Opel Ampera/Chevrolet Volt

mateo87

Pripravnik
14. nov 2017
54
0
6
Konec poti 6C zunaj. Bi oziroma nekje na pol poti je to.
2639074-Screenshot_20171207-170422.png
 

Priponke

  • 2639074-Screenshot_20171207-170422.png
    2639074-Screenshot_20171207-170422.png
    272,1 KB · Ogledi: 416

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Hvala.

Pri meni je začetna veliko nižja, ne moreva primerjati, upam da ima andy avto zunaj
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Potem pa bi bila mogoče boljša meritev na poti domov? Takrat bo verjetno temp hladilne padla pod 10?
 

mateo87

Pripravnik
14. nov 2017
54
0
6
Sj je useen par stopinj razlike. Pr men se vid da celo pade temperatura, to pomen , da ne gre nič v gretje motorja iz elektrike. Lahko pa zjutri se enkrat probam, ce se bom spomnu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Ja pri meni je šla temp iz 9 na 12, čeprav je bilo zunaj -1 v garaži pa 9. Po neki logiki bi morala past...
 

mateo87

Pripravnik
14. nov 2017
54
0
6
Ja, ampak ko avto stoji par minut se tempearatura ICE že poviša, tud pr men je bla čez 10 minut ugasnjenega višja par stopinj. zgleda da se začne toplota prenašat termično pač, ko stoji, al pa se celo ventil odpre, ko je ugasnjen in se tko toplota še hitrej porazdeli.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Pri meni je bilo danes zjutraj tako. Ko sem odpeljal iz garaže je bila temperatura hladilne tekočine motorja 14°C. Dal sem gretje na ECO - srednjo vrednost. Po cca. 20 minutah, ko sem se že vozil po Ljubljani je bila 18°C, ker pa vedno cca. 5 minut pred ciljem klimo preklopim na MIN, da ne dela klima, da se mi posuši satovje in ne nabira plesen, sem to tudi naredil tokrat. Ko sem parkiral je bila temperatura 21°C, kar pomeni, da je od trenutka, ko sem ugasnil gretje, 5 minut kasneje še narasla.
Jaz mislim, da tukaj ne gre za nedelovanje ventila, ampak samo za programsko logiko, ki je ne razumemo najbolje.

Toplo mi drugače začne pihati v roku 1 minute in je fino toplo.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.539
432
83
zunanja temp. je bila?
ker AC kot klima ne deluje pod 5 stopinj (razen, če je okrog motorja res res višja temp, v kar dvomim)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Zunanja temperatura je bila 7°C.

Pri Amperi AC neha delati, ko mi kaže merilec zunanje temperature nekje med 2°C - 3°C. Se vidi na sredinskem displayu, ko imaš na ekranu podatke in nastavitve za klimo.
Se točno vidi, kdaj prižge AC in kdaj grelec. Za vsakega posebej je ON/OFF pokazatelj in zanimivo, klima deluje po principu hitrih vklopov/izklopov, npr. kompresor dela 5 sekund, pa ga ugasne za 5 sekund, pa spet prižge za pet sekund,...
Če zunaj stojiš, ga slišiš in ON/OFF pokazatelj na ekranu se prižiga na ON sinhrono z delovanjem kompresorja.

Edit: Eto, takole je tole:

 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.539
432
83
tako, saj nižje po fiziki ne more AC delovati
se pravi imaš klasičen kompresor, al variabilnega na klimi?
po domače, ima sklopko ali se stalno vrti?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Električni kompresor z variabilnimi vrtljaji. Tako, kot domača inverterska klima, le da ta v Amperi lahko 5 sekund deluje, potem se za 5 sekund ugasne, potem spet 5 sekund deluje,...

Lahko pa deluje s polno močjo, sem že videl, ko sem poleti dal predhlajenje kabine in je hkrati še začel hladiti baterijo, da je vlekel preko 5kW moči.
Minimalno pa vleče tam nekje okoli 500W.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
mateo87, se ti da odpret predal z zračnim filtrom in pogledat v katero smer kaže puščica? Torej kabinskim filtrom.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Jaz mislim, da tukaj ne gre za nedelovanje ventila, ampak samo za programsko logiko, ki je ne razumemo najbolje.

Toplo mi drugače začne pihati v roku 1 minute in je fino toplo.

Pri meni je nekje enako, da začne pihat v roku 1min, se pa vseeno temp tekočine nekoliko poviša. Sem pa opazil, da se takrat tudi poviša tem "elektro", torej ko bolj dinamično vozim, zato me je zanimala lokacija senzorja, mogoče pač pride do normalnega prenosa toplote.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Drugače lahko preprosto preveriš delovanje tega ventila po sledečem postopku.

1. Na mrzlo jutro nastaviš temperaturo na recimo 23°C, klikneš na AUTO in potem v meniju daš na FAN ONLY (najbolj zgornja izbira).
2. Iz ventilatorjev ti bo pihalo hladno, ker elektro grelec ne bo grel.
3. Greš recimo na AC in daš v HOLD mode. Gledaš temperaturo hladilne tekočine. Ko le-ta doseže cca 75°C kar naenkrat začne pihati toplo iz ventilatorjev in temperatura hladilne tekočine na hitro pade na cca 65-70°C, kar pomeni, da se je ventil odprl, spustil vročo vodo iz ICE tokokroga v tokokrog za gretje kabine, pri tem pa je obstoječa hladna tekočina iz kabinskega tokokroga malenkostno ohladila hladilno tekočine ICE tokokroga.

Če ni takega postopka in začne toplo pihati že prej, recimo pri 40°C temperature hladilne tekočine motorja, potem ventil ni zaprt.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Bom videl, če se mi da trošit bencin za to...

Drugače pa zadnje dni opažam, da mi raw SOC padel na 85.49%, normalna nihanja ali zaradi temperature?