Enaka.
Avto nikoli fizično ne napolni baterije do 100%. Pri novi Amperi je 'polno napolnjena baterija' pri fizični napolnjenosti 85.9% SOC, potem pa s časom to okno povečuje, da neto (uporabna) kapaciteta za voznika ostaja čim dlje enaka.
Trenutno, po 142.000km in 5.5 letih in zdaj v zimskih temperaturah, mi baterijo napolni do 90.2% SOC fizične napolnjenosti (to je napolnjena baterija na LCD-ju) in mislim, da je to meja, preko katere SOC okna ne povečuje več, ker sem v teh mrzlih dneh opazil, da sem v te zimi prvič opazil padec neto (uporabne) kapacitete baterije.
Vse zime do te zime je avto s kompenzacijo povečevanja SOC okna kompenziral zadosti, da sem imel neto kapaciteto enako, kot poleti, po tem času in km-jih pa je kapaciteta baterije degradirala tistih 3-4% (kar je še vedno zanemarljivo po tolikem času in km-jih), da je dosegel mejo, preko katere SOC okna (90.2%) ne povečuje več in posledično začenja padati neto kapaciteta.
S pomladjo oz. toplejšim vremenom pričakujem, da se bo neto kapaciteta vrnila v meje nove baterije, s tem, da bo SOC max okno nekje med 89-90% fizične SOC.
Upam, da nisem prezakomplicirano napisal.