Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Kaj pa ogreva baterijo pri Amperi med vožnjo in kaj v času mirovanja?
Ko je Ampera parkirana in nepriklopljena na vticnico, se baterija ne ogreva. Zacne se jo ogrevati ob vklopu avtomobila. Ogreva jo 1.8kW elektricni grelec, ki ogreva hladilno tekocino baterije in ta ogreva celice baterije.
Ce pa je Ampera parkirana in prikljucena na vticnico, pa se baterija dogreva na doloceni temperaturi.

Med voznjo pa baterijo ogreva isti 1.8kW grelec, ki se ga opial zgoraj, ce je to potrebno, oz ze sama uporaba baterije jo zagreje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Andy. Glede gretja baterije, ko je avto vklopljen "v štrom". Zgleda, da se začne gretje šele, ko je baterija polna in ne takoj, ko se vklopi štrom, je res?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ne bi vedel, ker nikoli nisem imel take situacije. Parkiram v podzemni garaži, kjer imamo še zdajle +11°C. Zjutraj, ko odhajamo in je tik pred tem avto zaključil polnjenje, ima baterija cca 15°C, ki je posledica polnjenja.

Ampak, kolikor sem prebral na gm-volt forumu, če je baterija full hladna in jo priklopiš na polnjenje, jo najprej zagreje in šele potem začne polniti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Aha. Ker meni v garaži (temp baterije 7, temp zraka ene 4) je ne zagreje med polnjenjem, je pa res, da je ne napolnim do polne, da bi lahko opazoval, če je potem zagreta.
Ko pa polnim na parkirišču, pa vedno, ko sem čekiral, je imela baterija temp 15. Je pa res, da je bilo to prejšnji teden ko je bila temp zunaj -20 :) Upam da se danes spomnim pogledat
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.371
113
Pomurje
Edino to me moti na električnem viličarju, da nima temperirane baterije.
Bo treba spomladi spet regeneracijo delat, kar predstavlja precej velik strošek.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Na števcu se je obrnila cifra 150 000

Jaz ga imam od septembra 2017, brez hujših problemov, edino tista težava pri polnjenju, ki jo pač zaobidem. Naredil sem 10.500km, pokuril 51.8L bencina, zadnjih 6800km pa le 4.0L.

Trenutno mi kaže SOC 85.88%, kar je po Andyjevih besedah, "kot novo", oz niti ne kaže znakov obrabe? Je pa avto garažiran, oz brez štroma še ni stal na minusu, tudi ko je parkiran sredi dneva, je priklopljen na napajanje, zato vedno ko pridem, je baterija ogreta na 15°C.

Že razmišljam, da bi ob rednem servisu povprašal dealerja, če mi lahko pripeljejo kakšnega Volt2. Pri Volt-u mi namreč zmanjka nekaj dragocenih kilometrov, predvsem pozimi, oz moram preveč prilagajati vožnjo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Kako grozni so šele modeli ki imajo belo armaturo...volt not ni nek presežek, ampak jebi ga, so drugi aduti. Če hoče nekdo lep avto, EV odpadejo, trenutno bo samo i-pace paša za oči, vse drugo ni baš neke
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.566
335
83
Kras
www.mtl.si
Že razmišljam, da bi ob rednem servisu povprašal dealerja, če mi lahko pripeljejo kakšnega Volt2. Pri Volt-u mi namreč zmanjka nekaj dragocenih kilometrov, predvsem pozimi, oz moram preveč prilagajati vožnjo.
Si bom komentiral tole:
torej, če prav razumem, ti zmanjka par kilometrov. Pa recimo, da bi teh par kilometrov nedajbože zagnal bencinski motor. Koliko bi ti to na letnem nivoju zneslo: 200 EUR? Ajd, pa dajva zaokrožit na 400 EUR.
Sedaj mi pa povej, koliko meniš, da bi izgubil v enem letu na vrednosti Volta2 več kot pri trenutnem Volt-u? Jurja? Dva jurja? Tri jurje?

Glede na to, da si zelo stroškovno orientiran, se mi zdi to izredno nelogična investicija, ki nima točke preloma...
 
Nazadnje urejeno:

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Bom komentiral tole:
torej, če prav razumem, ti zmanjka par kilometrov. Pa recimo, da bi teh par kilometrov nedajbože zagnal bencinski motor. Koliko bi ti to na letnem nivoju zneslo: 200 EUR? Ajd, pa dajva zaokrožit na 400 EUR.
Sedaj mi pa povej, koliko meniš, da bi izgubil v enem letu na vrednosti Volta2 več kot pri trenutnem Volt-u? Jurja? Dva jurja? Tri jurje?

Glede na to, da si zelo stroškovno orientiran, se mi zdi to izredno nelogična investicija, ki nima točke preloma...

Pozabil si da je imel še ogromno dodatnih stroškov, ker je moral kupiti app za telefon 0,99€ :evil:
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
mtl, res je ja, zato bi me samo zanima opcija, če lahko zadevo sploh nabavijo, glede na to, da se v EU sploh ni prodajal.

ampak čez 2 leti bo avto zrel za menjavo, tako da je fajn vedet za alternative :)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.566
335
83
Kras
www.mtl.si
Škoda časa sedaj, za razmišljat o alternativah na področju elektro mobilnosti čez dve leti.
Glede na objave novosti, se bo vse zelo spremenilo in posledično bodo tudi cene novih verjetno precej bolj ''ljudske''.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Res je ja, čeprav REXov ni videt ravno veliko, "vsi" grejo bolj v smer 400+km, tu pa malce dvomim o dolgoživosti baterij.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.355
2.730
113
Zakaj pa dvomiš, vecja ko je kapaciteta baterije, manj je obremenjena pri identicni voznji. Ali se motim?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Res je ja, razen ko kupuješ rabljen avto iz tujine, ki ima cca 150.000 prevoženih v 3 letih :)

Pri EV se bojim, da se bo podrla teza, da več kot ima avto km, boljše ga je kupiti iz nemčije, kot kakšnega BMW, meržota ;)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Ja, nova branža se odpira, "hekanje" baterije, da bo le-ta kazala tovarniško kapaciteto in ne realne.