Omejitev hitrosti na AC

Ste mnenja da se v prid varnosti in večje pretočnosti omeji splošna hitrost na AC na 100 km/h?


Rezultati so vidni samo po glasovanju.

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Varnostne razdalje ne upoštevajo niti na voznem pasu. Še na cestninskih postajah, kjer so minimalne varnostne razdalje narisane na cestišče, se folk tega ne drži.
To bi morali nameščat radarje za varnostno razdaljo nonstop in preprosto masovno kasirat. Dokler se folk ne zbrihta.
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Ste mnenja da se v prid varnosti in večje pretočnosti omeji splošna hitrost na AC na 100 km/h?

Torej se ti zdi, da je bila pretočnost in varnost večja, ko je bila na primorki zaradi del hitrost omejena na 60? Malo poslušaj radio.

Če bi v resnici hoteli kaj narediti za varnost in pretočnost, bi predvsem odstranili nepotrebne ovire kot so cestninske postaje, dela na cesti pospešili, in za vsako tristometrsko luknjo nebi hitrosti omejevali na 100.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Ste mnenja da se v prid varnosti in večje pretočnosti omeji splošna hitrost na AC na 100 km/h?

Torej se ti zdi, da je bila pretočnost in varnost večja, ko je bila na primorki zaradi del hitrost omejena na 60? Malo poslušaj radio.

Če bi v resnici hoteli kaj narediti za varnost in pretočnost, bi predvsem odstranili nepotrebne ovire kot so cestninske postaje, dela na cesti pospešili, in za vsako tristometrsko luknjo nebi hitrosti omejevali na 100.

Ne primerjat gradbišče z odprtim AC odsekom. Največja pretočnost na AC je sicer pri 80 km/h.

Tako da ja, pri omejitvi 100 km/h bi več ljudi prišlo zjutraj pravočasno v službo ipd. kot sedaj. Kar ja je bistveno pri samem namenu avtoceste, in ne zato da en voznik vozi na relaciji Vrhnika - Ljubljana 180 km/h pri tem se mu morajo vsi ki normalno prehitujejo ostala vozila umikati na vozni pas, posledično se zmanjša varnostna razdalja kar povzroči učinek kače.

Upam da sem sedaj vsem razložil bistvo omejitve. - Torej da v prvem planu niso potrebe določenega odstotka ljudi ki za vsako ceno hočejo voziti 180 km/h.

LP
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Po mojem je ključ v ustreznem dinamičnem prilagajanju omejitev hitrosti. Npr. v rush hour je omejitev nižja, ob 3.00 zjutraj, ko je vse prazno, pa res ne vem zakaj bi morala biti omejitev 130km/h. Seveda ob upoštevanju npr. nižjih omejitev pri stiku avtoceste z naseljem zaradi hrupa in ostale podobne izjeme.

Pred tem pa bi seveda morali ustrezno nadzirati in sankcionirati:
- varnostno razdaljo
- izsiljevanje
- kršitev hitrosti

Tako da, meni je totalna budalaština znižat splošno omejitev hitrosti na AC na 100km/h. In nimam čisto nič proti nekomu, ki mi ob 22.00 zvečer pade mimo mene z 200km/h na prazni avtocesti. Imam pa vse proti nekomu, ki pri 110km/h v rush hour na nabito polni AC izsiljuje in se zaganja v spredaj vozeče ali pa slalomira po AC.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.276
4.104
113
Amen MTL se strinjam s tabo.
Bistvo pretočnosti avtoceste je ,da vsa vozila na njej vozijo z enako hitrostjo pa naj je to 80 ali 130 ali 150 kmh, problem nastane samo zaradi različne hitrosti vozil na cesti, poglej enkrat dirko Nascar pa boš videl kako lepo leti promet.

No v rosh hour bi pa ob zastojih lahko Policajčki malo svoje Škode zalaufali in ustavili promet se pravi da vozi 70 iz Lukovica proti LJ in zadrži tok prometa ,da ne plusne vse naenkrat proti Domžalam.

Naslednja faza pa na uvoze namesteti semafor , ki spušča avto po avto na 15 sek na AC ,da ne zjebejo toka na AC. (Ker smo v Sloveniji pa še obvezno radar za rdečo luč za neučakane).
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik map pravi:
Počasi bodo mogli dodatne pasove delat, ker pač 4 več ne zadostujejo.

Tp je sicer že off-topic, ampak vseeno:

Kolikor spremljam PLDP v Sloveniji je v veliki večini kritičen v območju dnevne migracije okoli Ljubljane. Daljnoročnejša rešitev bi bila upravna (ne politična) decentralizacija Slovenije.

