Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Razmišljam, če naj kupim tisti app za .99, ki onemogoči to...
Se pa mi je danes spet vklopil EMM in tokrat deloval ~15min, zgleda odvisno tudi od zunanje temp.
Drugače pa dvomim da bo tako mrzlo sploh...
Menda tudi to ni problem. Menda lahko najprej vzges avto 'na pol' s pritiskom na gumb ON/OFF ne da bi drzal bremzo. Avto se zbudi na pol in OBD2 zacne delovati.Andy odlična novica. Če imaš avto v garaži, ko ga vklopiš, lahko z tistim appom izklopiš vklapljanje motorja vnaprej, onemogočiš, ko pade temp pod -10, edino če imaš v garaži pod -10, potem se pač takoj vklopi...
Torej za drugi teden, ko bo zjutraj pod -10, bo app rešil problem, popoldan pa itak ne bo več tako mrzlo...
Kaj je potem to? Takšne simbole sem opazil tudi pri drugih avtomobilih ko imajo to opremo.Ampera tega nima. Ima Volt2 v ZDA, ki pa ni prisek v Evropo.
Sem malo prebral v angleških navodilih za Vauxhall ampero. Leta 2013 so že vgrajevali lane depture warning in tudi sistem za opozarnanje pred naletom v spredaj vozeče vozilo, le da ta sistem ne zavira sam, ampak samo pripravi zavorni sistem na agresivnejše zaviranje. Tako nekako sem razumel.Ampera1 nisem siguren, Volt1 pa to ima, mislim da tam od letnik 14 ali 15 naprej, je bilo možnost doplačati. ali pa že celo pri 13?
Menda tudi to ni problem. Menda lahko najprej vzges avto 'na pol' s pritiskom na gumb ON/OFF ne da bi drzal bremzo. Avto se zbudi na pol in OBD2 zacne delovati.
Takrat uporabis app, potem pa vzges avto zares.