Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Cene hibridov so precej zasoljene. Kar mal poglej kvazihibride pri Hondi, hibride pri Toyoti. Ampera je pa prvi plug in hibrid, kar še dodatno zaračunajo. Če se prav spomnim sem nekje videl ceno za plug in Priusa. Ne boš verjel, bila je tudi okrog 40k€. S takimi cenami zagotovo ne bodo prodali veliko vozil množicam, ki kupujejo vozila tam do 20k€.
Tudi drugi delajo na razvoju hibridov in plug in hibridov. Nekje sem zasledil podatek, da so pri Seatu, kjer razvijajo plug in Leona, izračunali, da je proizvodna cena Leona v plug in izvedbi 5-krat višja od enakega vozila s pogonom na bencinski ali dizelski motor.
Če zaključim, cena Ampere je nekje med 25 in 30k€ višja od primerljivega avta s klasično izvedbo pogona. Če to pretopimo v količino bencina, je to, pri ceni bencina 1,6€ za liter (mal pretiravanja ker se bencin skoz draži), med 15 600 in 18 700 litri bencina. Če je poraba Ampere nižja za 4l (tudi to je lahko danes že kar precej v prid Amperi - VAG group turbo bencinarji) na 100 km, je to 390 000 do 470 000 prevoženimi km. Če se z avtom letno prevozi 30 000 km (kar pridela malo slovenskih voznikov) je to 13 do 16 let.
Povzetek: Čeprav bi se z veseljem vozil naokrog s plug in hibridom, se pod takimi pogoji še kar nekaj časa ne bom. Cena bo morala še precej past. Ampera je pa prvi hibrid, ki ima, po mojem mnenju!!!, prave lastnosti, da res nekaj pripomore k zmanjšanju CO2. Prius ni to, ker ni sposoben samo na elektriko dosegati hitrosti vsaj 80 km/h. Po mojem mnenju je trenutno best buy avto s turbobencinskim mlinčkom iz VAG grupe (res vozim VAG grupo ampak ne beninarja pač pa 1.9 TDI PD, ki je bil best buy pre 4 do 5 leti).
Cena novega osnovnega Priusa zaša malo pod 25k. Glede na to, da se praktčno vsi avti v tem segmentu začnejo nekje pri tej ceni, se mi ne zdi cena samega vozila previsoka. Potrebno pa je upoštevati, da prius porabi manj, stroški vzdrževanja avta niso visoki. Dvomim, pa da se kateri koli VAG, lahko primerja z samo zanesljivostjo Priusa.