Btw tudi pumpe za ICE doli ne delajo…
Ah ne no? Ja bejz ga no srat. To je ta super dizlilend
Btw tudi pumpe za ICE doli ne delajo…
Delajo delajo, tiste na AC v Dalmaciji imajo vse agregate zraven.Ah ne no? Ja bejz ga no srat. To je ta super dizlilend
Danes je bilo za 3.5 ure konec civilizacije v Dalmaciji pri 35 st.CIstraga o nestanku struje trajat će i do šest mjeseci: Zbog nezapamćenog kolapsa aktivirala se i SOA
Gotovo cijela Dalmacija je ostala bez struje, od Zadra do Dubrovnika. Isto se dogodilo i u BiH, Crnoj Gori te dijelovima Albanije.dnevnik.hr
Evo, v živo lohk spremljate scenarij, ko se sesuje elektroenergetski sistem........ z baterijo in sončnico bo bolj švoh, ker niti srat ne bo šlo.
Gorivo je ista cena na AC v Hrvaškem, za cestnine pa tak ne morajo računat če ni elektrike .Ja pomeni se mors na AC placat cestnino in drazjo gorivo.
Tam, kjer pametni ljudje upravljajo omrežje, gre z obojim. Ker digitalizacija pomaga obstoječe bolje izkoristit. Ko pa prenavljaš/delaš na novo, pa seveda postaviš z rezervo.Mal si kontradiktoren oziroma kot ti paše. Po eni strani bi vleku 32 kvadrat kable do polnilnice da bo zaprmej, po drugi strani pa praviš da novih kablov ne rabmo.
Ko boš lohk obesil škatlico na bajto in jo digitaliziral do te mere, da kablov več ne boš rabil, pol lohk sanjaš dalje. Ni to tko kot pr teb, jutr bomo začel prodajat eno drugo škatlco, hitr nabluziš prodajno zgodbo in gremo. Nadgradnja omrežja ne gre s tipkovnico kot si ti navajen, ampak z bagrom.
Šuko ni OK, ker se ga ne da krmiliti. 11 oz 22 (če sploh avto zmore) je čisto OK. Recimo takrat, ko je cena negativna se splača na polno vlečt.kdo pr .... potrebuje 22kW za polnit doma?
Tu je folk čisto v zmoti, navadni šuko je dovolj, a razmišljajo o dodatnih polnilnicah in ne vem še čem...
1. vzemi passata, da bo primerljiva znamkaSuperb L&K 2.0 TDI
dodatna oprema
Asistenčni paket Plus
Družinski paket
Infotainment 13" Plus
Zimski paket Plus
Cena 48.238,42 € (limizina je 47.088,35 € ) Malo sem upošteval popusta pri zgornji oceni, pa mislim, da bi se dalo več kot 3k dobit.
Priključni hibrid je pa 52.312,53 €
Sori, ampak ni res.Dej me še kaj od štroma nauči no. Tu maš trenutno težavo, da zaenkrat rabiš olimpijski bazen vode za zimo, ti imaš pa samo 100l sod za nafilat s poletnimi viški, pa lohk metrske cevi po bajti zvlečeš, bajto imaš sam na malo cevko priklopljeno in zdaj dela v obe smeri..... Tega pa tud z nevem kakšno optimizacijo ne rešiš, dokler ne povečaš preseka cevi do bajte in seveda z rednim dotokom vode
1. vzemi passata, da bo primerljiva znamka
2. vzemi enako močan avto
3. brez popustov pri obeh ali s popusti (in tudi subvencijo) pri obeh.
Pa je malo drugačna slika.
Matr sta darjan pa najjači nasrala enih debilizmov.
Kafu Iz Džezve... Espresso odpade...Tako je, sploh ker V2H ne dela če nimaš omrežne napetosti, ker je zahteva da se to sploh prodaja zaznava zunanjega vira napetosti (osnove varnosti da kdo z EV nebi ubil delavca elektra, ki ravno kabel štuka na drogu oz. da kaj ne "zašmelca" ko se faza napačno pokrije ko spet pride elektrika iz omrežja). Enake so BTW zahteve za razsmernike pri SE ko izpade omrežje.
Če si pa slučajno na poti na morje boš pa malo dalj ženo objemal pa kakšno kavico več spil, big deal.
Bi rekel da ti omejitev in kompleksnosti drata ne zastopiš. Jebiga, za to dratarji, dejva jim rečt energetiki, ekstra v šolo hodjo in je energetika posebi veda. Brez drata in tistga na kar so daljnovodi priklopljeni je tvoja škatlica sam za rito obrisat, ker ko v dratu ni sokca nima tvoja škatlica česa krmilit. Tko da mal več spoštovanja do energetikov prosim.Tam, kjer pametni ljudje upravljajo omrežje, gre z obojim. Ker digitalizacija pomaga obstoječe bolje izkoristit. Ko pa prenavljaš/delaš na novo, pa seveda postaviš z rezervo.
Ja, do moje polnilnice je doma 5x6mm2. Sicer nikoli ne gre več kot 3x16A, ampak zmore pa 3x32A in na isto lokacijo lahko še eno nekoč dam. Zakaj bi vlekel švohnejše kable, če je šel tale noter? Ampak to ne pomeni, da bom pa zdaj nevemkako obremenil omrežje (od TP naprej). Ker tista škatlica pomeni, da se da stvar krmilit tudi po potrebah upravljavca omrežja, agregatorja / ponudnika storitev prožnosti na trgu, ne samo glede na trenuntno obremenitev za števcem ali tarifne bloke ali cene elektrike. Problem je,d a to trenutno dojamejo le eni ali dvoji od teh, dratarji pa ne.