Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Andy se ti da jutri pred potjo poledat gaseng (ICE) temp in temp zraka. Potem pa enako po koncu poti.
kaj kaj?Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če imaš Torque Pro aplikacijo, v katero lahko vneseš Custom PID-e, lahko iz tabele PID-ov, ki so jih nagruntali za Volt1 vneseš tudi stanje sklopk, mogoče tudi kakšnega od teh venitlov.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
kaj kaj?Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če imaš Torque Pro aplikacijo, v katero lahko vneseš Custom PID-e, lahko iz tabele PID-ov, ki so jih nagruntali za Volt1 vneseš tudi stanje sklopk, mogoče tudi kakšnega od teh venitlov.
podnapise prosim
se pogovarjata o ventilu, ki uravnava pretok?
Kaksno je stanje podatka preko krmiljanja je popolnoma nerelevatno, če je ventil mehansko zaštekan ali trajno odprt
a sem zelo v temo brcnil?
Ker za zgornji citiran zapis bi rabil nekaj podnapisov
Dobiš podatek o temperaturi tekočine na eni in drugi strani, na podlagi tega veš v kakšnem položaju je ventil.Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
kaj kaj?Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če imaš Torque Pro aplikacijo, v katero lahko vneseš Custom PID-e, lahko iz tabele PID-ov, ki so jih nagruntali za Volt1 vneseš tudi stanje sklopk, mogoče tudi kakšnega od teh venitlov.
podnapise prosim
se pogovarjata o ventilu, ki uravnava pretok?
Kaksno je stanje podatka preko krmiljanja je popolnoma nerelevatno, če je ventil mehansko zaštekan ali trajno odprt
a sem zelo v temo brcnil?
Ker za zgornji citiran zapis bi rabil nekaj podnapisov
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Spet odvisno od senzorja temperature, veš mogoče kje se le-ta nahaja, fizično torej v avtu?