Uber aka Taxi...

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.631
5.278
113
To kar ponuja Uber v Sloveniji že imamo in za uporabnika bolj prijazno!

Vse taxi službe imajo aplikacije, v kateri lahko izbereš tudi končni cilj in imaš tudi v naprej jasno ceno, z minimalnimi odstopanji.
Taxi lahko naročiš ali preko aplikacije ali preko telefona, tarifa je enaka, ali je čez dan, ponoči ali za vikend!

Pri UBERJU, pa so cene dinamične glede na promet in bo za večino uporabnikov takrat ko bodo rabili prevoz cena višja, kot jo ponuja taxi v Ljubljani.

Trenutno se grejo še damping pri ceni, da pridobijo več uporabnikov, kasneje ko bodo imeli pa kritično maso voznikov in uporabnikov
pa bo cena narasla, predvsem pa takrat ko ga boš potreboval in bo naval, boš plačal več...

Taxi prevozi v LJ sploh niso dragi...
 

erikson

Guru
25. avg 2007
23.219
6.989
113
Danes pogledam in je neka promocija gor usekana. Za 8km mi pravi 0 eur. :sprasujemse:
helloslovenia uber popust.png


Zdaj ob začetku delovanja imajo promocijo, da lahko koristiš bonus 10 EUR.

Na reklamnem avtu imajo tudi napisano "80% popusta na prvi 2 vožnji s kodo HELLOSLOVENIA".
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.688
8.017
113
To kar ponuja Uber v Sloveniji že imamo in za uporabnika bolj prijazno!

Vse taxi službe imajo aplikacije, v kateri lahko izbereš tudi končni cilj in imaš tudi v naprej jasno ceno, z minimalnimi odstopanji.
Taxi lahko naročiš ali preko aplikacije ali preko telefona, tarifa je enaka, ali je čez dan, ponoči ali za vikend!

Pri UBERJU, pa so cene dinamične glede na promet in bo za večino uporabnikov takrat ko bodo rabili prevoz cena višja, kot jo ponuja taxi v Ljubljani.

Trenutno se grejo še damping pri ceni, da pridobijo več uporabnikov, kasneje ko bodo imeli pa kritično maso voznikov in uporabnikov
pa bo cena narasla, predvsem pa takrat ko ga boš potreboval in bo naval, boš plačal več...

Taxi prevozi v LJ sploh niso dragi...
Pocasi.

to o cemer pises je sistem obicajnega uberja v nekaterih drzavah. Tam kjer sistem temelji na obstojecih taxi pravilih pa to ne deluje ker taxist vozi na podlagi taximetra - razen ce taxist nastavi fiksno ceno za celo pot. Kar pa kot vem v sloveniji ne izvajajo. Lahko da se bodo.

Dejansko se zadeva od obstojecih taxi aplikacij razlikuje predvsem pri ocenjevanju voznikov in strank, kaznovanju strank ce jih ni na mestu pobiranja ter podpori ubra s popusti itd.

tudi obracun do taxistov je drugacen - taxisti obicajno placujejo pavsalne zneske podjetjem ki posredujejo voznje (metro, city), pri ubru pa gre za procent od prometa.

meni bi uber bil poslovno zanimiv samo ce bi uvedli uber premium. Za nidenje obicajnih taxi storitev je ze sedaj precej opcij preko obstojecih podjetij
 
  • Všeč mi je
Reactions: erikson

erikson

Guru
25. avg 2007
23.219
6.989
113
Vse taxi službe imajo aplikacije, v kateri lahko izbereš tudi končni cilj in imaš tudi v naprej jasno ceno, z minimalnimi odstopanji.
Taxi lahko naročiš ali preko aplikacije ali preko telefona, tarifa je enaka, ali je čez dan, ponoči ali za vikend!
Tujci običajno ne iščejo lokalnih aplikacij in uporabijo Uber, ki ga že imajo nameščenega in ga poznajo.

Kateri lokalni taksist ima ponoči enako tarifo?
 
  • Všeč mi je
Reactions: BuDi in Guinness

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.203
3.051
113
Najbolj zanimiv pomislek proti uberju, ki se pojavlja v javnosti je: Pa hvala bogu da je tako, saj te ne more kar en Jože Novak peljati nekam... Cvet ljubljanskih taxistov ima seveda vsako leto opravljen tečaj varne vožnje, prav vsi pa so splošno razgledani in se z njimi med vožnjo lahko intelektualno prav lepo pomeniš!
Časte izjeme, seveda izključene. :zmaga:
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: BuDi in tomi

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.688
8.017
113
Tujci običajno ne iščejo lokalnih aplikacij in uporabijo Uber, ki ga že imajo nameščenega in ga poznajo.

