Opel Ampera/Chevrolet Volt

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Moj sedanji karavan ima manjšo porabo na taki relaciji;) Pa vrjetno tudi nov s full opreme, ki je recimo 10-15.000€ ceneješi od ampere.
Čez večino vikendov delam ravno takšne ali še večje razdalje kot ste testiral.
Čez teden je res bolj "kuæa-posao-kuæa":) tukaj bi me ampera res vozla zastonj. Vendar razlika v ceni novih avtomobilov je prevelika, da bi se splačalo.

e-avti mi bodo zanimiv, ko bodo res imeli doseg cca 300km po ac s cca 130km/h. Da se lahko res zastonj zapeljem v portorož na kavo ali na bled na kremšnito, pa pozim na kako smučišče.

Gledano da dolgi rok, pa sem prepričan, da to ne bo nikol uspelo, ker se že bodo spomenli kake davke, da bomo plačeval.
 

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
@AndY1, jaz sem imel dober mesec nazaj s Priusom relacijo Ljubljana - Francija (bili smo pod alpe d huez-om). Po prehodu v Francijo smo imeli dva daljša klanca (cca 15 km do 30 km). Celotna relacija je bila okoli 1000km.

Na avtocesti sem vozil od 120 do 140 km/h po tempomatu. Porabo sem imel do Francije (cilja) 4.4 L. Nazaj se nam je malo mudilo in sem vozil po števcu okoli 150 do 160 km/h in sem imel porabo okoli 4.8-5.0 L.

Res je pa da je to hitros po števcu. Prius je tretja generacija in ni plug-in.

p.s.: Moja poraba je drugače okoli 4.1 L. Avto ima cca 2 meseca.
 
Nazadnje urejeno:

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
ksz

Taka vozila z dosegom 400km cist komot nadomestijo bencinarje samo na petrolih bodo morali imeti sisteme za menjave akumulatorjev, sam to bo moral biti standard za vse in bo isto trajalo kot ce bi tankal full tank. Stvar resena. Ker resnicno tole z bencinskim motorjem in elektriko je samo ker nocejo kar tako prevekslat na elektriko ker morajo sluzit. Sicer bodo pa v roku 5 let ze tolk dobre akuje zrihtal da bo sigurno normalen doseg 400km in cenejsi avto itd, pa solarne celice na streho in havbo pa bo. Edin soncna celica sicer ki na strehi ni majhne kvadrature nevem ce bodo dosegle 10a bo ze neka malenkost.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Moj sedanji karavan ima manjšo porabo na taki relaciji;)

Ne pozabi; relacijo sva naredila le na bencin brez kakršnekoli uporabe baterije. Če bi odpeljala s polno baterijo, bi imela porabo pod 3 litri, ker bi več kot polovico vožnje naredila na baterijo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik miha123 pravi:
@AndY1, jaz sem imel dober mesec nazaj s Priusom relacijo Ljubljana - Francija (bili smo pod alpe d huez-om). Po prehodu v Francijo smo imeli dva daljša klanca (cca 15 km do 30 km). Celotna relacija je bila okoli 1000km.

Na avtocesti sem vozil od 120 do 140 km/h po tempomatu. Porabo sem imel do Francije (cilja) 4.4 L. Nazaj se nam je malo mudilo in sem vozil po števcu okoli 150 do 160 km/h in sem imel porabo okoli 4.8-5.0 L.

Res je pa da je to hitros po števcu. Prius je tretja generacija in ni plug-in.

p.s.: Moja poraba je drugače okoli 4.1 L. Avto ima cca 2 meseca.

Tvojo hitrost tempomata odštej za 8-10km/h. Prius toliko več kaže od dejanske hitrosti. Midva sva vozila 130km/h po GPS-u, to je 140km/h po Priusu.

Poleg tega, ne delaš vsak dan razdalje 1000km. Večina ljudi naredi na dan pod 80km, kolikor ima Ampera dosega z baterijo. Nihče ne zanika, da ima Prius, na daljše razdalje manjšo porabo. Vendar je dejstvo, da na razdalje pod cca. 200km, med polnjenji, Ampera pokuri manj, ker prvih 80 km naredi samo na elektriko.
Do razdalje 80km samo tistih 11kWh elektrike, Prius pa cca. 3-4 litra. In to pomnožiš s številom delovnih dni (6 EUR * 250), pa je to 1500 EUR / leto prihranka.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
ksz

Taka vozila z dosegom 400km cist komot nadomestijo bencinarje samo na petrolih bodo morali imeti sisteme za menjave akumulatorjev, sam to bo moral biti standard za vse in bo isto trajalo kot ce bi tankal full tank. Stvar resena. Ker resnicno tole z bencinskim motorjem in elektriko je samo ker nocejo kar tako prevekslat na elektriko ker morajo sluzit. Sicer bodo pa v roku 5 let ze tolk dobre akuje zrihtal da bo sigurno normalen doseg 400km in cenejsi avto itd, pa solarne celice na streho in havbo pa bo. Edin soncna celica sicer ki na strehi ni majhne kvadrature nevem ce bodo dosegle 10a bo ze neka malenkost.

Odgovor na tvoj prvi del je Tesla Model S. Vendar stane cca. 70.000-80.000 EUR. Kombinacija elektrika - ICE je narejena zaradi kompromisa. Pogledati moraš, koliko % ljudi na dan naredi 400km, da bi potreboval baterijo s kapaciteto 400km?
Čas pa bo vsekakor prinesel nižjo ceno baterij in daljše dosege.

P.S.: Baterij ne potrebuješ menjavati na bencinskih črpalkah. Baterij polniš enako kot pir mobilnem telefonu. Ko prideš domov, vštekaš, ko odideš izštekaš. 5 sekund za vsako od teh dejanj.
 
Nazadnje urejeno:

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Ampak samo v eno smer;)
Če nisi dol 4ure in/ali imaš smolo in je polnilnica zasedena, se nazaj spet pelješ na bencin.
Na hitro čez prste preračunano mi še vedno ni ekonomske računice.

Upam, da mojih postov ne razume kdo kot napad ali jamranje. Pač se menmo in debatiramo. Eni za šankom, drugi pa na forumu;)
Vsak si bo po svoje zračunal in kupil kar mu paše;)
Zadeve me malo zanimajo in potem malo računam in premlevam, če bi bil tak avto smiselen nakup.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
P.S.: Baterij ne potrebuješ menjavati na bencinskih črpalkah. Baterij polniš enako kot pir mobilnem telefonu. Ko prideš domov, vštekaš, ko odideš izštekaš. 5 sekund za vsako od teh dejanj.

Ampak ko ti na tesli ali telefonu sredi ceste oz. dneva zmanjka baterije obstaneš oz. ne moreš več klicat.
Pri telefonu lahko vzameš iz žepa drugo baterijo in si čez par sekund spet online. Pri avtu pa šele čez par ur. Pri sedanji tehnologiji seveda. Če bodo nardil hitro polnilne baterije bo zgodba drugačna.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Ampak samo v eno smer;)
Če nisi dol 4ure in/ali imaš smolo in je polnilnica zasedena, se nazaj spet pelješ na bencin.
Na hitro čez prste preračunano mi še vedno ni ekonomske računice.

Upam, da mojih postov ne razume kdo kot napad ali jamranje. Pač se menmo in debatiramo. Eni za šankom, drugi pa na forumu;)
Vsak si bo po svoje zračunal in kupil kar mu paše;)
Zadeve me malo zanimajo in potem malo računam in premlevam, če bi bil tak avto smiselen nakup.

Seveda, seveda
smile-1.gif
To je debata in všeč mi je, da je konstruktivna.

