Opel Ampera/Chevrolet Volt

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Bom videl, če se mi da trošit bencin za to...

bonk.gif

Zapelji se enkat do Ljubljane,ti jaz plačam tisti liter ali dva bencina,da boš lahko naredil poizkus in da ne boš hkrati obubožal zaradi tega
priden.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Če se ne motim, Andy, je tale app rešitev za tvoje "probleme": https://play.google.com/store/apps/details?id=com.thunkable.android.myvoltapp.MyVoltHold&hl=en

Namreč s tem bi naj preprečil ICE da se prižge, če pade temp pod 1° in hoče avto z motorjem segrevat kabino.
Pri meni sicer tega problema ni, ker kot si mi svetoval sem nastavil da mora pasti pod -9, vseeno pa bom verjetno uporabil ta app, ko bo tako mrzlo. Vseeno nima smisla da se takrat vklaplja ICE, ker vgrajen grelec komot zadosti potrebam. Ne vem niti zakaj so šli to tako naret, sigurno ni zdravo za motor, da se v tako mrzlem vremenu vklopi za par minut in potem izklopi/vklopi...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Vseeno se prvič vklopi ICE, potem pa app prepreči:

Yes, when you first power on the car (even if you select "Engine Off" beforehand) the engine still starts for a few seconds, but it quickly shuts off and goes into regular old battery mode, even this morning at -15c, a temp that even the later Gen1's were not configurable to disable ERDTT at, much less our early Gen1's that are fixed at -4C.

Še vedno je edina rešitev upor na senzor...ampak raje mam app
smile-1.gif
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.251
4.089
113
Ej Darjan kaj ti bencin v lekarni kupiš , da imaš toliko težav če se ti bo motor slučajno vklopil?
 

slay

Zelenc'
8. jan 2018
26
0
1
Aja to sporočilo ali komentar je bilo namenjeno Andiyu lahko pa si ga ogledate tudi drugi.

 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Na type2 polnilnici s type2 na type1 kablom, pa je izgub 14%.

Čisto brezveze sem kompliciral, ker mygreenvolt pokaže to skoraj direktno.

Danes sem malce gledal porabo in opazil, da je iz vtičnice vleklo 3.2kW, "poraba" baterije pa je bila -2.8kW. Torej 12.5% izgube. Na type2 iz mennekes vtičnice. upam da se spomnim in kdaj pogledam tudi kolikšna je razlika glede na navadno vtičnico in manj kot 16A.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Sem bil priden...danes me zjutraj pričaka EMM
smile-1.gif
pomeni 3 mesece brez bencina

laufal je ICE nekje 8min na 1400rpm, pokuril pa 0.13L
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Res, kakšni nesposobneži so pri tem GM. Prilagajajo avtomobile potrebam širokega kroga ljudi in totalno ignorirajo tvoje. Nezaslišano.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Saj dnevno dela ogromno število ljudi podobne kilometre, kdo rabi 500km dnevno dometa je zelo redek.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Hotel sem ti povedat, da je pri nas 150km dovolj dometa za dnevne potrebe. Moj svak v D dela 250+ na dan samo za "hišne opravke". Ni to neka razdalja - iz vasi v prvo večje mesto 40km, pa otroka v srednjo šolo v sosednje mesto 50km,... vse one way.

Pa kaj kukate za Ševijem, saj se bo PSA za E Oplna pogodil, pa bodo vsi veseli.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
To potem ne bo nikol EV primeren, ker če delaš 300km dnevno ali več, pa ja moraš 200kmh vozit, drugače popisdis, oz si pol dneva na cesti.