okvara visokotlačne črpalke CP4

damo

Fizikalc
4. sep 2007
992
147
43
Bi rekel da imas prav.

Avto vizi zena, jaz le obcasno. In sma sla na celjski sejem, jaz sem vozil. Prehitim enga tovornjacka in komentiram, da avto pa kar lepo gre, kljub temu da je ze 7 let star. V naslednjem kilometru sma se ustavila . To se mi je zgodilo ze drugic (pri prejsnjem je ob pohvali za dolgoleyno delo ckrknil le alternator). Zdaj avtov ne hvalim vec
 

BojanG

Zelenc'
24. jul 2021
24
13
3
Ma bolje dati 250€ in mirno spiš.
Seveda lahko pa menjaš preventivno samo pumpo in daš 600€. Pa še zmeraj ne boš mirno spal :)
Če si pa takšne sreče kot jaz in Damo pa daš še par tavijoličnih poleg 250€ da mirno spiš :obesise:;)
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Če sem prav razumel je cena filtra narastla že na 350 EUR. ;)
Še enkrat: obnovljena pumpa: 600 EUR, rabljeno DELUJOČO prodaš takoj za 300 EUR, glede na besede tukaj, da to crkuje vsepovprek, morda še kakšen EUR več. Torej si dal 50 EUR manj in imaš mir, dokler avta ne prodaš.
Sicer pa daš za filter 350 EUR in potem ti itak pumpa rikne (po besedah tukaj ni če, temveč le kdaj) in si še ob 600 EUR, ne pa ob 2000. Skupaj torej 950 EUR. Zakaj? Nelogično popolnoma. To še zagrižen Gorenjc zastriže z ušesi in pogleda, če so ga že postrigli.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in McGiver

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Ti ne bereš vsega ali pa ne razumeš. Črpalko zamenjaš PREDČASNO, PREVENTIVNO :eek:, preden rikne. Torej nimaš kaj pucat.;)
Torej namesto, da vgradiš filter za 350 eur, enostavno zamenjaš črpalko za 300 eur.
 

BojanG

Zelenc'
24. jul 2021
24
13
3
Ja bi bilo potrebno debato brati še kakšno stran nazaj :)
In ne vem kje 350€, sem napisal da je okoli 250€. In ŠE ENKRAT to ni samo filter.
Ne bodite kot t.i. "novinarji", ki berejo (in pišejo) samo tisto, kar želijo videti :poreden::valjamse:

Da povzamem, da se ne boste preveč utrudili z branjem par strani nazaj;)
Obnovljena okoli 600€, s tem da moraš staro nazaj poslati. In vsa računica že takoj pade v vodo. Za 300€ rabljeno kupi tisti, ki nima pojma o teh pumpah ali pa ima namen avto takoj prodati. Ali pa ne zna računati :D
Če ti je zaribala pa tak ni debate..
Moraš zamenjat vse injektorje (razen če najdeš nekoga da jih sčisti in konkretno stestira), eden je min. 200€, x4.
Potrebno očistit celotni naftni vod...
Če nimas sreče menjaš še tank pumpo..
Prišteješ delo mehanika, mislim da je jasno :bonk:

Nobeden ne sili na vgradnjo kita, pišem samo svojo izkušnjo in moj nasvet mogoče komu pomaga - ker je nekdo na tem forumu meni pomagal in mi prihranil denar in čas, kljub temu da me ne pozna in tudi jaz vas ne;)
V vsakem primeru sam priporočam vgradnjo kita, če (še) ni katastrofe ali pa je že..
LP.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Ok, če moraš staro nazaj poslati, potem kalkulacija pade.
Tisto glede filtra je bilo pa jasno, da je ''komplet''.

Sem za hec skočil na Autodoc.
A to je ta črpalka za gorivo:
Cena 558 EUR z DDV in poštnino do vrat. Pa Bosch, ne pa neka kitajska varijanta.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.063
788
113
Tule je seznam firm in motorjev, kateri vgrajujejo Bosch CP4 črpalke in firma katera jih servisira, baje je nekaj simptomov celo preden rikne:

 
  • Všeč mi je
Reactions: BojanG

Schime

Guru
22. nov 2008
1.814
631
113
Tile simptomi so bol tako tako. Mogoče kdo, ki res ve zakaj se gre da bi opazil. Sam nisem opazil nobene izmed notri naštetih točk. Mogoče, če gledam nazaj bi kakih nekaj minut pred dogodkom bil avto malo bol "len". Sam to je včasih tudi, ko dela regeneracijo.
Drugače je samo začela lučka utripati in je avto šel v varni način. Do takrat, ko sem se odstranil iz avtoceste in poizkušal ob cesti parkirati je bilo že vsega konec. Je avto samo še crknil ob cesti. :)
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Da ne berem cele teme.. Katera točka z tvojega seznama je tvoj avto?

Kolikor berem, mojega ni na spisku, je lih 2011 letnik..
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Čudno.. Kolikor sem gledal v tabeli je lih od 2021 naprej problem.. Kateri motor je noter?
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Če smem en komentar na gornji link podati, ker vidim, da je vsem to top oh in sploh best shit ever. #biblija
Pa bom začel s tem, da NISEM mehanik, sem en je..n KMET.
Citat iz njihove strani:
Each user can easily diagnose his car, the symptoms of BOSCH high pressure pump damage are very characteristic, below is their description.
  1. the engine cannot be started,
  2. heavy engine start,
  3. lack of engine power,
  4. unevenness of engine operation (wave ripple).
If the above-mentioned symptoms appeared in your car, it means that the high pressure pump should be replaced or repaired, our company recommends repairs, because it is much cheaper and protects against possible damage in the future. Now it is no longer a problem, because instead of costly replacing the high pressure pump with a new one, you can send it to us and we will repair it for you at a very attractive price of 250 EUR net per unit.

Torej, če prav razumem, imam slab akumulator in motor se malo težje zažene in moram zamenjat pumpo. Imam eno ali dve grelni svečki fuč in motor težje zalaufa in grem zamenjat pumpo. Najbolje je pa to, da vsak UPORABNIK, NE MEHANIK lahko ENOSTAVNO diagnosticira to napako. :valjamse: :valjamse:
Brez zamere, jaz sem tukaj nehal brati. Če bi korektno pisalo, je potrebno to in to preveriti, te in te parametre, izločiti te in te možnosti in to potem dokazuje, da je pumpa fuč in jo je potrebno zamenjati, potem ok. Na tale zapis, se pa jaz poščijem. In da bi takim LAŽNJIVCEM potem dal obnavljati pumpo? Loool. Aja, v druge tri simptome si ne bi niti spuščal, je pa verjetno za vsak od teh simptomov še kar nekaj potencialnih vzrokov, ne le PUMPA.
Pozdrav od kmeta, ki se vam vsem smeji, ko jemljete totalen bullshit PR za #biblijo.
Pa brez zamere, res priporočam, da občasno vključite samo zdravo kmečko pamet. Ni potrebno drugega.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Dober post, jz nisem bral tega, sem samo poskrolal čez seznam kjer bi moral bit naveden moj. Ni ga. :)