Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Po mojem je ključ v ustreznem dinamičnem prilagajanju omejitev hitrosti. Npr. v rush hour je omejitev nižja, ob 3.00 zjutraj, ko je vse prazno, pa res ne vem zakaj bi morala biti omejitev 130km/h. Seveda ob upoštevanju npr. nižjih omejitev pri stiku avtoceste z naseljem zaradi hrupa in ostale podobne izjeme.
Točno tako, enostavno bi bilo potrebno rešiti na. način, da se v obdobju rush hour zniža hitrost - to je naprimer 6 - 9 h zjutraj in 14 - 17 h popoldne. In se to na tistih odsekih, ki so problematični - v zgornjem prispevku. Nikakor pa ne moremo kar naenkrat nižati splošne hitrosti na avtocestah, ki so bile zgrajene z namenom, da lahko hitro prispemo iz ene tocke na drugo. Ce smo lahko pred 20,30 leti brez polemik nastavili avtocestno hitrost na 130,, ko so bila vozila z bistveno slabso varnostjo (bremze,gume,trdnost konstrukcije vozila, airbag, asistencni sistemi, itd...) je v tem trenutku debata o vsesplosnem nizanju hitrosti povsem neustrezna. Le izjemoma, kot so prometne konice, zaradi vecje pretocnosti prometa. To funkcionira v ameriki odlicno, imajo prometne znake, na katerih jasno pise med to in to uro je omejitev taksna. In ce tam funkcionira v nulo, nevem zakaj bi mi spet morali toplo vodo odkrivati. Poleg tega imajo semaforje na dolocenih uvozih na avtocesto, tam kjer je vkljucevanje vozil vecje. Semaforji spuscajo vozila na nekaj sekund. In tudi to deluje odlicno. Brez zapletov. Avtoceste tekoce, kljub ogromnemu prometu. Pomemebno pa to, da cisto na vseh pasovih vozijo enako - nihce ne divja v guzvi 180 / uro...