Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Osebno ne poznam nobene.

Imaš pa nekaj "prijemov" na voljo, kako ugotoviti če je avto vreden nakupa:

- GARANCIJA: če je še v garanciji, vsaj nekaj 1000km, bo to dober nakup. Da bi bil avto tako uničen, da bi delal le nekaj km, potem pa crknil je skoraj nemogoče narediti, tako da če dela prvih nekaj 1000km, bo še delal naprej. Voltec je rock solid zadeva, če ni tovarniških napak, oz če so odpravljene.
- servisna zgodovina. Da garancija velja, mora imeti servisno zgodovino in pa zgodovino preverjanja baterije, slednja je 1x letno, servis pa ali 30k km ali na 2 leti.
Obvezno da je dostopna pri slo dilerjih, imajo vpogled, če nekdo muti s svojo knjižico, odpade.
- stanje baterije lahko preveriš s programom, gleda se skupni SoC in uporabni SoC
- Če ima avto veliko km in visoko lifetime porabo (to se sicer lahko poheka), pomeni da je bil veliko vožen na bencin, še dodaten razlog da je baterija top.
 

robertto

Pripravnik
4. jun 2014
86
0
6
Res vas prosim za cimbolj detaljne informacije, da se ne zakolem z nakupom. Rabil bi tudi vaso realno oceno cene avtomobila. Moja realna ocena je 12k€.
 

robertto

Pripravnik
4. jun 2014
86
0
6
Ravno taksna je na avto.net. 6let stara in 157000km s ceno 12900€. Za nakup taksne Ampere bi rabil koga od vas (recimo AndY1), da bi sel z mano na ogled in oceniti ali se jo splaca kupiti, je pa v Vrhniki.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Brez da ga na VIS zapelješ na detaljni pregled, itak nimaš kaj tuhtat pri tem avtu.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
To bi moral darjan vedeti.

Drugace pa, ce imas OBD2 scantool, lahko takoj iz racunalnika avta preberes napake.

Poglej servisne intervale menjave olja. Na vsaj 2 leti mora biti. Poglej delovanje tipk za keyless entry na vseh 4 kljukah.
Preveri delovanje tipk Drive mode in drevesnega lista na sredinski konzoli.

Poglej na sprednji maski spodaj gumo, koliko je oguljena in v kaksnem stanju je. Moja je kot nova, ko pa vidim druge Ampere so vse zmeckane in frderbane. Jaz z mojo Ampero ne lezem na robnike, ker je tako nizka.

Tako na hitro iz glave.
 

Klemps

Zelenc'
4. dec 2018
4
0
1
Pozdravljeni,

malo razmisljam o Amperi in me zanima vaše videnje. Razmisljanje na glas, če zelite. Jasno je,
da nihče ne vidi v prihodnost.

Razmisljam o zamenjavi Insignie (2015, 131konjev, avtomatik, poraba pribl. 6.2 l) z Ampero.

Dnevna relacija: 30 km (sluzba) do maks. 70 km (trenigni, ipd) na dan. Idealno za Amperin doseg.

Edini pomislek, ki se tukaj pojavlja je sledeč: kako močno bo leto 2019 in 2020 zamajalo trge elektro in ostale industrije
in kako bo to vplivalo na cene avtomobilov. Sklepati je, da bo zaradi booma e-pogonov cena Ampere v roku 2 let padla na
minimalno, medtem ko bo Inisgnia izgubila občutno manj. Zgolj špekulacije in razmisljanje na glas.

Po trenuntih izračunih, porabim na mesec priblizno 120 eur za nafro. Z Ampero bi to zmanjsal priblizno za 80-90%.

Kaj me zanima? Zgolj vas vidik. Ce bi imeli taksne pogoje, bi se odlocili za zamenjavo?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Rabljene Ampere so ze tako poceni, da kaj dosti nimas za izgubiti. Drasticnih padcev cen rabljenih Amper, po mojem mnenju, ne bo vec, ker do tega je ze prislo.