Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Andy se ti da jutri pred potjo poledat gaseng (ICE) temp in temp zraka. Potem pa enako po koncu poti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Andy se ti da jutri pred potjo poledat gaseng (ICE) temp in temp zraka. Potem pa enako po koncu poti.

No pa ti tudi, mateo87
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Nisem pogledal, ker sem šele zdajle prebral, ampak s tem, ko uporabljaš električno gretje se dvigne temperatura hladilne tekočine bencinskega motorja, če je to to, kar te zanima.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Ja, to me zanima, samo za koliko, ker nekaj berem, da imajo eni zjebani ventil in je odprt, posledično greje vso hladilno
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Če imaš Torque Pro aplikacijo, v katero lahko vneseš Custom PID-e, lahko iz tabele PID-ov, ki so jih nagruntali za Volt1 vneseš tudi stanje sklopk, mogoče tudi kakšnega od teh venitlov.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.552
436
83
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če imaš Torque Pro aplikacijo, v katero lahko vneseš Custom PID-e, lahko iz tabele PID-ov, ki so jih nagruntali za Volt1 vneseš tudi stanje sklopk, mogoče tudi kakšnega od teh venitlov.
kaj kaj?
podnapise prosim :D

se pogovarjata o ventilu, ki uravnava pretok?
Kaksno je stanje podatka preko krmiljanja je popolnoma nerelevatno, če je ventil mehansko zaštekan ali trajno odprt

a sem zelo v temo brcnil?
Ker za zgornji citiran zapis bi rabil nekaj podnapisov :D
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Imaš prav ja, čeprav tu bi naj bil nek problem, da bi naj elektronika odpovedala in odpirala ventil...

bom počakal, da andy pove njegov rezultat, čeprav bo na koncu lahko pri obema fuč, pa ne bova vedela
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Pri meni ni fuč, ker meni začne pihati toplo v dobri minuti. Kakor pa sem prebral na gm-volt forumu, kjer sem našel temo, pa jim piha mlačno oz. se ne zagreje, ker je ta ventil ostal v položaju, kjer gre tekočina za gretje kabine tudi čez blok motorja.

Bom jutri zjutraj preveril, kakšna je temperatura hladilne tekočine ob odhodu od doma in ob prihodu v službo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če imaš Torque Pro aplikacijo, v katero lahko vneseš Custom PID-e, lahko iz tabele PID-ov, ki so jih nagruntali za Volt1 vneseš tudi stanje sklopk, mogoče tudi kakšnega od teh venitlov.
kaj kaj?
podnapise prosim :D

se pogovarjata o ventilu, ki uravnava pretok?
Kaksno je stanje podatka preko krmiljanja je popolnoma nerelevatno, če je ventil mehansko zaštekan ali trajno odprt

a sem zelo v temo brcnil?
Ker za zgornji citiran zapis bi rabil nekaj podnapisov :D

O tem je govora: http://gm-volt.com/forum/showthread.php?45097-OBD2-and-Vold-PIDs-for-Android-Torque-in-GoogleDoc
Google docs link
 
Nazadnje urejeno:

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če imaš Torque Pro aplikacijo, v katero lahko vneseš Custom PID-e, lahko iz tabele PID-ov, ki so jih nagruntali za Volt1 vneseš tudi stanje sklopk, mogoče tudi kakšnega od teh venitlov.
kaj kaj?
podnapise prosim :D

se pogovarjata o ventilu, ki uravnava pretok?
Kaksno je stanje podatka preko krmiljanja je popolnoma nerelevatno, če je ventil mehansko zaštekan ali trajno odprt

a sem zelo v temo brcnil?
Ker za zgornji citiran zapis bi rabil nekaj podnapisov :D
Dobiš podatek o temperaturi tekočine na eni in drugi strani, na podlagi tega veš v kakšnem položaju je ventil.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.552
436
83
se strinjam, ČE imaš oba podatka blizu ventila
se pravi logiranje parametrov preko serijske diagnoze, da bo bolj pravilno slovensko?
dvomim da preko EOBD parametrov vidiš ti dve temperaturi
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Hja, dejansko je tako, da če vidiš temperaturno hladilne tekočine motorja (kar jo preko PID-ov iz zgornje tabele in ta PID imam tudi v moji Torque Pro aplikaciji), da raste, ko imaš prižgano električno gretje, pa se voziš le na elektriko, pomeni, da topla tekočina od električnega grelca kabine nekako uhaja v hladilno tekočino bencinskega motorja.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Spet odvisno od senzorja temperature, veš mogoče kje se le-ta nahaja, fizično torej v avtu?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Mogoče tukaj najdete. Tole bi moral biti service manual:

link

Meni ga v službi ne odpre, ker smo za firewall-om, tako da bi povejte, če vam odpre in če je to to.
 

mateo87

Pripravnik
14. nov 2017
54
0
6
Začetek poti 9C zunaj
2639073-Screenshot_20171207-164430.png
 

Priponke

  • 2639073-Screenshot_20171207-164430.png
    2639073-Screenshot_20171207-164430.png
    272,8 KB · Ogledi: 414
Nazadnje urejeno: