Opel Ampera/Chevrolet Volt

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Cene hibridov so precej zasoljene. Kar mal poglej kvazihibride pri Hondi, hibride pri Toyoti. Ampera je pa prvi plug in hibrid, kar še dodatno zaračunajo. Če se prav spomnim sem nekje videl ceno za plug in Priusa. Ne boš verjel, bila je tudi okrog 40k€. S takimi cenami zagotovo ne bodo prodali veliko vozil množicam, ki kupujejo vozila tam do 20k€.

Tudi drugi delajo na razvoju hibridov in plug in hibridov. Nekje sem zasledil podatek, da so pri Seatu, kjer razvijajo plug in Leona, izračunali, da je proizvodna cena Leona v plug in izvedbi 5-krat višja od enakega vozila s pogonom na bencinski ali dizelski motor.

Če zaključim, cena Ampere je nekje med 25 in 30k€ višja od primerljivega avta s klasično izvedbo pogona. Če to pretopimo v količino bencina, je to, pri ceni bencina 1,6€ za liter (mal pretiravanja ker se bencin skoz draži), med 15 600 in 18 700 litri bencina. Če je poraba Ampere nižja za 4l (tudi to je lahko danes že kar precej v prid Amperi - VAG group turbo bencinarji) na 100 km, je to 390 000 do 470 000 prevoženimi km. Če se z avtom letno prevozi 30 000 km (kar pridela malo slovenskih voznikov) je to 13 do 16 let.

Povzetek: Čeprav bi se z veseljem vozil naokrog s plug in hibridom, se pod takimi pogoji še kar nekaj časa ne bom. Cena bo morala še precej past. Ampera je pa prvi hibrid, ki ima, po mojem mnenju!!!, prave lastnosti, da res nekaj pripomore k zmanjšanju CO2. Prius ni to, ker ni sposoben samo na elektriko dosegati hitrosti vsaj 80 km/h. Po mojem mnenju je trenutno best buy avto s turbobencinskim mlinčkom iz VAG grupe (res vozim VAG grupo ampak ne beninarja pač pa 1.9 TDI PD, ki je bil best buy pre 4 do 5 leti).

Cena novega osnovnega Priusa zaša malo pod 25k. Glede na to, da se praktčno vsi avti v tem segmentu začnejo nekje pri tej ceni, se mi ne zdi cena samega vozila previsoka. Potrebno pa je upoštevati, da prius porabi manj, stroški vzdrževanja avta niso visoki. Dvomim, pa da se kateri koli VAG, lahko primerja z samo zanesljivostjo Priusa.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.419
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Glede cene Priusa mešaš jabolka in hruške. Jaz sem pisal o ceni plug in Priusa. Ne vem s čim ti primerjaš Priusa, ko pišeš, da se cena avtomobilov v njegovem segmentu začne pri cca. 25k€
confused-1.gif
Jaz Priusa primerjam z Golfom, enako Ampero. Ob tem, da ima ampera še eno lepo slabost - samo 4 sedeže.

Cena Ampere me glede na predvideno ceno Plug in Priusa sploh ne preseneča. Presenetljivo je edino to, da je pri Priusu (pri Amperi tega ne moremo primerjat, ker nima izvedbe brez plug ina) cena plug in sistema (sistem za polnjenje akumulatorje iz vtičnice) več kot tretjina avta. Po mojem so tukaj cene precej napihnjene.


Glede zanesljivosti VAG-a pa je odvisno od znamke znotraj koncerna in koliko časa po tehnološki novosti kupiš nov avto. Sicer se pa glede zanesljivosti avtomobilov lahko precej pogovarjamo. Vse je odvisno s katere perspektive človek gleda. Tudi Japonci niso več tisto kar so bili.

Glede Priusa imam tehnološke pomisleke, glede Ampere (pa Opla ne občudujem oziroma imam do znamke opel malce rezervirano mnenje) teh pomislekov nimam. Je pa tukaj cena in pa 4 sedeži namesto 5. Ampera je tehnološko svetlobna leta pred Priusom. Ampera je v principu električni avto z generatorjem električne energije na bencin, Prius pa neka čudna mešanica med bencinskim in električnim avtom. Ne pozabimo pa, da je, z izjemo shranjevanja energije. elektromotor najbolj primeren (ima najboljše lastnosti) za avtomobile.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.371
113
Pomurje
Prius, PiP (plug in prius), Amprera vse to so eksoti, ki ti težko povrnejo ekonomsko računico.
Temu se najbolj približa Auris s tehnologijo Priusa, ki je cenovno nekje 20k€.

Roko na srce tehnologija Priusa je svetlobna leta pred Ampero in to z vidika zanesljivosti. Ampera bo to morala še dokazati v roko cca 10 let, če je res smoterni nakup.
Prius(in družina s to tehnologijo) je tenutno eden in edini, ki se s tem ponaša in dejansko deluje.

Upam da to uspe tudi Amperi/Voltu ki sta resna kandidata tudi pri meni.
Samo elektro avti ala Nissna Life itd. me ne zanimajo, ker nimajo prave avtonomije.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
@Andy in popolnoma off topic: z veseljem sem bral tvoje poste o Priuski in ostalih elektro/hibridnih avtomobilih, ravno tako sedaj o Amperi. Ne zamerit, ampak odkar imaš Ampero je zaznati tvoj bistveno bolj kritičen odnos do Priuske in ostalih zadev, hkrati pa je Ampera oh in sploh. Ker ne spomnim se, da bi vse te negativne zadeve tako jasno in glasno pisal, ko si imel Priusko in ostale zadeve na testu, itd... A je to dejansko realno tako in to sedaj napišeš ali je to morda posledica tega, da Ampero dviguješ na piedestal, da upravičiš nakup le te?

Pa ne vzet tega kot provokacijo, vendar sem te imel za precej verodostojen vir podatkov o ''eko'' vozilih (že o tvojem skuterju sem z veseljem prebiral), pa me je ta obrat zelo negativno presenetil.

Samo zato, ker ko sem stestiral Ampero, je le-ta zaseničila Priusa Plig-In-a. Vsak, ki bi to naredil, bi ocenil enako. Npr. tudi v Slovenj Gradcu, kjer smo imeli s Siol-om dan varčne/varne vožnje, je bil en starejši gospod, ki ima Aurisa hibrid, ki ga je predelal, da je plug-in in naredi 40km na elektriko. Bil je navdušen nad Ampero in je rekel, da se Auris ne more primerjati.
Dejstvo je, da ko Toyotin gas mal grdo pogledaš, da zalaufa bencinski motor. Kar me je najbolj razočaralo pri Prius Plug-in je to, da je testna verzija in ameriška narejena tako, da gre na elektriko do hitrosti 100km/h in šele potem tudi dela bencinski motor. Po vseh poročilih bo evropska verzija PRiusa Plug-in zalaufala bencinski motor že pri 80km/jh.
To pomeni, da kljub temu, da ima zadosti kapacitete zame za do službe, da bi se mi vsako jutro po hitri cesti od Brnčičeve to rondoja Tomačevo zaganjal bencinski motor.

To je bilo moje največje razočaranje in tipping point, poleg seveda dobavljivosti. Ampera je bila na voljo maja, za PiP-a pa še zdaj ni povsem jasno. Električni avto pa že predolgo čakam.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
ekonomska računica na števcu elektrike za prevožen kilometer mu je zameglila um. Globoko v sebe je potisnil ceno, ki jo je plačal za ampero in tudi sebi ne prizna, da se je finančno,prostorsko-uporabno in še kako, kar se bo pokazalo na dolgi rok, zakalkuliral.

Saj je na istem kot jaz, ko sem menjal Prius za Avensis. Zdaj sem spet pred dilemo Prius + vs. Avensis karavan in dejansko ne vem za kaj se naj odločim.

Pa brez zamere Andy.

Glede na to, da sem se do sedaj 4 leta vozil z Vectrix-om, torej popolnoma na elektriko, ne pričakujem, da razumeš vse prednosti vožnje na elektriko. PA brez zamere.

Poleg tega si jo tudi lahko privoščim. Zakaj pa ne? Živi se samo 1x.
P.S.: Pa nisem sin po poklicu. Prislužil sem si jo s svojim delom.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Eto, še poročilo vožnje do Paga:



20120812102046.jpg


20120812103350.jpg



Nabasal sem vso robo, ki jo je punca pripravila za sabo:

20120812103002.jpg


20120812103019.jpg


20120812103051.jpg
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.371
113
Pomurje
Ni nobene zamere, ti jo proviščim in želim vse naj naj.
Tako kot jaz, verjetno tudi ti ceniš ljudi, ki si s svojim denarjem kupijo tisto kar jim paše.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.371
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Npr. tudi v Slovenj Gradcu, kjer smo imeli s Siol-om dan varčne/varne vožnje, je bil en starejši gospod, ki ima Aurisa hibrid, ki ga je predelal, da je plug-in in naredi 40km na elektriko. Bil je navdušen nad Ampero in je rekel, da se Auris ne more primerjati.

Resno razmišljam o zamenjavi Priusa za Prius plus. V tem je precej več prostora za predelavo na elektriko. Ker si omenil gospoda ki je predela Auris me zanima, če imaš kak kontakt oz. poznaš koga pri nas ki dela te stvari.

Lahko na PM, da ti ne smetim tukaj.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.419
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Očitno ne razumeš razlike med Priusom in Ampero. Kot je nekdo že pred mano napisal, pri Priusu malo bolj grdo pogledaš gas pa že laufa becinski motor. To je tud moja glavna "zamera" Priusu.

Na drugi strani je Ampera popolnoma električen avto kot Nissan Leaf samo dodan ima polnilec akumulatorjev - elektoagregat. Zaradi tega je pogonski sklop in komplet mašinerija Ampere veliko bolj preprosta kot pri Priusu.

Ja okrog 20k€ je najcenejši hibrid na slo trgu. Cena hibridov razreda Auris se bo morala precej približat 15k€, če ne celo 10k€, da bodo konkurenčni. Ampera je danes eksotika, prihaja pa konkurenca. Seat že kar nekaj časa testira Leona twin drive, ki ima podoben sistem kot Ampera. Ko bo to prišlo na trg zna tudi cena Ampere pasti, posledično pa tudi Toyotinih HSD-jev. Pa da ne pozabimo Hodinih IMA-jev. Zadnji dve zadevi bosta po mojem ostali posebnosti. HSD pri Toyoti zaradi kompliciranosti, IMA pa ker je napol hibrid.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Vprasaj pri AC Lovse. Pri njih ga servisira. Gospoda pa poznam osebno in je zelo prijeten mozakar. Lahko pa tudi prides na kaksen sestanek DEVSa, ki se ga udelezuje tudi ta gospod, pa se lahko vsi spoznamo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Npr. tudi v Slovenj Gradcu, kjer smo imeli s Siol-om dan varčne/varne vožnje, je bil en starejši gospod, ki ima Aurisa hibrid, ki ga je predelal, da je plug-in in naredi 40km na elektriko. Bil je navdušen nad Ampero in je rekel, da se Auris ne more primerjati.

Resno razmišljam o zamenjavi Priusa za Prius plus. V tem je precej več prostora za predelavo na elektriko. Ker si omenil gospoda ki je predela Auris me zanima, če imaš kak kontakt oz. poznaš koga pri nas ki dela te stvari.

Lahko na PM, da ti ne smetim tukaj.
Predelava Priusa+ je zelo dobra ideja in tudi izvedljiva. Bom razlozil zakaj. Ameriska verzija ima Nim baterijo, ki je locirana pod prtljaznikom, zato ima tudi samo 5 sedisc. Evropska verzija ima LiIon baterijo v podstavku za voznikovo roko- med voznikom in sovoznikom. Zato ima evropska verzija 7 sedisc. Ce vrzes ven zadnja dva sedeza, si si pridobil zadosti prostora za dodatno baterijo.

Zdaj pa res back on topic :)
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.371
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Ja okrog 20k€ je najcenejši hibrid na slo trgu. Cena hibridov razreda Auris se bo morala precej približat 15k€, če ne celo 10k€, da bodo konkurenčni.

no no, ne ga biksat. Daj en avto v razredu Aurisa s to opremo in avtomatikom za 10k€. Ne gre? Tudi za 15k€ bo bolj težka.

So pa ti avti res predragi, kar uporabniki teh avtov vzamemo v zakup. Prav tako uporaniki Jabolk, ki preplačujejo tehnologijo Appla.

Dosti off-a tukaj.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.033
9.668
113
Nisi razumel (namerno ali nenamerno) kaj sem hotel povedat s svojim postom. Zapičil si se v primerjavo s PiP, katerega sem navedel zgolj kot primer in je dejansko irrelevanten.

Dejstvo je, da sedaj napišeš vse slabosti ostalih prevoznih sredstev, katere si prej testiral in vozil. Ko si jih pa opisoval takrat tega nisi tako direktno navedel (žal). Torej lahko isto pričakujem glede Ampere, ko jo boš zamenjal in bom šele takrat bral morebitne zadržke. Trenutno berem zgolj hvale, ampak zaradi zgoraj napisanega mi je jasno, da morem tvoje zapise jemati z rezervo. Žal. Občutek o tem sem sicer dobil, ko si Vectrixa izredno hvalil, potem pa čez par let slučajno v eni temi o baterijah preberem, da so ti komplet baterije menjali zaradi napake na polnilnem sistemu.

Nič, uživaj na dopustu. Bom pa še vedno z veseljem bral tvoje zapise, vendar z zadržkom.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Nisi razumel (namerno ali nenamerno) kaj sem hotel povedat s svojim postom. Zapičil si se v primerjavo s PiP, katerega sem navedel zgolj kot primer in je dejansko irrelevanten.

Dejstvo je, da sedaj napišeš vse slabosti ostalih prevoznih sredstev, katere si prej testiral in vozil. Ko si jih pa opisoval takrat tega nisi tako direktno navedel (žal). Torej lahko isto pričakujem glede Ampere, ko jo boš zamenjal in bom šele takrat bral morebitne zadržke. Trenutno berem zgolj hvale, ampak zaradi zgoraj napisanega mi je jasno, da morem tvoje zapise jemati z rezervo. Žal. Občutek o tem sem sicer dobil, ko si Vectrixa izredno hvalil, potem pa čez par let slučajno v eni temi o baterijah preberem, da so ti komplet baterije menjali zaradi napake na polnilnem sistemu.

Nič, uživaj na dopustu. Bom pa še vedno z veseljem bral tvoje zapise, vendar z zadržkom.

Ni res. Ob casu mojega testiranja ni bilo znano, da bo pri evropski verziji bencinski motor ze delal pri hitrostih nad 80km/h. Takrat sem zivel v prepricanju, da bomo tudi Evropi dobili tako verzijo kot americani, ki se vozijo z njimi ze od februarja. Vendar je bila ta informacija znana sele z majem na toyota.co.uk.
To me je spreobrnilo. Verjemi mi, bil sem navdusenec PiP-a, saj sem se z niim tudi pripeljal na predstavitev Ampere pred kolosejem, a ko sem prebral, da bomo dobili okrnjeno verzijo, me je spreletelo razocaranje.
Ce pa ze tukaj sprasujes o moji kredibilnosti, mi pa prosim navedi konkreten primer. Tako posploseno me pac ne mores opisati.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
In kar se tice Vectrixa tudi ni res. Vsakemu povem, da sem imel menjane baterije pri 4000km. Pa ne samo jaz. Skoraj vsi lastniki so dobivali nove baterije. Ce pa nekonsistentno beres, kar pisem, ti pa ne morem pomagati.
Kar se pa tice PiPa, sem pa SJTV1-a ze nekaj casa nazaj spraseval, ce lahko preveri, ce 80kmh drzi.
Sicer pa sem koncal z zagovarjanjem, ker ti nimam cesa polagati.
Ze to, da sem kupil Ampero in Priusa PlugIn pove vse. Pa sem testiral oba. Mislis, da bi kupil slabsi avto za vec denarja? Pa tukaj ne govorim o zanesljivosti, ker Prius vsekakor je zanesljiv avto, ampak govorim o tehnoloski naprednosti. Za nekoga, ki na dan naredi manj ko 20km pr hitrostih do 80km/h, je PiP vsekakor boljsi avto.

Poleg tega dolocene slabosti pri dolocenem avtomobilu prepoznas sele, ko vozis boljsi avto od tega.

Poleg tega se ti pri prodajnem PiPiu vsakokrat, ko vklopis gretje, zazene bencinski motor, od koder prihaja gretje. Zakaj tega sem bil razocaran sele kasneje? Zato, ker je imela testna Priuska gretje narejeno preko toplotne crpalke z elektriko iz baterije. Eto, se ena stvar, ki je bila okrnjena naknadno. Kaj mislis, kako se clovek pocuti, ko feature za feature- jem pobirajo ven za verzijo, ki jo bos kupil?

Iz tukaj prihajajk razlike iz casa mojih opisov tesfne verzije s prodajno verzijo - preprosto- vozil sem drugacen avto, kot bi mi ga prodali.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
In kar se tice Vectrixa, kar pises ne drzi. Se na tem fourmu sem takrat spraseval, kje bi lahko dobil moto prikolico, da peljem Vectixa v Verono na servis, pa se je javil uporabnik XXXL, ki mi jo je velikodusno in brezplacno posodil.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.183
1.194
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Če zaključim, cena Ampere je nekje med 25 in 30k€ višja od primerljivega avta s klasično izvedbo pogona. Če to pretopimo v količino bencina, je to, pri ceni bencina 1,6€ za liter (mal pretiravanja ker se bencin skoz draži), med 15 600 in 18 700 litri bencina. Če je poraba Ampere nižja za 4l (tudi to je lahko danes že kar precej v prid Amperi - VAG group turbo bencinarji) na 100 km, je to 390 000 do 470 000 prevoženimi km. Če se z avtom letno prevozi 30 000 km (kar pridela malo slovenskih voznikov) je to 13 do 16 let.

OK, razliko v ceni si malo divjo vzel (v resnici je 20K, kar poglej, koliko je primerljivo opremljena astra dizel), potem je pa pač 10-12 let potrebih, da se izplača ... Še vedno veliko, veliko preveč.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.183
1.194
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Dejstvo je, da ko Toyotin gas mal grdo pogledaš, da zalaufa bencinski motor. Kar me je najbolj razočaralo pri Prius Plug-in je to, da je testna verzija in ameriška narejena tako, da gre na elektriko do hitrosti 100km/h in šele potem tudi dela bencinski motor. Po vseh poročilih bo evropska verzija PRiusa Plug-in zalaufala bencinski motor že pri 80km/jh.

Mene pa pri AMperi to, da ima tako ubog bencinski mlinček (ki poleg vsega še nemarno trese), da na avtocestnih klacih obupuje. Za ta denar bi lahko noetr stisnili 1.4 turbo ... Da se tudiu na bencin kam premakne (kot se prius) ...

Da ne gocorim o tem, da se od doma zapeljem do BTC (cca 22 km, od tega 20 po AC) pa je z baterijo praktično konec. Potam si obsojen na mlinček ...