Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Mi.
Zato vsakič penim, ko ga zagledam, da moram najprej kilniti na Climate gumb in potem med vožnjo pociljati tisti majhni 'gumbek' na sredinskem LCD-ju, da zadanem notranjo ventilacijo. Potem pa pazi na cesto, ko to počneš.
Preden uspem zapreti pride smrad že notri.
Ne vem kateri pametnjakovič pri GM-u se je spomnil dati kopico neuporabljenih gumbov na sredinsko konzolo, namesto da bi katerega od njih dal za notranjo ventilacijo.
 

blazek33

Fizikalc
3. nov 2012
131
55
28
Včeraj sem namerno non-stop uporabljal gretje, nastavljeno na 24 stopinj, avtomatsko.

Dobre 9kWh se je porabilo za 24km mestne vožnje, čisto neužitno in stroškovno na nivoju ICE...če ne bi imel zastonj štroma, se ne bi tega šel
Če prav razumem,če hočeš kakšen kilometer dlje se peljati in je že mejna razdalj te bo pozimi potem v avtu zeblo ?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kakšne mate to eni, avto ima benciski motor zato, da se ga uporablja, ne pa zato da okrog voziš mrtvo težo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
pri meni ne, zadnjih 20k km sem porabil 8L bencina, samo res ko ni druge opcije. Jaz v tem vidim njegov namen

andy, zakaj pol nimaš boljšega filtra?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.318
4.133
113
pri meni ne, zadnjih 20k km sem porabil 8L bencina, samo res ko ni druge opcije. Jaz v tem vidim njegov namen

andy, zakaj pol nimaš boljšega filtra?
Pri pravem štinkerju te nič ne reši, razen če je avto sam dovolj pameten da zapre pred tabo.

VW Golf zna to pa novi Megan tudi....

Opel pa je pač Opel
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Včeraj sem namerno non-stop uporabljal gretje, nastavljeno na 24 stopinj, avtomatsko.

Dobre 9kWh se je porabilo za 24km mestne vožnje, čisto neužitno in stroškovno na nivoju ICE...če ne bi imel zastonj štroma, se ne bi tega šel
Koliko kW pa je to grelec? Glede na porabo kar neka huda zadeva, razen če govorimo o par urah vožnje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Nima kaj dosti veze koliko kW, pomembno je koliko kW je bilo potrebnih za vzdrževanje 24° v avtu. Jaz tudi še vedno čakam, da pove koliko časa se je cijazil teh 24 km, potem bomo pa naprej teoritizirali kako bi ICE pokuril 4 l/100 km...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Odvisno kaj je bottleneck, ali grelec ali je pa že dosežena notranja temperatura in jo je treba samo vzdrževati, če me spomin ne vara je grelec 6 kW (edit: nekje berem da žre do 8 kW za gretje).

Se pravi nekaj km, potem se je avto spet shladil, pa potem še nekaj km, in tako cel dan, še vedno bi bilo zanimivo vedeti povprečno hitrost in število zagonov.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Max naj bi bil 8 ja, 6 grelec "vode" in 2 grelec "tekočine baterije".

To je bilo..hm..ene 5 poti, vsaka po 4km, vmes se torej avto ohladil, preden sem prišel sem že sprožil da se vnaprej segreje, ipd. Pomeni spet več, kot če bi vozil v kosu.
Torej ne pozabiti tudi na gretje baterije, recimo danes sem imel samo 3 zelo kratke poti, vedno ko sem se vrnil v avto je bilo 10% manj baterije, predvidevam da zaradi gretja baterije na delovno temperaturo.