusa, razen pri ceni. Pričakujem paše kak drug hibrid podoben Amperi, kako drugo znamko, ki bo malce povečala konkurenco in znižala ceno. Predvsem pa tudi model bolj prilagojen našim potrebam. Drugi že delajo na tem. Vem, da Španci, te bolj spremljam, že kar nekaj let testirajo podoben koncept, kot je Ampera. Kar pa verjetno na dolgi rok pomeni, da se bodo serijski hibridi bolj uveljavili od paralelnih, seveda ob pogoju cene.

@SJTV1: Začni mal brat uradne cenike, prosim. Za Leona sem ti dal link. Leon 2.0 TDI stane cca. 19k€. Style oprema pri Leonu pa po mojem ne odstopa bistveno od tistega kar dobiš pri Amperi. Žal so cene take kot so.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Se vidi, da Ampere sploh ne poznas. Tudi ce je baterija prazna, prestavitev v Mountain Mode jo nafila na 40% kapacitete, da naredi buffer za voznjo v klanec.
Ce pa kaj sovrazim je pa to, da nekdo pise slabo o neki stvari, ki jo sploh ne zna uporabljati oz. sploh ne ve, kako deluje. Od tebe sem pricakoval vec.
Poleg tega ves, da ima bencinski motor samo 86 konjev, ker spice pobira baterija, ce je pa le- ta prazna in je zahtevana dolgotrajna poraba visja, kot je npr. dolga voznja v klanec, je potrebno narediti buffer.
Ocitno je res, kar pravi rek, da starega psa ne mores nauciti novih trikov. Se sreca, da ima Slovenija mlade fante od Siolovega Avtomoto, ki vedo, kaj delajo. Oni bodo peljali Ampero cez prelaz, ampak oni jo bodo dali v Mountain mode in oni ne trmoglavijo s takimi forami, ko jih imas ti. Obnasas se, kot da pri avtomatiku peljal po dolgem klancu navzdol in ne bi hotel prestaviti v Low gear oz B prestavo, potem pa bi popljuval avto, ker so se ti pregrele zavore. Res zaostalo razmisljanje.

Za tvojih 40km se bova pa zmenila takole. Zrihtal bos, ali pa bom jaz, testno Ampero, priklopil bom moje OBD2 napravo in telefon in bova posnela voznjo. Ti bos vozil, jaz bom snemal. Kar bova posnela, bom dal na Youtube in objavil tukaj, pa da vidimo. Samo, da pridem nazaj z dopusta, pa to narediva.

Lej, jaz se nekam peljem in ceste ne poznam., Kako naj vem, da bo klanec, da bom prej dal v Mountain Mode? In kdo bi o tem sploh razmisljal? Vnaprej? Bedarija. Noter naj dajo 140-konjski motor, pa bo (1.4 ecotec je čisto fajn stvar za te namene). Ravno ta ubogi 86 konjski mlinček je edini resni minus, ki ga dam Amperi, vse ostalo je super. Ampak ko je baterija prazna, bi se vseeno normalno peljal naprej. Ni problem doseg, problem je, da se, ko štroma zmanjka, potem ne pelješ več normalno naprej (Prisu Plug-in ima glih kontra probem, na štrom je slab, se pa na bencin OK pelješ).

Pa ne tumbat, da ne poznam, smo morali še preveč mountain mode uporabljat, da smo sploh lahko kaj ne elektriko prevoili po mestu, ko par dni nismo imeli kabla za polnjenje - v kar je vplaten tudi tvoj kabel
wink-1.gif
Pa tudi za pot na izhodišče test bi recimo uporbail Hold mode, da se baterija ne prazni.

Ena zanimivost: v bistvu lahko namesto Hold mode uporabljaš kar Mountain mode. Če je baterija nafilana več kot 40% (se mi zdi, ti veš bolje), se pač voziš na štrom (v hold mode bi se na bencin), če je manj, se pa polniu. V bistvu ti Mountain mode na navadnih cestah skrbi, da imaš vedno 40% polno bateijo (kar je za nekog, ki se po ac pripelje v Lj, prav fajn, ker več itak ne rabi, recimo). Zanimiv način uporabe.

V avtomatiku vedno pustim v D, tudi po klancu dol (sem zfajle malo gruntal, kje bil pri normalenm avtomatiku problem z bremzami, če tega ne narediš, pa ne vem, še na grosgloknerju se mi to ni zgodilo)

Za test OK, ampak brez objave posnetkov (ali pa vsaj hitrosti), da ne bodo policaji gledali ... Po AC imam pač svojo potovalno hitost, ki je cca 155 km/h po števcu ...

Še bolje je pa tako: izberi en krog cca 60 kilometrov (mesto, regionalka in en kos AC), pa greva najprej en krog s tvojo (voziš ti) potem en krog zVISovo, vozim jaz. Pa da vidiva razliko. To bi bilo mnogo bolj zanimivo, ker ti voziš zelo "električno" in varčno, jaz pa pač, kot vsak druga avto (in kot boš videl, pri tem prav nič ne divjam, razen da sem na AC pač malo hitrejši). Rabiva en popoldan ali še raje veče (zaradi prometa) in 2 uri časa, to je vse.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Zanimivo, da imas probleme s prazno baterijo. Do Paga sem naredil s polno nalozenim avtom 270km, od tega cca. S prazno baterijo oz na bencinski motor, pa nikjer nisem imel problemov, tudi ko smo se od trajekta peljali po strmem klancu navzgor pa nisem uporabljal Mountain Mode-a.
Po avtocesti pa vozim 130km/h in ne 155, tako da bi rekel, da so tvoje meritve nerealne, ker ne upostevajo prometnih predpisov ampak divjaskih. Drzi se omejitev hitrosti, pa porocaj, koliko naredis. Ce pa vozis kot divjak, pa ne pases na cesto.

P.S.: Opel navaja, da se z enim polnjenjem naredi od 40-80 km, odvisno od nacina voznje. Problem je v tem, da si navedel, da si naredil 40km, pri tem pa nisi povedal, da si vozil preko omejitev hitrosti, kot se da. Jaz bi temu rekel zavajanje, ker si vsem dal obcutek, da si naredil 40km z normalno voznjo do BTC-ja, kar seveda ni res. Se zavedas, kaksno sporocilo dajes?

Jaz svoje trditve podkrepim z vido posnetki, ti pa poves samo pol resnice - tisto polovico, ki tebi pase.

In ni nama treba delati skupnih testov, ker si sele zdaj navedel tvoje pogoje testiranja, ki so pri 155km/h povsem realni. Ce bi malo poznal matematiko, bi vedel, da se potrebna moc povecuje s kvadratom hitrosti. Kar bom naredil jaz je, da bom po naredil videoposmetke voznje po avtocesti pri hitrosti 130km/h, kot vozimo normalni ljudje, potem bom pa baterijo napolnil s preklopom vMountain Mode, da ovrzem tvojo trditev, da MM ne napolni baterije.
 
Nazadnje urejeno: