Sva z Guiness-om bila včeraj pri prodajalcu:
- tipke za keyless entry na obeh desnih vratih ne delujejo
- ob vklopu avto javi neko napako glede električnega sistema, vendar ne vem točno, kaj je bilo, ker je bil avto nastavljen na nemščino, po tem, ko pa sem preklopil na angleščino, pa je napis izginil. Napaka se po parih reštartih ni pojavila več, ampak lastnik je rekel, da se mu večkrat pojavi. Ampak, to še ne bi bilo zaskrbljujoče če...
- bi bil avto redno servisiran. Pa ni bil, vsaj po servisni knjižici sodeč. Edini servis je bil narejen leta 2015 (pri Kolman-u?), nekje pri okoli 5000+km, torej leta nakupa, od takrat pa nič. Lastnik je rekel, da se itak servisi delajo na 30.000km, pa sem mu rekel, da ja, na 30.000km oz. vsako leto, kar pride prej. Očitno je gledal le kilometre, ker zdaj jih je 34.000km, kar je zanj znotraj 'njegovega' servisnega intervala, kar pa seveda ne drži. To, da avto ni bil vmes na rednem servisu pomeni, da verjetno motorno olje še ni bilo nikoli zamenjano, ampak ok, to se zamenja takoj ob nakupu. Kar je lahko bolj problematično je to, da je lahko zaradi neservisiranja izgubljena garancija na baterijo in električni sklop, kar bi bila velika škoda, saj bi jo avto imel še 5 let oz. še 130.000km. Danes Guiness pokliče na AT Vis, kako je glede te garancije. Če je izgubljena, je to zame no-go, še posebej v kombinaciji s tisto napako na električnem sklopu, ki mi jo je javilo v nemščini in je nisem razumel.