Ja vse v kompletu, popravilo + ta komplet je sedaj gor.A pa ti si sedaj dal gor? Glede na to, da imaš novo pumpo in vse? Ali misliš imeti avto še 200 jurjev?
Gred je ok, če se batek z valjčkom postrani obrne ali pa zablokira ni rešitve tudi če bi bilo oboje površinsko kaljeno.Pol pa razstavite pumpo....razžariš "odmične" od pumpe do žarečega stanja...in hop v staro motorno olje....da,se površinsko zakali
Sicer ne vem kaka zgleda CP4 pumpa.... Sem pa videl požrto bencinsko od Audi S3....
Obnovljena okoli 600€, nova pa preceeej večKakšna je pa cena samo nove pumpe?
Ja, ampak če daš novo pumpo, do defektna nebo pršlo vsaj do naslednjih 150-200kkm, kar bo pa itk avto ekonomska totalka tako ali drugače. Oz. ga boš prej prodal.Ker z filtrom prihraniš čiščenje in obnovo injektorjev ter čiščenje vseh vodov..
Torej moje razmišljanje: daš noter ta filter in ti potem itak (glede na besede tukaj je to dejstvo) zariba pumpa. Si na 350+600. Zakaj potem kar ne greš direkt na pumpo in si 350 eur v dobrem? Itak običajno prej prodaš avto, kot se spet odvrti cikel. Še staro pumo prodaš za 300 in je.
Just asking.
Ja, dobro razmišljanje, v to me je tudi kolega nagovarjal. In sem mu rekel: "ah, kje bo ravno meni zaribala!" Pa mi je :| No za take kot sem jaz, bi bil ta adapter. Za one mal bolj pametne oz. ne tako škrte pa preventivna menjava pumpe, pa maš mir spet par let oz. verjetno boš prej spet avto menjal.
Saj za škrte bi bil tudi cenejši moj način.
Ja, ampak če daš novo pumpo, do defektna nebo pršlo vsaj do naslednjih 150-200kkm, kar bo pa itk avto ekonomska totalka tako ali drugače. Oz. ga boš prej prodal.
Zakaj bi dajal novo pumpo? Preventiva? Obstaja procent možnosti da bo crknila.