Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Hvala za teste in podatke!!
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Ampak tole še daaaleč ni avto za mene.
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Moj sedanji karavan ima manjšo porabo na taki relaciji
Citat:
Uporabnik miha123 pravi:
@AndY1, jaz sem imel dober mesec nazaj s Priusom relacijo Ljubljana - Francija (bili smo pod alpe d huez-om). Po prehodu v Francijo smo imeli dva daljša klanca (cca 15 km do 30 km). Celotna relacija je bila okoli 1000km.
Na avtocesti sem vozil od 120 do 140 km/h po tempomatu. Porabo sem imel do Francije (cilja) 4.4 L. Nazaj se nam je malo mudilo in sem vozil po števcu okoli 150 do 160 km/h in sem imel porabo okoli 4.8-5.0 L.
Res je pa da je to hitros po števcu. Prius je tretja generacija in ni plug-in.
p.s.: Moja poraba je drugače okoli 4.1 L. Avto ima cca 2 meseca.
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
ksz
Taka vozila z dosegom 400km cist komot nadomestijo bencinarje samo na petrolih bodo morali imeti sisteme za menjave akumulatorjev, sam to bo moral biti standard za vse in bo isto trajalo kot ce bi tankal full tank. Stvar resena. Ker resnicno tole z bencinskim motorjem in elektriko je samo ker nocejo kar tako prevekslat na elektriko ker morajo sluzit. Sicer bodo pa v roku 5 let ze tolk dobre akuje zrihtal da bo sigurno normalen doseg 400km in cenejsi avto itd, pa solarne celice na streho in havbo pa bo. Edin soncna celica sicer ki na strehi ni majhne kvadrature nevem ce bodo dosegle 10a bo ze neka malenkost.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
P.S.: Baterij ne potrebuješ menjavati na bencinskih črpalkah. Baterij polniš enako kot pir mobilnem telefonu. Ko prideš domov, vštekaš, ko odideš izštekaš. 5 sekund za vsako od teh dejanj.
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Ampak samo v eno smer
Če nisi dol 4ure in/ali imaš smolo in je polnilnica zasedena, se nazaj spet pelješ na bencin.
Na hitro čez prste preračunano mi še vedno ni ekonomske računice.
Upam, da mojih postov ne razume kdo kot napad ali jamranje. Pač se menmo in debatiramo. Eni za šankom, drugi pa na forumu
Vsak si bo po svoje zračunal in kupil kar mu paše
Zadeve me malo zanimajo in potem malo računam in premlevam, če bi bil tak avto smiselen nakup.
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
P.S.: Baterij ne potrebuješ menjavati na bencinskih črpalkah. Baterij polniš enako kot pir mobilnem telefonu. Ko prideš domov, vštekaš, ko odideš izštekaš. 5 sekund za vsako od teh dejanj.
Ampak ko ti na tesli ali telefonu sredi ceste oz. dneva zmanjka baterije obstaneš oz. ne moreš več klicat.
Pri telefonu lahko vzameš iz žepa drugo baterijo in si čez par sekund spet online. Pri avtu pa šele čez par ur. Pri sedanji tehnologiji seveda. Če bodo nardil hitro polnilne baterije bo zgodba drugačna.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Ampak samo v eno smer
Če nisi dol 4ure in/ali imaš smolo in je polnilnica zasedena, se nazaj spet pelješ na bencin.
Na hitro čez prste preračunano mi še vedno ni ekonomske računice.
Upam, da mojih postov ne razume kdo kot napad ali jamranje. Pač se menmo in debatiramo. Eni za šankom, drugi pa na forumu
Vsak si bo po svoje zračunal in kupil kar mu paše
Zadeve me malo zanimajo in potem malo računam in premlevam, če bi bil tak avto smiselen nakup.
Seveda, sevedaTo je debata in všeč mi je, da je konstruktivna.
A dejstvo je, da kljub temu, da če je le v eno smer, tistih 80km na baterijo, da še vedno privarčuješ 1500 EUR/leto (odvisno, koliko ti tvoj obstoječi avto pokuri prvih 80km). Če imaš možnost polnjenja še na drugi strani, je prihranek 2-kraten.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Potem bi bila cena enaka ceni Priuske. Torej bi hotel, da se za enako ceno voziš 1500 EUR/leto ceneje. Torej daješ apriori prednost Priuski, kljub željeni enaki prodajni ceni in nižjim stroškom za gorivo Ampere.