Kateri lokalni taksist ima ponoči enako tarifo?
V ljubljani vecina. Vsaj statisticno. Metro in city imata enotno tarifo 24/7. Metro ima se eno tarifo za narocilnice ter novoletno ki je enaka enotni celoletni tarifi od zmajckov.

kdor pa uporablja taxije s ceste (to je termin za taxiste ki delajo sami brez centrale) pa pac rad kocka… tam majo pa tud po 10 razlicnih tarif
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.631
5.278
113
V ljubljani vecina. Vsaj statisticno. Metro in city imata enotno tarifo 24/7. Metro ima se eno tarifo za narocilnice ter novoletno ki je enaka enotni celoletni tarifi od zmajckov.

kdor pa uporablja taxije s ceste (to je termin za taxiste ki delajo sami brez centrale) pa pac rad kocka… tam majo pa tud po 10 razlicnih tarif
Tako je, problematični so samo TAXI iz ceste, kateri so večinoma priložnostni taxisti in iščejo fure pri katerih na hitro zaslužijo par 10€ za par km
in zaradi takih taxistov so potem tudi ostali na slabem glasu in ti taksisti "prežijo" na turiste in jih poizkušajo drago prepeljati iz popularnih lokacij...

Sem kar reden uporabnik Taxija v LJ in nikoli nisem imel slabe izkušnje z njimi, včasih kdo vpraša pa kateri poti greva, če so dve možnosti
in nihče me ni še poizkusil peljati kje drugje in skoraj vedno jim dam še napitnino, sploh če me furajo ponoči...

Vedno naročam preko aplikacije ali pa kličem dispečerski center...


UBER je klical praktično vse, ki imajo registrirano TAXI dejavnost v LJ in okolici in jim ponujal da delajo z njimi, ponujal bonuse na začetku,
večinoma bodo z njimi delali prav tisti, ki nimajo interne pri Metroju ali City, torej tisti ki običajno pobirajo iz ceste ali pa tisti ki imajo
večinoma svoje stranke, to bodo pa vzeli še za dodatno, ker nimajo interne pri Matro ali City, ker je ne morejo dobiti/so zgubili
ali pa se jim ne izplača plačati pavšala za dispeč ker premalo delajo...

Zanimivo bo videti, kakšne bodo cene čez pol leta in eno leto.

Vsekakor je pa to dobra rešitev za turiste, ki so navajeni Uberja in se bodo rešili (vsaj dela njih) taxistov ki pobirajo folk
na turističnih lokacijah in jim drago računajo prevoze.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

mistique

Guru
16. jun 2009
14.591
2.342
113
Emona / Carnium
Najbolj zanimiv pomislek proti uberju, ki se pojavlja v javnosti je: Pa hvala bogu da je tako, saj te ne more kar en Jože Novak peljati nekam... Cvet ljubljanskih taxistov ima seveda vsako leto opravljen tečaj varne vožnje, prav vsi pa so splošno razgledani in se z njimi med vožnjo lahko intelektualno prav lepo pomeniš!
Časte izjeme, seveda izključene. :zmaga:
Če nič drugega, imajo v radiju kaseto od Šemse ali Šabana.

Sploh ni vprašanje ali bodo cene prevozov s prihodom Uberja višje ali ne. Cene bodo višje v vsakem primeru. Uber pač vstopa na naš trg in za obstoječe izvajalce taxi storitev je to trenutek, kjer se bodo morali prilagoditi. Ne vem, če se lahko kateri izmed taxi služb zgodi, da jih Uber prevzame...

Lobiranje je tudi nekaj, kjer je Uber v veliki prednosti pred taxi združenji ali "sindikati". Ta "zaplet" s taximetri poskušajo rešiti že skoraj 10 let :)

Uber bo vsekakor koristil agresivno promoviranje in dumping cene v obliki popustov, paketov, referalov in druge moderne metode, ki jih klasične taxi službe ne poznajo, ker niti nimajo aparatusa zadaj. Seveda z jasnim namenom, da oslabi obstoječe ponudnike oz. pridobi prednost na trgu. Cene bodo v nekem trenutku 100% dinamične (peak hours ipd.), ker je to osnovna tržna zakonitost, tehnologija pa to omogoča.

Ne vem kako je z dogovori hotelov, restavracij in podobno...ali jih taxi službe imajo, se Uber tudi tu vključuje?
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.688
8.017
113
Dogovorov s hoteli skoraj ni vec. Vcasih so te dogovore imeli zmajcki… sedaj pa vsak receptor hoce nekaj zase ce ti “zrihta” stranko. Cene so pa prevec nizke da bi se kdorkoli posebaj dogovarjal za to. To bo prej uber pobral kot o obstojece centrale. Se za brnik se niso uspel zmenit pa je spet zmagal nateg…
 
  • Všeč mi je
Reactions: erikson in Garfildd

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.515
1.932
113
na temni strani lune
Taxi-ja v Sloveniji sicer še nisem koristil, v tujini pa Uber in Bolt kar pogosto.

