Ko je Ampera parkirana in nepriklopljena na vticnico, se baterija ne ogreva. Zacne se jo ogrevati ob vklopu avtomobila. Ogreva jo 1.8kW elektricni grelec, ki ogreva hladilno tekocino baterije in ta ogreva celice baterije.Kaj pa ogreva baterijo pri Amperi med vožnjo in kaj v času mirovanja?
Hvala, bom ostal pri appuAvto dvignt z dvigalko vsaj na desni strani. Ulezt se spodi, odklopit kabl in notr prklopit ta konektor z uporom. Sam pol ne veš kok je zuni temperature. Js sm pol posebi si nastimu en temperaturo merilec. Ampak k bo bl toplo je treba nazaj dat, da klima lohk dela.
http://gm-volt.com/forum/archive/index.php/t-127761.html
Si bom komentiral tole:Že razmišljam, da bi ob rednem servisu povprašal dealerja, če mi lahko pripeljejo kakšnega Volt2. Pri Volt-u mi namreč zmanjka nekaj dragocenih kilometrov, predvsem pozimi, oz moram preveč prilagajati vožnjo.
Bom komentiral tole:
torej, če prav razumem, ti zmanjka par kilometrov. Pa recimo, da bi teh par kilometrov nedajbože zagnal bencinski motor. Koliko bi ti to na letnem nivoju zneslo: 200 EUR? Ajd, pa dajva zaokrožit na 400 EUR.
Sedaj mi pa povej, koliko meniš, da bi izgubil v enem letu na vrednosti Volta2 več kot pri trenutnem Volt-u? Jurja? Dva jurja? Tri jurje?
Glede na to, da si zelo stroškovno orientiran, se mi zdi to izredno nelogična investicija, ki nima točke preloma...
Pri ampera/volt bateriji je ta meja 160kkm.Saj bo imel magičnih 120.000 km ob prodaji slovenskemu kupcu.