Res je se popolnoma strinjam. Ampak me zanima kam tile forumasi vozjo in kaj je z menjalniki pri takih avtih?Saj ce avto ni vec v garanciji ti lahko menja olje vsak mehanik.
Volt in Ampera sta prakticno isti avto, tako da tudi 2013 Ampera je dobila vecjo baterijo, ne samo Volt.Ampera je v bistvu volt prve generacije plus druga maska. Ne vem pa kako so ampero spreminjali, volt je recimo 2013 dobil malo večjo baterijo, ICE se lahko nastavi da pozimi vklopi šele pri -10, ampera že pri -2, ima hold mode in pa sredinski naslon zadaj
Dexos2. Dobis ga na Mimovrste za 23 eur 5l kantico. Motorja sta ista. Z oljem lahko prides na uradni servis in ga uporabijo, placas le delo.Kaksen je naziv olja za Volta in kje se ga dobi najugodneje? Olje od Ampere pa ne pase? Ali nista ista motorja?
Ampera/Volt nima menjalnika. Ima le planetarni sistem zobatih koles kot reduction gear. Nisem se bral kje, da bi ga bilo potrebno menjati.Res je se popolnoma strinjam. Ampak me zanima kam tile forumasi vozjo in kaj je z menjalniki pri takih avtih?
Kar se mene tice se olje ven spusti in novo noter nalije ampak berem na raznih forumih primer vw golf kaksne studije delajo iz avt. menjalnikov, da te srat prime, ko beres .
Kar se pa tice mehanikov sem mel pa svoj primer, ko je blo treba mikro jermen zamenat pri mercedes A pa so hotl masino dol jemat k je blo mal placa, dejansko je blo pa dela 10min. Tko, da ni vsak mehanik k ma dvigalo al pa gedore .