Meni je bilo kul, da izbereš vstopno in končno destinacijo in izbereš željen "nivo" vozila. Vidiš čas do prihoda taksista in traso po kateri te bo peljal. Izbereš pa še komunikacijo da/ne ter kateri jezik, klima da/ne in glasba da/ne.

1 app pa vse na voljo. Cene resda varirajo prav tako razpoložljivost voznikov in kakovostni razredi vozil, ampak overall hudo pozitivna izkušnja. Sploh ker v naprej vidiš oceno voznika ipd.

Kako je pri naših taksistih pa še nisem imel prilike probati.

Ali so korporacije dobre za lokalni trg in delo pa presojo prepuščam drugim.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ynos in Guinness

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.631
5.278
113
Taxi-ja v Sloveniji sicer še nisem koristil, v tujini pa Uber in Bolt kar pogosto.

Meni je bilo kul, da izbereš vstopno in končno destinacijo in izbereš željen "nivo" vozila. Vidiš čas do prihoda taksista in traso po kateri te bo peljal. Izbereš pa še komunikacijo da/ne ter kateri jezik, klima da/ne in glasba da/ne.

1 app pa vse na voljo. Cene resda varirajo prav tako razpoložljivost voznikov in kakovostni razredi vozil, ampak overall hudo pozitivna izkušnja. Sploh ker v naprej vidiš oceno voznika ipd.

Kako je pri naših taksistih pa še nisem imel prilike probati.

Ali so korporacije dobre za lokalni trg in delo pa presojo prepuščam drugim.
Provizija od vsake vožnje Uberju je nekje 20% in ves dobiček gre v tujino...

Taksista lahko oceniš, res pa da ne vidiš njegove ocene...

To bi lahko tudi naši uvedli: Izbereš pa še komunikacijo da/ne ter kateri jezik, klima da/ne in glasba da/ne.

Dokler bo Uber deloval po pravilih taxi služb, pomeni da bo fural to nekdo ki mu je to redni prihodek, ne nekdo ki bi rad samo malo postrani zaslužil,
saj terja vložek v taximeter, taxi zavarovanje (+100%) in tehnični pregledi na pol leta...

Če bodo pa kdaj spremenili pravila, pa se bodo v Uber vsuli vozniki iz Volta, tako kot je tudi v tujini, veliko jih sploh ne zna sploh slovensko...
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in Trigger

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.688
8.017
113
Provizija od vsake vožnje Uberju je nekje 20% in ves dobiček gre v tujino...

Taksista lahko oceniš, res pa da ne vidiš njegove ocene...

To bi lahko tudi naši uvedli: Izbereš pa še komunikacijo da/ne ter kateri jezik, klima da/ne in glasba da/ne.

Dokler bo Uber deloval po pravilih taxi služb, pomeni da bo fural to nekdo ki mu je to redni prihodek, ne nekdo ki bi rad samo malo postrani zaslužil,
saj terja vložek v taximeter, taxi zavarovanje (+100%) in tehnični pregledi na pol leta...

Če bodo pa kdaj spremenili pravila, pa se bodo v Uber vsuli vozniki iz Volta, tako kot je tudi v tujini, veliko jih sploh ne zna sploh slovensko...
Tudi taxi lahko vozi nekdo ki ne zna slovensko. Tega pogoja ni vec.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BuDi

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.487
1.004
113
Provizija od vsake vožnje Uberju je nekje 20% in ves dobiček gre v tujino...

Taksista lahko oceniš, res pa da ne vidiš njegove ocene...

To bi lahko tudi naši uvedli: Izbereš pa še komunikacijo da/ne ter kateri jezik, klima da/ne in glasba da/ne.

Dokler bo Uber deloval po pravilih taxi služb, pomeni da bo fural to nekdo ki mu je to redni prihodek, ne nekdo ki bi rad samo malo postrani zaslužil,
saj terja vložek v taximeter, taxi zavarovanje (+100%) in tehnični pregledi na pol leta...

Če bodo pa kdaj spremenili pravila, pa se bodo v Uber vsuli vozniki iz Volta, tako kot je tudi v tujini, veliko jih sploh ne zna sploh slovensko...
Neverjetno kakšen odpor, ko gre zaslužek v tujino. Ko se pa gleda na svojo rit se pa podpira delo na črno, da se čim manj davka plača. Že na tem forumu imaš polno tebate, kam k mehaniku, fušarju, da je ceneje.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: jendomen