Si moreš mislit, da so EU proizvajalci proti tem carinam ...K je VW rukno ven e-upa za 12 jurjov (pa je to 2 klase nizji avto kot golf) se je folk dobesedno stepu za njih, ker jih je blo dokaj malo za slovenijo...
Podobna zgodba z id3 nekaj časa nazaj, k so pucal zaloge in si dobil tudi malo bolje opremljn modeli ali z večjo baterijo za 28k€....
Trg za poceni EVje je, sam proizvajalci se nočejo ukvarjat s tem trgom, ker ti raje prodajo ICE kanto za nekaj več in vlečejo bistveno večje marze..
Kaj mislte da so dodatn carine na kitajce kr tako za brezveze? To bi bil masaker za evropejce, če bi začel delat dumping, kot ga delajo na domačem trgu... Povprečen folk kr naenkrat nebi bil več tolk brand aware...
Jst ne vem o čemu sedaj govorimo, ampak recimo Toyota Mirai, ki mislim da se je prodajal celo pri nas je imel 120l tanke za vodik v katerega je šlo celih 5kg vodika. 1kg vodika ima energijsko kapaciteto 33kwh, kar pomeni da je v 5kg več energije (170kwh) kot jo je v "longrange" teslah ki imajo tonske baterije. Tud če na zanemarimo da je tank vodika zaradi varnosti ene 3 slojni pa ima lastno maso okoli 100kg, pa da je izkoristek gorivnih celic 70% je to še vedno boljše od bilokatere tesle.
Aja 5kg vodika se fila okoli 3min enostavno z ročko kot smo navajeni. Dejanskega filanja je manj kot 1min, ostali čas se porabi za prezračenje sistema (izpihavanje z dušikom).
Ne moreš verjet tole je stalo 15 let nazaj na enem petrolu pri nas, čisto BP bi se postavilo na vsak petrol:
Glede distribucije in hranjenja, vodikove jeklenke 200 ali pa 500 barske se da kupit v vsaki večji štacuni z plini. Kupiš, naložiš v avto in pelješ kamor te je volja. A misliš da se vodika ne uporablja kje v industriji?
Prosim?Pa tesla lahko ima milijon konjev, pa v tem razredu in njegovih prevoženih kilometrih lahko mirne volje primerjaš z 1,2 puretechom.
Poglej si malo od Charoudina videje iz Nordschleife pa oni odsek ko je navzgor in leti z polnim gasom. Ni niti 10 minut tega pa more pri marsikaterem avtu gas spustit, ker se začne pregrevat.Ne teraj mak na konac. Vse avte kar sem jih v zadnjih 40 letih vozil, sem tiscal gas do daske po AC uro ali vec, tudi v klance. Preziveli so vsi, razen enega 2.016V fiata s 300kkm in 2 masin v jugo 45. Seveda verjetno pri teh podvigih ni bil avto na max moci zaradi rezima menjalnikov, ampak v globalu je to to.
Saj eqs ima med 210 in 250 kmh.Gre potem tudi 250 km/h al sam okrog električnih 200?
To je isti tip novice, kot smo jih brali 2019, 20: 2025 bodo vsi še samo evje delali, ki bodo blazno poceni.
Toyota na vodik je fail. Zakaj nebi bil fail, če to delajo skupaj z bmw?