A dejstvo je, da kljub temu, da če je le v eno smer, tistih 80km na baterijo, da še vedno privarčuješ 1500 EUR/leto (odvisno, koliko ti tvoj obstoječi avto pokuri prvih 80km). Če imaš možnost polnjenja še na drugi strani, je prihranek 2-kraten.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
P.S.: Baterij ne potrebuješ menjavati na bencinskih črpalkah. Baterij polniš enako kot pir mobilnem telefonu. Ko prideš domov, vštekaš, ko odideš izštekaš. 5 sekund za vsako od teh dejanj.

Ampak ko ti na tesli ali telefonu sredi ceste oz. dneva zmanjka baterije obstaneš oz. ne moreš več klicat.
Pri telefonu lahko vzameš iz žepa drugo baterijo in si čez par sekund spet online. Pri avtu pa šele čez par ur. Pri sedanji tehnologiji seveda. Če bodo nardil hitro polnilne baterije bo zgodba drugačna.

Zato je pa tu Ampera. Je pa res - kolikokrat na leto pa narediš več kot 500km v enem dnevu?
 

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
@AndY1 to mi je popolnoma jasno:) Hotel sem dati primerjavo samo za relacije. Sem bil po pravici povedano kar presenečen, da tako malo kuri tudi na avto cesti.

Jasno je da narediš, no vsaj jaz večino relacij do 50 km med tednom. Problem je edino cena ampere... Kakšne 10k bi morala biti ceneje:)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Potem bi bila cena enaka ceni Priuske. Torej bi hotel, da se za enako ceno voziš 1500 EUR/leto ceneje. Torej daješ apriori prednost Priuski, kljub željeni enaki prodajni ceni in nižjim stroškom za gorivo Ampere.

Zanimivo, da ima lastnik Priuske enako razmišljanje o Amperi, kot ima lastnik navadnega avtomobila o Priuski, kar je, da bi hotel, da Priuska (oz. Ampera), pokuri manj, kot njegov obstoječi avto - seveda za isto ceno kot njegov obstoječi avto, hkrati pa je kupil Priusa ravno z drugačnim razmišljanjem
smile-1.gif
- to je višja nakupna cena z boniteto višjega prihranka na daljši rok.
 
Nazadnje urejeno:

alfist555

Fizikalc
4. okt 2007
1.823
1
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Ampak samo v eno smer;)
Če nisi dol 4ure in/ali imaš smolo in je polnilnica zasedena, se nazaj spet pelješ na bencin.
Na hitro čez prste preračunano mi še vedno ni ekonomske računice.

Upam, da mojih postov ne razume kdo kot napad ali jamranje. Pač se menmo in debatiramo. Eni za šankom, drugi pa na forumu;)
Vsak si bo po svoje zračunal in kupil kar mu paše;)
Zadeve me malo zanimajo in potem malo računam in premlevam, če bi bil tak avto smiselen nakup.

Seveda, seveda
smile-1.gif
To je debata in všeč mi je, da je konstruktivna.

A dejstvo je, da kljub temu, da če je le v eno smer, tistih 80km na baterijo, da še vedno privarčuješ 1500 EUR/leto (odvisno, koliko ti tvoj obstoječi avto pokuri prvih 80km). Če imaš možnost polnjenja še na drugi strani, je prihranek 2-kraten.

Tud ce je prihranek 1500€/leto... je cena ampere 45.000€...kar je vsaj 15.000€ več, kot podobno opremljeni petrol/dizel gnani avto...kar pomeni kupim...kaj vem...opel xxxx (izberi po zelji) za 30.000€ in se s tistimi 15.000€ razlike (cca. 10.000L goriva, če je liter okoli 1,5€) lahko prevozim priblizno 160.000km (sem zaokrozil navzdol)....za kar rabi klapa povprecno 10 let....OK nekateri take kilometre naklepajo v 5 letih, spet drugi jih v 15ih. Ampak povprecno delajo ljudje 15000km/leto. Pa se drugi problem ki ga vidim...malokdo ima danes avto po 10 in vec let. Vsaj kolikor prebiram razne forume.

