okvara visokotlačne črpalke CP4

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
A pa ti si sedaj dal gor? Glede na to, da imaš novo pumpo in vse? Ali misliš imeti avto še 200 jurjev?
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.021
153
63
Jp, tudi. pa novejši, ki imajo malo modificirano pumpo (mislim da po 2018), tudi.

Kot rečeno, to ni Boschev feler, ampak njihov dosežek. Vsaj v Evropi, v USA bojo dobili po prstih, če že niso.
 

BojanG

Zelenc'
24. jul 2021
24
13
3
Modificirana pumpa pa pomeni večji valjček in to je to, kar pa ne odpravi težave..:sprasujemse::poreden:
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Pol pa razstavite pumpo....razžariš "odmične" od pumpe do žarečega stanja...in hop v staro motorno olje....da,se površinsko zakali :)

Sicer ne vem kaka zgleda CP4 pumpa.... Sem pa videl požrto bencinsko od Audi S3....
 

BojanG

Zelenc'
24. jul 2021
24
13
3
Pol pa razstavite pumpo....razžariš "odmične" od pumpe do žarečega stanja...in hop v staro motorno olje....da,se površinsko zakali :)

Sicer ne vem kaka zgleda CP4 pumpa.... Sem pa videl požrto bencinsko od Audi S3....
Gred je ok, če se batek z valjčkom postrani obrne ali pa zablokira ni rešitve tudi če bi bilo oboje površinsko kaljeno.
Že v samem štartu bi morali v konstrukciji razmišljati o preprečitvi rotiranja batka z valjčkom napram gredi, vendar potem se ne bi kvarile :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Kamele0N

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Torej moje razmišljanje: daš noter ta filter in ti potem itak (glede na besede tukaj je to dejstvo) zariba pumpa. Si na 350+600. Zakaj potem kar ne greš direkt na pumpo in si 350 eur v dobrem? Itak običajno prej prodaš avto, kot se spet odvrti cikel. Še staro pumo prodaš za 300 in je.
Just asking.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Ker z filtrom prihraniš čiščenje in obnovo injektorjev ter čiščenje vseh vodov..
 

Schime

Guru
22. nov 2008
2.006
786
113
200kkm je že prevelik riziko. Recimo 150kkm, da si res čisto siguren pa rečmo 120kkm. Tak interval k je včasih bil za ta velik servis (tam nekje). 120kkm ali 5 let kar prej pride. :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

damo

Majstr
4. sep 2007
1.021
153
63
Torej moje razmišljanje: daš noter ta filter in ti potem itak (glede na besede tukaj je to dejstvo) zariba pumpa. Si na 350+600. Zakaj potem kar ne greš direkt na pumpo in si 350 eur v dobrem? Itak običajno prej prodaš avto, kot se spet odvrti cikel. Še staro pumo prodaš za 300 in je.
Just asking.

Ja, dobro razmišljanje, v to me je tudi kolega nagovarjal. In sem mu rekel: "ah, kje bo ravno meni zaribala!" Pa mi je :| No za take kot sem jaz, bi bil ta adapter. Za one mal bolj pametne oz. ne tako škrte pa preventivna menjava pumpe, pa maš mir spet par let oz. verjetno boš prej spet avto menjal.
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.021
153
63
Ja, dobro razmišljanje, v to me je tudi kolega nagovarjal. In sem mu rekel: "ah, kje bo ravno meni zaribala!" Pa mi je :| No za take kot sem jaz, bi bil ta adapter. Za one mal bolj pametne oz. ne tako škrte pa preventivna menjava pumpe, pa maš mir spet par let oz. verjetno boš prej spet avto menjal.

Saj za škrte bi bil tudi cenejši moj način.

Ja, sam to prepozno pogruntamo :D :D