Danes pogledam in je neka promocija gor usekana. Za 8km mi pravi 0 eur.![]()
Pocasi.To kar ponuja Uber v Sloveniji že imamo in za uporabnika bolj prijazno!
Vse taxi službe imajo aplikacije, v kateri lahko izbereš tudi končni cilj in imaš tudi v naprej jasno ceno, z minimalnimi odstopanji.
Taxi lahko naročiš ali preko aplikacije ali preko telefona, tarifa je enaka, ali je čez dan, ponoči ali za vikend!
Pri UBERJU, pa so cene dinamične glede na promet in bo za večino uporabnikov takrat ko bodo rabili prevoz cena višja, kot jo ponuja taxi v Ljubljani.
Trenutno se grejo še damping pri ceni, da pridobijo več uporabnikov, kasneje ko bodo imeli pa kritično maso voznikov in uporabnikov
pa bo cena narasla, predvsem pa takrat ko ga boš potreboval in bo naval, boš plačal več...
Taxi prevozi v LJ sploh niso dragi...
Tujci običajno ne iščejo lokalnih aplikacij in uporabijo Uber, ki ga že imajo nameščenega in ga poznajo.Vse taxi službe imajo aplikacije, v kateri lahko izbereš tudi končni cilj in imaš tudi v naprej jasno ceno, z minimalnimi odstopanji.
Taxi lahko naročiš ali preko aplikacije ali preko telefona, tarifa je enaka, ali je čez dan, ponoči ali za vikend!
V ljubljani vecina. Vsaj statisticno. Metro in city imata enotno tarifo 24/7. Metro ima se eno tarifo za narocilnice ter novoletno ki je enaka enotni celoletni tarifi od zmajckov.Tujci običajno ne iščejo lokalnih aplikacij in uporabijo Uber, ki ga že imajo nameščenega in ga poznajo.
Kateri lokalni taksist ima ponoči enako tarifo?
Tako je, problematični so samo TAXI iz ceste, kateri so večinoma priložnostni taxisti in iščejo fure pri katerih na hitro zaslužijo par 10€ za par kmV ljubljani vecina. Vsaj statisticno. Metro in city imata enotno tarifo 24/7. Metro ima se eno tarifo za narocilnice ter novoletno ki je enaka enotni celoletni tarifi od zmajckov.
kdor pa uporablja taxije s ceste (to je termin za taxiste ki delajo sami brez centrale) pa pac rad kocka… tam majo pa tud po 10 razlicnih tarif
Če nič drugega, imajo v radiju kaseto od Šemse ali Šabana.Najbolj zanimiv pomislek proti uberju, ki se pojavlja v javnosti je: Pa hvala bogu da je tako, saj te ne more kar en Jože Novak peljati nekam... Cvet ljubljanskih taxistov ima seveda vsako leto opravljen tečaj varne vožnje, prav vsi pa so splošno razgledani in se z njimi med vožnjo lahko intelektualno prav lepo pomeniš!
Časte izjeme, seveda izključene.![]()
Provizija od vsake vožnje Uberju je nekje 20% in ves dobiček gre v tujino...Taxi-ja v Sloveniji sicer še nisem koristil, v tujini pa Uber in Bolt kar pogosto.
Meni je bilo kul, da izbereš vstopno in končno destinacijo in izbereš željen "nivo" vozila. Vidiš čas do prihoda taksista in traso po kateri te bo peljal. Izbereš pa še komunikacijo da/ne ter kateri jezik, klima da/ne in glasba da/ne.
1 app pa vse na voljo. Cene resda varirajo prav tako razpoložljivost voznikov in kakovostni razredi vozil, ampak overall hudo pozitivna izkušnja. Sploh ker v naprej vidiš oceno voznika ipd.
Kako je pri naših taksistih pa še nisem imel prilike probati.
Ali so korporacije dobre za lokalni trg in delo pa presojo prepuščam drugim.
Tudi taxi lahko vozi nekdo ki ne zna slovensko. Tega pogoja ni vec.Provizija od vsake vožnje Uberju je nekje 20% in ves dobiček gre v tujino...
Taksista lahko oceniš, res pa da ne vidiš njegove ocene...
To bi lahko tudi naši uvedli: Izbereš pa še komunikacijo da/ne ter kateri jezik, klima da/ne in glasba da/ne.
Dokler bo Uber deloval po pravilih taxi služb, pomeni da bo fural to nekdo ki mu je to redni prihodek, ne nekdo ki bi rad samo malo postrani zaslužil,
saj terja vložek v taximeter, taxi zavarovanje (+100%) in tehnični pregledi na pol leta...
Če bodo pa kdaj spremenili pravila, pa se bodo v Uber vsuli vozniki iz Volta, tako kot je tudi v tujini, veliko jih sploh ne zna sploh slovensko...