Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Kot rečeno, to je bil samo trenuten padec temperature, med staršami in zlatoličjem, torej kakšne 2-3min, samo tam je bilo -12, drugje je bilo -7 in ni nič zeblo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Bi nalil to not, če bi vedel kako bom uporabljal ICE v prihodnje, ampak ker ne vem...se mi zdi škoda. Ker lahko pa da bom čez nekaj dni skuril celoten tank bencina v eno.

Kaj pa če bi tankal premium agip gorivo pač namesto dodatkov?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
FFS, nehaj komplicirat in vozi avto, kot bi vozil katerikoli avto.

Volt bo že poskrbel zase, ne skrbi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
In ne potrebujes nobenih dodatkov. Tako malo, kot delajo nasi bencinski motorji v Amperah in Voltih, ni za njih nic. Ko ga bos prodal bo ravno dobro ulaufana masina.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Darjan, naslednji teden bo po napovedih --20°C. Nekaj bencina bo šlo
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Razmišljam, če naj kupim tisti app za .99, ki onemogoči to...

Se pa mi je danes spet vklopil EMM in tokrat deloval ~15min, zgleda odvisno tudi od zunanje temp.

Drugače pa dvomim da bo tako mrzlo sploh...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Razmišljam, če naj kupim tisti app za .99, ki onemogoči to...

Se pa mi je danes spet vklopil EMM in tokrat deloval ~15min, zgleda odvisno tudi od zunanje temp.

Drugače pa dvomim da bo tako mrzlo sploh...

EMM najbolje 'izkoristiš' tako, da ga ne pustiš, da teče na mestu. Torej, ko avto vžgeš, ti zacingla in na sredinskem displayu te čaka obvestilo in YES/NO izbira.
Kar narediš je to, da v tem trenutku še na nič ne klikneš in ne spreminjaš stanja sredinskega displaya, da pustiš YES/NO izbiro na sredinskem meniju.
Torej, z avtom odpelješ in ko si recimo na cesti, po možnosti ne na mestni cesti, ampak vsaj na taki, kjer je hitrost vsaj 70km/h, da tam klikneš na YES in s tem štartaš EMM cikel.
To je dobro za to, ker imaš baterijo že vsaj nekaj izpraznjeno, tako da gre elektrika generirana od EMM cikla v baterijo in ne v nič (v primeru da imaš avto ravno polno napolnjen) + še toplota generirana od EMM cikla ti gre direktno v kabino + motor se bo hitreje segrel, ker bo pod večjim load-om in bo EMM cikel krajši.

Torej, če lahko, izpelji EMM cikel ko se že voziš in ne s polno baterijo na mestu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Tako logiko sem danes hotel uporabiti, pa se mi je po 10m vožnje zaprlo YES/NO okno. Potem sem pač pri naslednjem semaforu avto dal OFF/ON in vklopil ko smo speljali. Se pa je res potem žal stalo pri naslednjem.

Drugič se ustavim na avtobusni in naredim takrat ko vem da ne bo več ustavljanja
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Aha, ja zato, ker si dal v R, kar sproži prikaz zadnje kamere. In ko potem daš nazaj v D, gre v default prikaz. To je to.

Jaz namreč nimam do delovnega mesta nobene potrebe dajati v R.

Če ne boš dajal v R, potem ti bo izbira ostala na ekranu.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Škoda da vnaprej ne opozori sistem, "jutri bo EMM", ker potem ne bi rabil polnit baterije
wink-1.gif
pa parkiral bi nazaj
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Saj to naredi, če bi dobro prebral obvestilo na zaslonu
wink-1.gif


Po tem, ko te prvič opozori, imaš še 24 ur časa, da klikaš na NE, preden zažene EMM brezpogojno. Torej v 24 urah po tem, ko prvič dobiš YES/NO opozorilo, lahko izkoristiš EMM cikel takrat, ko ti to želiš. Po 24 urah bo ob naslednjem vklopu avta to štartal sam.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.915
6.974
113
Aja, po 24 urah, čeprav vmes recimo 10x narediš off/on...sem mislil da je "naslednjič v roku 24ur"
smile-1.gif