Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Garancije ni, je pa v Avstriji in če se gre za tako vredno stvar, komot odšlepam avto v AT
smile-1.gif


Kje in kako pa si jo preveril?

Mogoče veš kako se pogleda verzija programske opreme od avta? Ker meni se dogaja da se mi ura prestavlja in 24 urnega zapisa na 12 urnega, tako da sumim da nimam ravno najnovejše...ali je to pri tebi tudi problem?
 

mateo87

Pripravnik
14. nov 2017
54
0
6
Pogledu sm SOC k je polna. Nevem za verzijo kako se pogleda. Ura mi dela brez problemov. Jezik mi je na začetku skocu na Nizozemsko in sam nazaj. Pa pol se enkrat je slo na Nizozemski jezik in sm prestavu takrat na angleški in je pol blo ok.
 

mateo87

Pripravnik
14. nov 2017
54
0
6
Slika
HPhXl

2634618-Screenshot_20171125-134545.png
 

Priponke

  • 2634618-Screenshot_20171125-134545.png
    2634618-Screenshot_20171125-134545.png
    272,4 KB · Ogledi: 348
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Okno za kompenzacijo neto kapacitete je pri meni bolj odprto. Verjetno zato, ker sem pri mojih 138.000km vec uporabljal baterije, saj sem cca 90% od tega naredil na elektriko.
Ampak, to je se vedno le 4% razlike.

Kaj pa bo, ko pride do 100%, pa se ne vem. Domnevam, da bom hitreje zacel izgubljati neto, torej uporabno kapaciteto baterije.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.608
709
113
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Ker za smrtno "špico" morata biti dva pogoja - napetost in tok. 2A pri 10V ti nebota naredila nič, 100mA pri 200V pa te bo ubilo. Marsikje se poslužujemo visokih naetosti za merjenje izolacij, tudi do 1000V, ampak so toki zelo majhni... FID pa vidi samo tok, njemu je vseeno ali ima 2A pri 5V ali pa pri 240V. 2A je 2A in treba bo izklopit. Tudi tista špica pri Volt-u ni smrtna, samo FID tega ne ve...
Iz vidika polnjenja lahko daš komot FID z zakasnitvijo, ampak iz vidika splošne varnosti pa ne. Ker če bo nekdo meril na vtičnici in 50mA ne bo izklopilo v predpisanem roku, potem zadeva pač ni varna. Ker teh 50mA je lahko tudi pri 240V...
ne-ne-1.gif


Posledice vpliva električnega toka na organizem so odvisne od:
frekvence (Hz),
jakosti toka (mA),
trajanja dotika (ms),
poti toka (roka-roka, roka-noga,...),
spola,
psihofizičnega stanja,
...

Poškodbe ljudi zaradi električnega toka so načeloma redke, a imajo veliko stopnjo smrtnosti.


@osnovni problem avtorja
skoraj zagotovo je problem v filtru napajalnika (po domače elektronika) in potem v odvisnosti od amplitude vklopa
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.097
3.173
113
To je bolj za Gargy-ja.

Upornost telesa človeka se računa s 1000 ohm, ni pa linearna in je odvisna tudi od napetosti ampak za omrežno je to to. Pri 10V boš bolj težko preko 1000 ohm spravil 2 ampera po Ohmovem zakonu. Pri 200 V pa brez problema 100mA in še kaj več
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Jaz imam 86.3

Zdaj pa mi je dvakrat kazalo 85.9. Baje ta zadeva ni blazno natančna in je korake po 0.4%

nekje tu sva mateo, koliko km pa ima tvoj prevoženih?
 

mateo87

Pripravnik
14. nov 2017
54
0
6
Ja men je pokazal isto pred 4 meseci. Ampak procent gor dol ni nevemkaj. 116000 pa lifetime poraba 5,1. Bila pa je 5,6 pri 105000 ko sem kupil. Polnem pa vsak dan 2krat minimalno. Ene 250 polnjenj sm naredu v teh 4 mesecih.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
Aha, to pa je bistveno bolje kot moj ja, je imel 140.000 in 4.6 lifetime.

Jaz zdaj testiram MyVoltStar aplikacijo skupaj s scantool.net OBD vmesnikom. Zadeva deluje presenetljivo dobro in zgleda zelo uporabna. Škoda edin, da nimam GSM signala v garaži...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Jp, prejšnji lastnik tvojega avta je očitno malo uporabljal baterijo, zato, pa imaš SOC še skoraj kot pri novem.

Jaz imam narejenih dobrih 138.000km, LifeTime poraba je 0.69l/100km, kar pomeni cca. 120.000km na baterijo, kar je na palec cca. 2000 polnjenj.
Ampak, dobra informacija je ta, da kljub tako višji porabi baterije, da imam le 4% povečano okno SOC-a.