Če prav razumem,če hočeš kakšen kilometer dlje se peljati in je že mejna razdalj te bo pozimi potem v avtu zeblo ?Včeraj sem namerno non-stop uporabljal gretje, nastavljeno na 24 stopinj, avtomatsko.
Dobre 9kWh se je porabilo za 24km mestne vožnje, čisto neužitno in stroškovno na nivoju ICE...če ne bi imel zastonj štroma, se ne bi tega šel
ne ne bo te zeblo, samo bencinski motor bo zraven vkloplo.Če prav razumem,če hočeš kakšen kilometer dlje se peljati in je že mejna razdalj te bo pozimi potem v avtu zeblo ?
Pri pravem štinkerju te nič ne reši, razen če je avto sam dovolj pameten da zapre pred tabo.pri meni ne, zadnjih 20k km sem porabil 8L bencina, samo res ko ni druge opcije. Jaz v tem vidim njegov namen
andy, zakaj pol nimaš boljšega filtra?
Koliko kW pa je to grelec? Glede na porabo kar neka huda zadeva, razen če govorimo o par urah vožnje.Včeraj sem namerno non-stop uporabljal gretje, nastavljeno na 24 stopinj, avtomatsko.
Dobre 9kWh se je porabilo za 24km mestne vožnje, čisto neužitno in stroškovno na nivoju ICE...če ne bi imel zastonj štroma, se ne bi tega šel
Bila je mestna vožnja, sobota tekom celega dneva, po AC bi bilo drugače.
Ampak...EV brez TČ za gretje je skoraj useless pozimi.
3kW grelec ne more ravno pokuriti 9kWh v 1 uri.Nima kaj dosti veze koliko kW, pomembno je koliko kW je bilo potrebnih za vzdrževanje 24° v avtu. Jaz tudi še vedno čakam, da pove koliko časa se je cijazil teh 24 km, potem bomo pa naprej teoritizirali kako bi ICE pokuril 4 l/100 km...