Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.047
6.712
113
Kakšni pa? a začasne tablice? v nemčiji cca 100 eur za nekaj dni...potem tu spet ene 100€ za homologacijo...

pa še kako se splača.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.047
6.712
113
Zakaj? Ce je cena brez davka enaka... edina razlika je v razlicni davcni stopnji... Zakaj bi potem placaeval se dodatno homolagijo pa carinske tablice...
sloevnski homologacijski kartonček moraš imeti, zakaj...butasto, ampak jebi ga tako pač je pri nas.

ne govorim o carinskih tablicah, ker carine znotraj EU ni, tablice so začasne, da ti omogočijo da sam pripelješ vozilo iz DE v SLO. Lahko ga pa daš na vleko, brez tablic, ampak potem je strošek veliko višji.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.420
717
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
sloevnski homologacijski kartonček moraš imeti, zakaj...butasto, ampak jebi ga tako pač je pri nas.

ne govorim o carinskih tablicah, ker carine znotraj EU ni, tablice so začasne, da ti omogočijo da sam pripelješ vozilo iz DE v SLO. Lahko ga pa daš na vleko, brez tablic, ampak potem je strošek veliko višji.

OK... carinska tablica, zacans tablica... saj je vseeno kako se jim rece... Rabis jo, ce zelis avto sam pripeljat in se izognit strosku vleke, ki je verjetno se visje ... Ampak se vedno je dodaten strosek... kakorkoli gledas... In zakaj bi placeval dodatno, ce je cena po ceniku prakticno enaka?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.047
6.712
113
To sem pa očitno spregledal, ker prvo je OP omenil, da je v nemčiji nekaj jurijev ceneje.

PS, nemčija ima 19% ddv, tako da se še potem doplača razlika do našega.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.420
717
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
To sem pa očitno spregledal, ker prvo je OP omenil, da je v nemčiji nekaj jurijev ceneje.

PS, nemčija ima 19% ddv, tako da se še potem doplača razlika do našega.


Povrsen si... govora je o cenah v Avstriji ... V Nemciji so cene celo visje kot pri nas ali v Avstriji :p ... pa imajo najnizjo davcno stopmnjo od nastetih (Nemcija 19%, Avstrija 20%, Slovenija 22%)

Sedaj si dokazal, da kar nekaj pises... samo zato, da pac nekaj pises :p ...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.047
6.712
113
Jest repliciral sem na DMV in uvozne "stroške", nikjer nisem omenjal cene avta. To je omenil Samo Izoliranc ki je napisal "Medtem Tesla Y z VSO opremo v Avstriji pod 50.000 € minus naša subvencija!"
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
34.036
9.697
113
in na konc je to nek golf rang z veliko tablico, povprečna jajca... resno , neugodna scena...

smiselno mogoče je 2 leti stara 3 pod 30kilo, mogoče, ne vem , na glas razmišljam za nekje mal nadpovprečjem državljana.
 
  • Haha
Reactions: Samo Izoliranc

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.047
6.712
113
Vedno se rabljen avto bolj splača, finančno gledano. A vsi ne kupujejo avta zato "ker se splača", oz mnogi ne...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.698
800
113
CENA PRI TESLI NIMA NIKOLI SUBVENCIJE NOT!!!

3PM kaj ste prvič na netu?

Mimogrede, njihova subvencija je trenutno nižja od naše. Fakt: tam kupljena NOVA Tesla Y AWD LR v beli barvi te potem pride pri nas z odbito subvencijo cca 41.000 €


Kaj naj bi potem pomenilo tole spodaj na sliki:

Tesla_AT.png


Se mi sicer ni dalo raziskovat vsega tega, ampak dvomim, da gre tako gladko da ti kot Slovenec dobiš tale "popust", lahko pa prebereš tule, če maš čas:
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.047
6.712
113
Premija:



Starting at $55.000 est​


Mercedes claims the CLA can travel up to 750 kilometers before needing aa charge, but that's according to the optimistic European WLTP standard.

Mercedes also claims that, on a 250-kW fast charger, the CLA EV can recoup roughly 200 miles of range in about 15 minutes.

Dovolj za alter al še vedno prešvohno?
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.366
959
113

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.047
6.712
113
Dobro, saj to zdaj ne pomeni konec sveta, pač en sestavni del avta bo iz kitajske, tako kot je sedaj praktično vse.

Ko bodo baterije padle na neko "potrošniško" ceno, bo stala baterija cela kakih 1000€ in niti ne bi imelo smisla v EU jih delat. V EU se bo pač delalo premije ali pa lepilo lastne značke pa cheap kitajske avte.

Bo pa problem v prihodnje s celotno industrijo, namreč mladim avti več niso tako zanimivi, pri nas še nekako ja, zaradi transporta ker smo malo selo, ampak večja mesta...tam več ni potrebe po avtih...mi smo še čustveno navezani na pleh, mladi so čustveno navezani na iphona, ipd.