Okolju prijazni avtomobili

Vadim

Guru
2. jul 2020
4.466
5.855
113
140k je bilo samo Sanderotov prodanih v Evropi. V prvi polovici letošnjega leta.

MG4 ae nisem videl na cesti. Razen polepljenih testnih vozil. Pri Intereuropi jih imajo na parkingu. Pa ne izgleda da bi se karkoli premikali. KIA se stalno rotira...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.131
5.957
113
Mg4 je polno na cesti... Skos vec jih je videti.

Imajo pa Kitajci povsem drug prodajni pristop. Imas par serijskih oprem in lahko izbiras samo se barvo. Jih lahko durh na durh lifrajo, a so ze naroceni ali ne. Evropejci se gredo neke "osnovne" modele s privlačno ceno, ki imajo samo volan pa radio, potem pa ob dodajanju do nekega higienskega minimuma prides na bistveno drazji avtomobil. Ampak ker kljukas opcije, seveda avto ne more biti vnaprej na dvoriscu. cez pol leta, ce imas sreco, bo sele narejen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: LarryClay

corsol

Guru
11. mar 2010
2.783
860
113
Mg4 je polno na cesti... Skos vec jih je videti.

Imajo pa Kitajci povsem drug prodajni pristop. Imas par serijskih oprem in lahko izbiras samo se barvo. Jih lahko durh na durh lifrajo, a so ze naroceni ali ne. Evropejci se gredo neke "osnovne" modele s privlačno ceno, ki imajo samo volan pa radio, potem pa ob dodajanju do nekega higienskega minimuma prides na bistveno drazji avtomobil. Ampak ker kljukas opcije, seveda avto ne more biti vnaprej na dvoriscu. cez pol leta, ce imas sreco, bo sele narejen.
Ja,če hočeš točno takega po lastnih željah,če nisi tako siten, pač vzaneš nekaj iz zaloge, kjer takih samo z osnovno opremo ponavad ni.

Zmišljuješ se lahko vse sorte pri švabih,pri npr. Toyotah, Renojih... je podobno kot kitajc.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.131
5.957
113
Svabi so ekstrem, ker res lupijo s to menatilteto, francozi pocenjo isto, ampak manj ekstremno. Tudi kar kljukas in ze ena sama kljukca pomeni, da na avto cakas.

Seveda lahko vzames iz zaloge, tam so pa praviloma taki, kjer imajo vec, kot bi rad in zato, da ga dobis takoj, placas se vec, kot bi sicer. Na koncu pa se vedno manjka kaj, kar bi rad...

Pac, razlicen pristop. Kateri je boljsi, ne mislim parlamentirati, razlozi pa, zakaj imajo nekateri lahko cele flote vnaprej narocene, parkplace pred saloni pa polne, nekateri pa seveda ne.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
865
277
63
Svabi so ekstrem, ker res lupijo s to menatilteto, francozi pocenjo isto, ampak manj ekstremno. Tudi kar kljukas in ze ena sama kljukca pomeni, da na avto cakas.

Seveda lahko vzames iz zaloge, tam so pa praviloma taki, kjer imajo vec, kot bi rad in zato, da ga dobis takoj, placas se vec, kot bi sicer. Na koncu pa se vedno manjka kaj, kar bi rad...

Pac, razlicen pristop. Kateri je boljsi, ne mislim parlamentirati, razlozi pa, zakaj imajo nekateri lahko cele flote vnaprej narocene, parkplace pred saloni pa polne, nekateri pa seveda ne.

Čist takšen ekstrem lahko povem iz prve roke... Švabska premija, MPC 38k€, je mel kot dodatno opremo gumb za izklop airbagov. Ali pa zlozljivi zadnji sedeže, ki si jih lahko, kot dodatno opremo, naročil le v sklopu višjega paketa opreme. Dve stvari, k jih ma najbolj osnovna dača ze iz fabrike...

Ja, s takim à la carte pristopom nemci nebojo dolg prezivel.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
865
277
63
In ta jajca bi kupil zakaj tako drago? Ne dam več kot 15k za tole električno kanto, pa še žal bi mi bilo na koncu, da sem jo vzel:zavijazocmi:

Ker imaš slabse opremljenga golfa za več, ki te bo skozi njegovo zivljensko dobo stal bistveno več, pa še lizing boš konkrento več preplačal v primerjavi z EVjem...


In niti MG4 niti osnovnega golfa nebo noben pri zdravi pameti mel za redne dolge poti... Torej doseg niti pri enem niti pri drugem ne igra vloge.