Zanimivo, da ima lastnik Priuske enako razmišljanje o Amperi, kot ima lastnik navadnega avtomobila o Priuski, kar je, da bi hotel, da Priuska (oz. Ampera), pokuri manj, kot njegov obstoječi avto - seveda za isto ceno kot njegov obstoječi avto, hkrati pa je kupil Priusa ravno z drugačnim razmišljanjem- to je višja nakupna cena z boniteto višjega prihranka na daljši rok.
Citat:
Uporabnik alfist555 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Ampak samo v eno smer
Če nisi dol 4ure in/ali imaš smolo in je polnilnica zasedena, se nazaj spet pelješ na bencin.
Na hitro čez prste preračunano mi še vedno ni ekonomske računice.
Upam, da mojih postov ne razume kdo kot napad ali jamranje. Pač se menmo in debatiramo. Eni za šankom, drugi pa na forumu
Vsak si bo po svoje zračunal in kupil kar mu paše
Zadeve me malo zanimajo in potem malo računam in premlevam, če bi bil tak avto smiselen nakup.
Seveda, sevedaTo je debata in všeč mi je, da je konstruktivna.
A dejstvo je, da kljub temu, da če je le v eno smer, tistih 80km na baterijo, da še vedno privarčuješ 1500 EUR/leto (odvisno, koliko ti tvoj obstoječi avto pokuri prvih 80km). Če imaš možnost polnjenja še na drugi strani, je prihranek 2-kraten.
Tud ce je prihranek 1500€/leto... je cena ampere 45.000€...kar je vsaj 15.000€ več, kot podobno opremljeni petrol/dizel gnani avto...kar pomeni kupim...kaj vem...opel xxxx (izberi po zelji) za 30.000€ in se s tistimi 15.000€ razlike (cca. 10.000L goriva, če je liter okoli 1,5€) lahko prevozim priblizno 160.000km (sem zaokrozil navzdol)....za kar rabi klapa povprecno 10 let....OK nekateri take kilometre naklepajo v 5 letih, spet drugi jih v 15ih. Ampak povprecno delajo ljudje 15000km/leto. Pa se drugi problem ki ga vidim...malokdo ima danes avto po 10 in vec let. Vsaj kolikor prebiram razne forume.
Zame tudi zaenkrat se ni racunice, kot pravi fusion.
Lp
Citat:
Uporabnik miha123 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Potem bi bila cena enaka ceni Priuske. Torej bi hotel, da se za enako ceno voziš 1500 EUR/leto ceneje. Torej daješ apriori prednost Priuski, kljub željeni enaki prodajni ceni in nižjim stroškom za gorivo Ampere.
Zanimivo, da ima lastnik Priuske enako razmišljanje o Amperi, kot ima lastnik navadnega avtomobila o Priuski, kar je, da bi hotel, da Priuska (oz. Ampera), pokuri manj, kot njegov obstoječi avto - seveda za isto ceno kot njegov obstoječi avto, hkrati pa je kupil Priusa ravno z drugačnim razmišljanjem- to je višja nakupna cena z boniteto višjega prihranka na daljši rok.
Se strinjam AndY1 Men je Prisuka živa poezija za vozit, predvidevam, da je Ampera še veliko boljša za voziti
Cena Priuske je 25k, Ampere pa 45k
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Problem čistih elektrikov je še realna življenjska doba baterije, ki na dolgi rok še ni poznana. Pri hibridih, kot je Prius, računalnik vedno drži baterijo med 50 in 90% celotne kapacitete. Pri elektrikih pa domnevam, da gredo reči v skrajnostih daleč pod 50 %.
Ko bodo baterije dovolj za furo 750 km, to načeloma ne bo problem, če bo človek filal vsak dan.
Za nekoga, ki bi pa danes z Ampero delal 160 km na delovni dan in jo dvakrat dnevno filal, pa dvomim, da bo baterija v odličnem stanju tudi 150.000 km kasneje. Iztrošena baterija, pa dajmo si naliti čistega vina, je pri teh avtomobilih čista ekonomska totalka.
Gre za pionirske čase. Da se reč prime pri raji, bo pa potrebnega še precej razvoja in redukcije cene baterije za dodatnih 75% (ali pa dvig cene bencina za ene 250 %).