Zame tudi zaenkrat se ni racunice, kot pravi fusion.

Lp
 

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Potem bi bila cena enaka ceni Priuske. Torej bi hotel, da se za enako ceno voziš 1500 EUR/leto ceneje. Torej daješ apriori prednost Priuski, kljub željeni enaki prodajni ceni in nižjim stroškom za gorivo Ampere.

Zanimivo, da ima lastnik Priuske enako razmišljanje o Amperi, kot ima lastnik navadnega avtomobila o Priuski, kar je, da bi hotel, da Priuska (oz. Ampera), pokuri manj, kot njegov obstoječi avto - seveda za isto ceno kot njegov obstoječi avto, hkrati pa je kupil Priusa ravno z drugačnim razmišljanjem
smile-1.gif
- to je višja nakupna cena z boniteto višjega prihranka na daljši rok.

Se strinjam AndY1:) Men je Prisuka živa poezija za vozit, predvidevam, da je Ampera še veliko boljša za voziti:)

Cena Priuske je 25k, Ampere pa 45k:)
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Problem čistih elektrikov je še realna življenjska doba baterije, ki na dolgi rok še ni poznana. Pri hibridih, kot je Prius, računalnik vedno drži baterijo med 50 in 90% celotne kapacitete. Pri elektrikih pa domnevam, da gredo reči v skrajnostih daleč pod 50 %.
Ko bodo baterije dovolj za furo 750 km, to načeloma ne bo problem, če bo človek filal vsak dan.
Za nekoga, ki bi pa danes z Ampero delal 160 km na delovni dan in jo dvakrat dnevno filal, pa dvomim, da bo baterija v odličnem stanju tudi 150.000 km kasneje. Iztrošena baterija, pa dajmo si naliti čistega vina, je pri teh avtomobilih čista ekonomska totalka.

Gre za pionirske čase. Da se reč prime pri raji, bo pa potrebnega še precej razvoja in redukcije cene baterije za dodatnih 75% (ali pa dvig cene bencina za ene 250 %).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik alfist555 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Ampak samo v eno smer;)
Če nisi dol 4ure in/ali imaš smolo in je polnilnica zasedena, se nazaj spet pelješ na bencin.
Na hitro čez prste preračunano mi še vedno ni ekonomske računice.

Upam, da mojih postov ne razume kdo kot napad ali jamranje. Pač se menmo in debatiramo. Eni za šankom, drugi pa na forumu;)
Vsak si bo po svoje zračunal in kupil kar mu paše;)
Zadeve me malo zanimajo in potem malo računam in premlevam, če bi bil tak avto smiselen nakup.

Seveda, seveda
smile-1.gif
To je debata in všeč mi je, da je konstruktivna.

A dejstvo je, da kljub temu, da če je le v eno smer, tistih 80km na baterijo, da še vedno privarčuješ 1500 EUR/leto (odvisno, koliko ti tvoj obstoječi avto pokuri prvih 80km). Če imaš možnost polnjenja še na drugi strani, je prihranek 2-kraten.

Tud ce je prihranek 1500€/leto... je cena ampere 45.000€...kar je vsaj 15.000€ več, kot podobno opremljeni petrol/dizel gnani avto...kar pomeni kupim...kaj vem...opel xxxx (izberi po zelji) za 30.000€ in se s tistimi 15.000€ razlike (cca. 10.000L goriva, če je liter okoli 1,5€) lahko prevozim priblizno 160.000km (sem zaokrozil navzdol)....za kar rabi klapa povprecno 10 let....OK nekateri take kilometre naklepajo v 5 letih, spet drugi jih v 15ih. Ampak povprecno delajo ljudje 15000km/leto. Pa se drugi problem ki ga vidim...malokdo ima danes avto po 10 in vec let. Vsaj kolikor prebiram razne forume.

Zame tudi zaenkrat se ni racunice, kot pravi fusion.