To bi lahko v praksi pomenilo takole:
Parlament in vlada v enem mestu, sodišča v drugem mestu. Sedeži agencij, skladov, zbornic pa razpršeni v različnih mestih po Sloveniji.

Dandanes že veik delik komunikacije (tudi odločevalske) poteka po medmrežju, zato nujnost da so vse službe locirane si čimbližje odpade.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Po mojem je ključ v ustreznem dinamičnem prilagajanju omejitev hitrosti. Npr. v rush hour je omejitev nižja, ob 3.00 zjutraj, ko je vse prazno, pa res ne vem zakaj bi morala biti omejitev 130km/h. Seveda ob upoštevanju npr. nižjih omejitev pri stiku avtoceste z naseljem zaradi hrupa in ostale podobne izjeme.

Pred tem pa bi seveda morali ustrezno nadzirati in sankcionirati:
- varnostno razdaljo
- izsiljevanje
- kršitev hitrosti

Tako da, meni je totalna budalaština znižat splošno omejitev hitrosti na AC na 100km/h. In nimam čisto nič proti nekomu, ki mi ob 22.00 zvečer pade mimo mene z 200km/h na prazni avtocesti. Imam pa vse proti nekomu, ki pri 110km/h v rush hour na nabito polni AC izsiljuje in se zaganja v spredaj vozeče ali pa slalomira po AC.

Gost promet je na slovenskih cestah praktično cel delovni dan od 7h do cca 18h, zaradi kombinacije cargo prometa in osebnega prometa. Torej bi bilo za znižati omejitev na 100, razen ponoči, ko pretočnost ni kritična bi bila lahko omejitev višja (so pa druge omejitve - npr. tema).
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Niso zadostovali že pred 20 leti
rolleyes-1.gif
.Sedaj bo treba delat že po dva dodatna v vsako smer.

V 90. letih je nemčija širila avtoceste, jaz sem se pa čudil pri nas, kaj se naši gredo ob tem avtocestnem križu. Pri nas je vse iz danes na jutri ... vladne koalicije se spotikajo ena ob drugo namesto da bi izvajale enotni program ... - zato pa ne ujamemo sveta.
rolleyes-1.gif
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik Demz pravi:
Niso zadostovali že pred 20 leti
rolleyes-1.gif
.Sedaj bo treba delat že po dva dodatna v vsako smer.

V 90. letih je nemčija širila avtoceste, jaz sem se pa čudil pri nas, kaj se naši gredo ob tem avtocestnem križu. Pri nas je vse iz danes na jutri ... vladne koalicije se spotikajo ena ob drugo namesto da bi izvajale enotni program ... - zato pa ne ujamemo sveta.
rolleyes-1.gif

Se strinjam da so AC preobremenjene.
Vendar z dodatnimi pasovi na AC, se potem tudi generira dodatni promet (statistično potrjeno, predvsem izhaja iz človeškega obnašanja ko postane za vse spet uporaba AC bolj udobna), ki potem generira tudi večji promet na ostalih cestah vezanih na AC (več ljudi uporablja osebno vozilo) in je čez čas spet preobremenjena AC. Tako da je rešitev z dodatnimi pasovi le za prehodno obdobje (obdobje 2, 3 vlad).
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Malce čudna mi je tvoja teza. Promet mora biti predvsem varen in z zadostno kapaciteto. Če pa naši brihtneži v Lj ne folgajo razmišljati v koraku s časom - je pa nekdo drug kriv in ne mi, uporabniki.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik Demz pravi:
Malce čudna mi je tvoja teza. Promet mora biti predvsem varen in z zadostno kapaciteto. Če pa naši brihtneži v Lj ne folgajo razmišljati v koraku s časom - je pa nekdo drug kriv in ne mi, uporabniki.

To ni moja teza.
smile-1.gif


Bom plastično obrazložil:
Če dobimo novo osempasovnico Vrhnika-Lj, se bo marsikateri ki se je prej peljal z avtobusom (npr šolarji in upokojenci ki imajo izpit) ali pa delavec, ki je vstal 15 minut prej in se peljal z enim drugim delavcem skupaj na delo. Tile bodo sedaj raje recimo šli z svojim avtomobilom. Ta prvi ne bodo rabili presedat npr na LPP, ta drugi bodo raje odšli 15 minut kasneje. To je ta razlika, ki privede do povečanega prometa kljub povečani zmogljivosti ceste.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Pri zmanjšanju omejitve hitrosti bi se zmanjšala varnostna razdalja, s tem bi se povečala pretočnost AC, kar je z vidika vseh udeležencev ključno pri uporabi prometa. Povečala bi se tudi predvidljivost prometa, pri prehitevanju.
imaš kako študijo, ki dokazuje tvojo trditev? ker nekako po enostavni logiki bi rekel, da pri varnostni razdalji v ekvivalentu 2 sekund neko točko vsaki 2 sekundi prevozi eno vozilo, torej je vseeno, ali se kolona premika s hitrostjo 50, 100 ali 150 km/h (če zanemarimo dolžino vozil)
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Pri zmanjšanju omejitve hitrosti bi se zmanjšala varnostna razdalja, s tem bi se povečala pretočnost AC, kar je z vidika vseh udeležencev ključno pri uporabi prometa. Povečala bi se tudi predvidljivost prometa, pri prehitevanju.
imaš kako študijo, ki dokazuje tvojo trditev? ker nekako po enostavni logiki bi rekel, da pri varnostni razdalji v ekvivalentu 2 sekund neko točko vsaki 2 sekundi prevozi eno vozilo, torej je vseeno, ali se kolona premika s hitrostjo 50, 100 ali 150 km/h (če zanemarimo dolžino vozil)

Nekje jo imam, bi moral prav pobrskati, o tem sem bral že pred leti, sem pa sedaj to izpostavil na forumu. Verjamem da se lahko vsak o tem laično pozanima.

Na hitro sem našel tale poljuden prispevek. Lahko pa avtorja članka pobaraš za njegov vir za strokovno podlago.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Utemeljevanje odvečnosti takega ukrepa z navajanjem dejstva da že sedaj vozniki uporabljajo telefone med vožnjo ni primerno.

Pri zmanjšanju omejitve hitrosti bi se zmanjšala varnostna razdalja, s tem bi se povečala pretočnost AC, kar je z vidika vseh udeležencev ključno pri uporabi prometa. Povečala bi se tudi predvidljivost prometa, pri prehitevanju.

Vendarle en normalen komentar.
Se strinjam, ampak ob spremenjivem uravnavanju omejitve glede na količino prometa, ta argument odpade. Če je gužva omejitev 100 ali manj, če je ni, 160 ...
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Wow. Lahko kdo utemelji svooj glas?

Npr od kranja do lj je 14 min pri 130 km/h, pri 100 km/h pa 4,2 minute več. Se res splača?
2x na dan, 200x na leto. Več kot 1 dan razlike.

Lahko tudi takole predstavim na sumarni ravni: 1 dan od 365 je enako 0,27 % letnega časa.

Ampak to moje vprašanje je bilo postavljeno, le kot trigger.

Vseeno je potrebno gledati na ravni vseh uporabnikov, tukaj pa je pomembno da je udobneje in ugodneje za vse. Torej je pri manjši hitrosti večja pretočnost - več uporabnikov lahko prej prispe na cilj.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Ja, na ravni vseh uporabnikov, ampak glede na trenutno obremenitev ceste, ne na splošno. Torej: prilagodljive omejitve in višja splošna omejitev.
 

Sijan

Fizikalc
3. sep 2007
2.265
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Po mojem je ključ v ustreznem dinamičnem prilagajanju omejitev hitrosti. Npr. v rush hour je omejitev nižja, ob 3.00 zjutraj, ko je vse prazno, pa res ne vem zakaj bi morala biti omejitev 130km/h. Seveda ob upoštevanju npr. nižjih omejitev pri stiku avtoceste z naseljem zaradi hrupa in ostale podobne izjeme.
Točno tako, enostavno bi bilo potrebno rešiti na. način, da se v obdobju rush hour zniža hitrost - to je naprimer 6 - 9 h zjutraj in 14 - 17 h popoldne. In se to na tistih odsekih, ki so problematični - v zgornjem prispevku. Nikakor pa ne moremo kar naenkrat nižati splošne hitrosti na avtocestah, ki so bile zgrajene z namenom, da lahko hitro prispemo iz ene tocke na drugo. Ce smo lahko pred 20,30 leti brez polemik nastavili avtocestno hitrost na 130,, ko so bila vozila z bistveno slabso varnostjo (bremze,gume,trdnost konstrukcije vozila, airbag, asistencni sistemi, itd...) je v tem trenutku debata o vsesplosnem nizanju hitrosti povsem neustrezna. Le izjemoma, kot so prometne konice, zaradi vecje pretocnosti prometa. To funkcionira v ameriki odlicno, imajo prometne znake, na katerih jasno pise med to in to uro je omejitev taksna. In ce tam funkcionira v nulo, nevem zakaj bi mi spet morali toplo vodo odkrivati. Poleg tega imajo semaforje na dolocenih uvozih na avtocesto, tam kjer je vkljucevanje vozil vecje. Semaforji spuscajo vozila na nekaj sekund. In tudi to deluje odlicno. Brez zapletov. Avtoceste tekoce, kljub ogromnemu prometu. Pomemebno pa to, da cisto na vseh pasovih vozijo enako - nihce ne divja v guzvi 180 / uro...