Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Škoda, ker se zadaj pritožujejo potniki da jim je hladno, meni spredaj pa vroče
smile-1.gif


Je pa zanimivo, da so dali klasični grelec v Volta/Ampero, kaj gen2 Volt že ima toplotno?

Zanimivo, ker pri meni se še nihče ni pritoževal, da mu je zadaj hladno. Imam pa na Auto in 23.5°C.

To imaš 23.5 in gretje sedežeš ali brez tega?

Jaz sem te včeraj dal dezinf. klimo in danes se ni več tako rosilo, mogoče naključje ali pa je res pomagalo. Samo problem s polnjenjem in GSM signalom rešim, pa roka :=)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tudi prižgem gretje sedeža - na eno ali dve pikici - mi paše.

Kar pogrešam je še gretje volana.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
No ja, gretje volana se mi zdi bedarija, ker če te zebe v roke, pomeni da je tudi temp samega prostora prenizka. Dobro, če šparaš, da prideš do cilja, ker ti gre na knap (velja za non-REX EV), potem je to kul dodatna opcija ja. ampak za redno uporabo pa bi jaz tole imel na off. Še gretja sedežev nimam rad, edino če škrtam s štromom.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Kakšno šparanje neki?

Avto je med službo zunaj, ko je 0°C, prideš do avta in kljub temu, da iz ventilatorja začne pihati toplo po 1 minuti, bo volan še nekaj časa mrzel.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ker nimam avta na dosegu daljinca iz pisarne in se moram sprehoditi do njegove bližine, če to želim narediti.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Meni bi tudi gretje volana pasalo, bundo odpnem in kapo že zdavnaj dam dol v roke me pa v rokavicah še kar zebe.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ker nimam avta na dosegu daljinca iz pisarne in se moram sprehoditi do njegove bližine, če to želim narediti.

Si prezrl moje sporočilo, kjer sem pohvalil kako super deluje ona aplikcija, ki ti omogoča proženje predgretja preko GSM
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Nisem, ampak sem prelen (beri - zmanjkuje ur v dnevu), da bi se s tem ukvarjal
wink-1.gif


Si ti to že uredil?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Jop, deluje odlično. Zaenkrat. Na dolgi rok pa bom videl, če je stabilno ali je potrebno vsake toliko kaj telefon resetirat, ipd.

Škoda edino, da je avto app nekam poniknil, ker je še imel neke dodatne plane, ki ni realizirat. Recimo da bi lahko preko appa vklopil 12V vtičnice v avtu, ipd. Na tak način bi lahko recimo poleti imel vedno hladilno torbo vklopljeno...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Drugače pa recimo kombiniraš z SMS scheduelere in si lahko nastavis, da telefon avtomatsko pošlje SMS ob določenih urah in se ne rabiš ukvarjat s tem
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Zanimivo...

Od polne baterije do doma sem porabil 8.8kWh.
Takoj, ko sem dal polnit, sem resetiral števec porabe energije, na vtičnici polnilca.
Zjutraj mi je števec pokazal porabljene energije 10.551kWh.

Kar je zanimivo je to, da mi je potem MyVoltStat vrnil podatek, da je "last charge" porabil 10.760kWh. Tega podatka še nisem imel za primerjavo, je zdaj prvič.
Torej se dejanske izgube dogajajo "v avtomobilu" in ne na samem polnilcu?

V glavnem, pod črto, je avto na 6A toku, potreboval 20% več energije, kot jo je shranil v baterijo. Čez vikend še naredim primerjavo z 16A.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Polnilec je v avtu.

Tista škatla na kablu je samo varnostna elektronika in elektronika za komunikacijo z avtom, ki med drugim tudi sporoči avtu s kakšnim max tokom lahko avto s svojim polnilcem polni.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Makes sense...me zanima razlika med 6 in 16A, če sploh. Dobro je tudi vedeti, da mi status aplikacija vrne dejansko porabljeno energijo, torej ne rabim gledat na števec.

Ti je mogoče znano, pri koliko temperature baterije, se vklopi gretje/hlajenje, ker baje myvoltapp tudi podpira prikaz tega, torej če se v danem trenutku izvaja termalni management baterije, ampak še nisem videl, je pa res da imam baterijo vedno med 10 in 20 stopinjami.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.118
3.175
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zanimivo...

Od polne baterije do doma sem porabil 8.8kWh.
Takoj, ko sem dal polnit, sem resetiral števec porabe energije, na vtičnici polnilca.
Zjutraj mi je števec pokazal porabljene energije 10.551kWh.

Kar je zanimivo je to, da mi je potem MyVoltStat vrnil podatek, da je "last charge" porabil 10.760kWh. Tega podatka še nisem imel za primerjavo, je zdaj prvič.
Torej se dejanske izgube dogajajo "v avtomobilu" in ne na samem polnilcu?

V glavnem, pod črto, je avto na 6A toku, potreboval 20% več energije, kot jo je shranil v baterijo. Čez vikend še naredim primerjavo z 16A.

Tile hižni merilniki električne energije imajo tudi nek pogrešek tako da iste vrednosti ne boš nikoli dobil če to misliš.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Ampak je pa zelo podobno temu, kar mi app vrže, kar pa predvidevam, da je podatek ki ga notranji polnilec v avtomobilu izpiše?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Makes sense...me zanima razlika med 6 in 16A, če sploh. Dobro je tudi vedeti, da mi status aplikacija vrne dejansko porabljeno energijo, torej ne rabim gledat na števec.

Ti je mogoče znano, pri koliko temperature baterije, se vklopi gretje/hlajenje, ker baje myvoltapp tudi podpira prikaz tega, torej če se v danem trenutku izvaja termalni management baterije, ampak še nisem videl, je pa res da imam baterijo vedno med 10 in 20 stopinjami.

1. Ta PID o dejanski porabljeni energiji prebere tudi moj Torque App. Sem ga vnesel v app.

2. Če je temperatura baterije 8°C ali manj, ko avto prižgeš (če ni bil priklopljen), bo baterijo zagrel na 14°C.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne vem, še nisem bil pozoren na to oz. sem bil na začetku, potem pa sem nehal biti pozoren na to.