Lp

Ne pozabi 4.000 EUR subvencije. Poleg tega računaš, da bo bencin večno 1.5 EUR / liter. Kaj, če bo 2 EUR ali 2.5 EUR / liter? Države so lačne in davki in trošarine gredo gor.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik miha123 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Potem bi bila cena enaka ceni Priuske. Torej bi hotel, da se za enako ceno voziš 1500 EUR/leto ceneje. Torej daješ apriori prednost Priuski, kljub željeni enaki prodajni ceni in nižjim stroškom za gorivo Ampere.

Zanimivo, da ima lastnik Priuske enako razmišljanje o Amperi, kot ima lastnik navadnega avtomobila o Priuski, kar je, da bi hotel, da Priuska (oz. Ampera), pokuri manj, kot njegov obstoječi avto - seveda za isto ceno kot njegov obstoječi avto, hkrati pa je kupil Priusa ravno z drugačnim razmišljanjem
smile-1.gif
- to je višja nakupna cena z boniteto višjega prihranka na daljši rok.

Se strinjam AndY1:) Men je Prisuka živa poezija za vozit, predvidevam, da je Ampera še veliko boljša za voziti:)

Cena Priuske je 25k, Ampere pa 45k:)

Ja, osnovna - najbolj oskubljena verzija Priuske, kar pa ne moreš primerjati z Ampero, ki je dosti opremljena. Primerjaj podobno opremljenega Priusa z Ampero.
Poleg tega odštej 4.000 EUR subvencije pri Amperi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Problem čistih elektrikov je še realna življenjska doba baterije, ki na dolgi rok še ni poznana. Pri hibridih, kot je Prius, računalnik vedno drži baterijo med 50 in 90% celotne kapacitete. Pri elektrikih pa domnevam, da gredo reči v skrajnostih daleč pod 50 %.
Ko bodo baterije dovolj za furo 750 km, to načeloma ne bo problem, če bo človek filal vsak dan.
Za nekoga, ki bi pa danes z Ampero delal 160 km na delovni dan in jo dvakrat dnevno filal, pa dvomim, da bo baterija v odličnem stanju tudi 150.000 km kasneje. Iztrošena baterija, pa dajmo si naliti čistega vina, je pri teh avtomobilih čista ekonomska totalka.

Gre za pionirske čase. Da se reč prime pri raji, bo pa potrebnega še precej razvoja in redukcije cene baterije za dodatnih 75% (ali pa dvig cene bencina za ene 250 %).

SOC Amperine baterije se giblje med 21% do 85% (po mojem OBD2 scannerju). Garancijo ima 8 let oz. 160.000km, po trenutnih podatkih Volt-ov, ki so na cesti, vse kaže, da bodo zdržale z 70% kapacitete okoli 12-15 let.
Računati moraš še, da Priuskina baterija ni ne vem kako termalno nadzirana in je dosti izpostavljena poletni vročini. Amperina je potopljena v vodi in se poleti hladi, pozimi pa greje, da je na stalno optimalni temperaturi, ki zagotavlja življensko dobo in performance. Npr. zaradi pomanjkanja aktivnega hlajenja baterij imajo lastniki Nissan Leaf-ov v Arizoni in Texasu velike probleme, ker jim je kapaciteta baterije čez poletje padla za okoli 15%.

Ravno zaradi te dobre vzdržljivosti dosedajšnje baterije Ampere/Volta, je LG Chem spremenil kemijo baterije za Volta 2013 in Ampero 2013 (ki že prihajata v salone) tako, da so lahko energijsko gostoto povečali za 0.5kWh in s tem še povečali doseg obeh avtomobilov.
P.S.: GM je napovedal, da ob vsakokratnem praznjenju baterije do 21% oz. do trenutka, ko se zažene bencinski motor, baterija zdrži 5.000 ciklov do 70% kapacitete. To je kar nekaj kilometrov.
 
Nazadnje urejeno: