Torej, če te prav razumem, se na tvojem avtu gume v Sloveniji v osmih urah zaradi sonca na eni strani tako ''napihnejo'', da ti takoj javi napako na tlaku? In to ne na 40-ih stopinjah poleti, temveč od septembra naprej...
Sedaj ali si svetovni fenomen in daj zahtevo za Nobelovo nagrado za to dognanje ali pa je nekaj s tvojim avtom hudo narobe. Ali pa kaj tretjega, kar ni ravno primerno za javno pisanje
.
Dopuščam možnost, da bi se tlak ob ekstremnih razmerah znižal recimo za 0,1 ali 0,2 bara, ampak zaradi tega ti noben TPMS sistem ne bo šel jamrat. Recimo pri BMW TPMS sem videl že razliko 0,2 bara med pnevmatikami, pa zadeva ni nič jamrala. Na njemu lahko vidiš tudi točno temperaturo posamezne pnevmatike, bom prav pozoren naslednjič.
PS: vozil že ogromno vozil s TPMS in še nikoli imel tega problema, pa se pogovarjamo o avtu na 35-ih stopinjah poleti. Ravno tako mi še niti ena stranka ni česa takega omenila.
PS2: Nabavi si dva grelca gum in jih pokneš gor na gumi v senci. Na bolhi ziher dobiš dokaj ugodno od relistov...