Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.917
6.975
113
Jaz sem kar naročil onega za PM2.5, sicer iz ebaya, ampak me preveč firbec mantral
smile-1.gif


Drugače pa se hudič ICE danes vklopil, sem na poti v službo imel vmes dva odseka, kjer je bila temp -12 in se je pognal. Potem pa izklopil čez par minut. Če je to zdravo za motor pa ne vem...

Kaj če bi v takem primeru dal gretje na off, bi se vseeno vklopil ICE ali ne?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Jaz imam klimo na max, nastavljeno na 23,5°C in uživam v vožnji. Za tista 2dcl bencina, ki mi ju je porabilo danes zjutraj se mi pa smeje :D
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.917
6.975
113
Saj...ni mi jasna logika okoli tega, da pri -12 za par minut vklopi motor.

Sicer obstaja nek app, ki prepreči to, sem dal tudi link sem, ampak se še mi ne da s tem jebat...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.917
6.975
113
No ja..saj mi je jasno pač, da v tem primeru več grelec ne more dohajat...ampak zakaj se vklopi, čeprav je gretje na off, pa ni logike. Ker pomoje ravno vklop motorja pri -12 za par minut ni preveč zdravo za sistem.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
In kaj misliš kako deluje navaden avto pri -12? Glih tako teče tistih prvih par minut kot pri tvojem in kot nas učijo znalci se avto vžge in se pelje, nič ogrevanja na mestu več.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.423
10.675
113
Resno me zanima, če pridejo te travme poleg v kompletu kot obvezna dodatna oprema pri nakupu "zelenega" avta. Ker tole postaja nenormalno. Darjan, pojasni.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
No ja..saj mi je jasno pač, da v tem primeru več grelec ne more dohajat...ampak zakaj se vklopi, čeprav je gretje na off, pa ni logike. Ker pomoje ravno vklop motorja pri -12 za par minut ni preveč zdravo za sistem.

Logika je v tem, da se ti pri tako nizkih temperaturah hitro zamegli sprednja šipa, če ni ogrevana. Zaradi tega regulativa zahteva, da nanjo začne pihati topel zrak ASAP.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.156
3.617
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Če je to zdravo za motor pa ne vem...
Ne vem koliko je zdravo za motor, da ti pri -12 laufa s 5 leta starim bencinom. Meni še kosilnica jamra, na 2 leti star bencin.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.917
6.975
113
Bencin ni nikoli toliko star, po enem letu se vklopi mehanizem, ki skuri celoten tank, če ni bilo nobenega dotankavanja, ipd.

andy, že ja, samo tu je govora o padcu temp na -12 za nekaj minut, drugače pa je bilo -7 in sem komot celo na ECO laufal in 22.5°. Pa tudi to, če bi se pač vklopil motor pri -12, da potem laufa vsaj 10min, ne pa da se izklopi, potem pa se spet vklopil ko sem padel v en mrzl luft
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
To, da si dal na ECO je napačna poteza. Vem, da se sliši čudno, ampak ravno zaradi tega ti je električni grelec dogreval tekočino za radiator z minimalno močjo in se je prej ohladila, kar ti je povzročil ponoven štart ICE-ja.

Če imaš gretje na MAX, ti bo elektro grelec grel tekočino z maksimalno močjo in se bo le-ta počasneje ohlajevala, če se sploh bo in ne bo ponovne potrebe po zagonu ICE-ja.

Pogoj za zagona ICE-ja pa je, da pade temperatura hladilne tekočine pod 45°C.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.156
3.617
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Bencin ni nikoli toliko star, po enem letu se vklopi mehanizem, ki skuri celoten tank, če ni bilo nobenega dotankavanja, ipd.
V čem je potem point, da zmrzuješ pri -10 in se ti smili deci bencina, čez par tednov pa ti bo avto pokuril ves bencin za brezveze?