Andy, vem da si že pisal ampak, da ne iščem (seveda tudi kdo drug lahko napiše). Garažo imam pod blokom, od moje omarice, do parkirnega mesta je cca. 30m, pod stropom so povsod kanali, tako da bi se kable lahko samo položilo gor, pri parkirnem mestu pa je betonska stena, tako da tudi tukaj ne bi bil problem z montažo polnilne postaje. Kdo ti je to delal in kakšen je bil okvirni strošek?
To seveda ni res. Prazna baterija v Normal mode-u ima 22% SOC. Prazna baterija pri Sport mode-u ima 24% SOC. V obeh primerih mora pasti SOC do 17%, da avto vozi le na moc ICE-ja, to pa je 800Wh rezerve za Normal mode in 1kWh rezerve za Sport mode.Ko zmanjka baterije, je precej nepremičnina, razen če daš v sport mode. Takrat gre kar solidno v klanec , le glasno postane vse skupaj.
Evo znalci, še par vprašanj. Accord je šel od hiše sedaj pa dilema... F31, i3 REX ali Ampera.
- Kako je z garancijo na Ampero? Koliko na avto, koliko na baterije in kakšneso zahteve glede servisiranja preteklih lastnikov, za veljavno garancijo?
Jaz se vračam z prazno baterijo domov v hud klanec in mi lahko kar verjameš. Tako raje prej po AC malo pobenzam, pa prišparam baterijo za tistih 15km klanca na koncu.Če sem seveda na volji za dinamično vožnjo in zajebavanje dizelašev, kar me z količino sivih las vedno manj mika. Druga opcija je pač da pustim mašino, da sama odloči in grem pač tistih zadnjih par km lagano, od 60-75 km/h, da mašina ne tuli. Ker vsak vžig bencinca občutim kot Darjan, torej popoln poraz.....To seveda ni res. Prazna baterija v Normal mode-u ima 22% SOC. Prazna baterija pri Sport mode-u ima 24% SOC. V obeh primerih mora pasti SOC do 17%, da avto vozi le na moc ICE-ja, to pa je 800Wh rezerve za Normal mode in 1kWh rezerve za Sport mode.
Ko pades na 17% SOC ti preklop v Sport mode nic ne pomaga, ker ozko grlo je takrat ICE in Sport mode tega ne more spremeniti.
Poleg tega pa tudi 86 konjev, kolikor zmore ICE se ni nepremicnina.
In kot sem ze napisal, v tem casu, kar imam Ampero, to je 5.5 let se nisem dozivel tega, da bi tako spraznil baterijo.
Andy, koliko porabi klima za hlajenje v max načinu?
Jaz se vračam z prazno baterijo domov v hud klanec in mi lahko kar verjameš. Tako raje prej po AC malo pobenzam, pa prišparam baterijo za tistih 15km klanca na koncu.Če sem seveda na volji za dinamično vožnjo in zajebavanje dizelašev, kar me z količino sivih las vedno manj mika. Druga opcija je pač da pustim mašino, da sama odloči in grem pač tistih zadnjih par km lagano, od 60-75 km/h, da mašina ne tuli. Ker vsak vžig bencinca občutim kot Darjan, torej popoln poraz.....
Sorry za izraz nepremičnina, mišljeno je napram baterijskemu načinu, ne glede na ostale avtomobile.
Če hkrati hladi baterijo in kabino, lahko tudi 5kW.
Evo znalci, še par vprašanj. Accord je šel od hiše sedaj pa dilema... F31, i3 REX ali Ampera.
!
Kako hudiča lahko izbereš tako različne avte. Ajd. če že ampero in I3 razumem. Ampak kaj dela tu F31?
Kaj od nasštetega si že peljal