Okolju prijazni avtomobili

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.426
9.367
113
a to ti ni jasno... no, pa dajva:

leta 2021 recimo (novembra je bila SE gor, ampak že cel december pod snegom) da je bilo zadnje leto, da je vsa elektrika, ki je prišla iz omrežja. bilo je je za 12304kWh, kar me je prišlo cca 1285€ (povprečen kwh me je prišel cca 10,4 evrocenta)

v zadnjih 12 mesecih (junij 2023 do maj 2024) sem iz omrežja potegnila 7480kWh (ostalo je šlo mimo omrežja), kar bi me prišlo koštat 1286€ po tarifah, ki bi jih dejasnko plačevala v tem letu.

Je zdaj bolj jasno, kaj sem hotela povedati? Obračuni so še vedno letni. Da se ti pikneš v december (pa tudi takrat brez izjeme bom iz omrežja vzela manj kot porabila) je enako glupo kot tistile primer, kako boš takrat ti 2kW imel največjo moč. Pa kaj pol?! v eni sami samcati nepomembni točki si na boljšem pa ti opraviči celo računico?!



in še enkrat destič nazaj. Obe situaciji sta, kaki sva si naredila. Tvoja je rezultat tvojih odločitev in tvojega razmišljanja in moja mojih. Pod črto... za koga bi bilo mogoče smotrneje, da utihne in mrbit kdaj tudi posluša, namesto, da kar naprej govori in se posmehuje. ampak lej, jaz imam v prvem bloku 6,7kW za plačat, ti pa pol manj.
Kaj čem te zdaj poslušat? Zdej se moram pač prilagodit situaciji. Če pa kdaj v prihodnosti nanese, da grem v čist svojo bajto bodo pa vhodni podatki čist drugi, odločitve pa samo moje/najine. Posmehujem se pa ne, še posebno pa ne tebi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.426
9.367
113
To se pa v popolnosti strinjam. Odzivi na to preprosto resnico, da nihče ne zna napovedati prihodnosti, so pa različni. Eni ne naredijo nič in ta svoj nič utemeljujejo in opravičujejo... z pol manjo položnico za obračunsko moč, npr... drugi pač skušamo nekaj. takle računamo in špekuliramo in ovrednotimo verjetnost, da bo res tako. Lahko se zmotimo. Ampak, če na 10 koncih človek pomiga na tak način, bo z zelo veliko verjetnostjo (seveda pa ne s 100% gotovostjo) na koncu na boljšem.

To je pa moj point, ki tebe zaobide vsakič, ko ga prineseš na plano in ignoriraš, ker ti samo poveš kako je, poslušaš ti ne nobenega, ker tebi je vse jasno, drugi pa samo trapamo.
Sej to sem jest naredil, ampak za mojo situacijo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.030
3.921
113

Glavno da dizl furamo.
Upam, da ti potegne.
Novi dizel je ok.
Za to pa je kriva stara premija, ki jo vozijo čapci, čefurji in vaški posebneži ki dobijo orgazem ko slišijo DPF in Adblue off...

In take avte naj prvo spravijo s ceste.
Pri zgonjeni Tesli se vsaj v večini primerov ne kadi iz nje.
 
22. jul 2007
13.274
1.576
113
124

Zgonjena jajca ki se samo kvarijo?
 
27. jan 2022
5.786
2.272
113
Bom šel po vrsti ker ste nasrali na moj "trnek" toliko neumnosti, da kar boli:
Za začetek - NOVO vozilo je vozilo, ki je prvič registrirano v Sloveniji, ne glede na to kje je kupljeno.
Rabljeno vozilo je lahko prej registrirano v EU in je tam tudi pridobilo subvencijo - vse to ne vpliva na SLO subvencijo. (iz razpisa:
Novo vozilo se lahko kupi oziroma zakupi tudi v tujini pod predhodno navedenimi pogoji. Označitev vozila z registrsko tablico za izvoz se ne šteje za prvo registracijo po proizvodnji novega vozila.)
Več tukaj:
Spremembo Javnega poziva 107SUB-EVOB23 Nepovratne finančne spodbude občanom za električna vozila
Javni poziv 107SUB-EVPO23 Nepovratne finančne spodbude občanom za električna vozila (Uradni list RS, št. 69/23) se spremeni tako, kot sledi:
Besedilo 1. točke (PREDMET IN NAMEN JAVNEGA POZIVA) se v prvem odstavku spremeni tako, da se besedilo nadomesti z novim besedilom, ki se glasi:
»Predmet javnega poziva so nepovratne finančne spodbude občanom za naložbe v nakup okolju prijaznejših novih ali rabljenih vozil za cestni promet, ki spadajo v eno izmed spodaj navedenih kategorij cestnih vozil, in sicer za naslednja ukrepa:

  • - nakup novega vozila kategorije M1, N1, L7e, L6e, L5e, L4e, L3e, L2e in L1e-B na električni pogon brez emisij CO2 na izpustu, ki vključuje nakup baterije oziroma najem baterije za dobo najmanj dve leti od dneva nakupa;
  • - nakup rabljenega vozila kategorije M1 in N1 na električni pogon brez emisij CO2 na izpustu, ki vključuje nakup baterije oziroma najem baterije za dobo najmanj dve leti od dneva nakupa«.
    Besedilo 4. točke (DODATNE ZAHTEVE IN POGOJI ZA KANDIDIRANJE NA JAVNEM POZIVU) se v razdelku a) predmet nepovratne finančne spodbude je naložba v nakup novega ali rabljenega vozila spremeni tako, da se besedilo nadomesti z novim besedilom, ki se glasi:
    »a) predmet nepovratne finančne spodbude je naložba v nakup novega ali rabljenega vozila Vozilo, ki je predmet naložbe, mora biti kupljeno s strani vlagatelja po 1. 5. 2023 od prodajalca, ki je bil v času prodaje registriran za prodajo vozil, in pred oddajo vloge. Prva registracija novega vozila po proizvodnji mora biti opravljena v Republiki Sloveniji in pred oddajo vloge. Prva registracija rabljenega vozila mora biti opravljena v eni od držav članic Evropske unije. Račun za nakup vozila, ki je predmet naložbe, se mora glasiti na vlagatelja.
    Za nakup novega vozila:
  • - mora biti prva registracija po proizvodnji opravljena v Republiki Sloveniji po 1. 5. 2023 in pred
    oddajo vloge,
  • - mora postati vlagatelj po prvi registraciji prvi lastnik vozila oziroma na podlagi sklenjene
    pogodbe o finančnem lizingu, prvi zakupnik (lizingojemalec) vozila, ki je predmet naložbe. V pogodbi o finančnem lizingu mora biti določeno, da bo vlagatelj po poteku pogodbe o finančnem lizingu postal lastnik vozila.
    Za nakup rabljenega vozila:
  • - mora biti prva registracija vozila po proizvodnji opravljena v eni od držav članic Evropske unije
    po 1. 11. 2020,
  • - mora biti registracija vozila s strani vlagatelja opravljena v Republiki Sloveniji po 1. 5. 2023 in
    pred oddajo vloge;
  • - mora postati vlagatelj po registraciji lastnik vozila, oziroma na podlagi sklenjene pogodbe o
    finančnem lizingu, uporabnik (lizingojemalec) vozila, ki je predmet naložbe. V pogodbi o finančnem lizingu mora biti določeno, da bo vlagatelj po poteku pogodbe o finančnem lizingu postal lastnik vozila.
    Lastnik in uporabnik vozila bosta preverjana z vpogledom v uradne evidence, do katerih lahko dostopa Eko sklad.
DDV razlika D-SLO = 3%, A-SLO = 2%.
Cena že konfiguriranega novega (ne testnega!) Tesla Y AWD LR v beli / črni barvi od:
SLO = 50.370 € / 51.610 €
A = 45.350 € / 46.540 € + 2% DDV = 46.257 € / 47.470 €
D = 53.700 € / 55.580 € (moder, ker črnega ni) + 3% DDV = 55.311 € / 57.247 €

To so cene fco Tesla trgovina. Iz Gradca ali Celovca je prevoz na kamionu 100-200€, homologacija nadaljnih 100€ in to je to. Odbijaš našo subvencijo v višini 4.500 € za novo vozilo in smo na 42-43.000 za avstrijskega (prevoz in homologo je vštet), 46-47.000 za Slovenskega in čez 50.000 za Nemškega.

Tisti, ki ga motijo Teslini izračuni "prihrankov" - to je projekcija koliko te avto stane s prihranjenim "gorivom" in subvencijo, ter nima nobene veze z dejansko ceno - klikajte izračun do konca in sicer za fizične osebe na keš.

Konfigurirana vozila imajo v ceni že vključeno pripravo in dobavo - povsod.

Ostalo se mi niti ne ljubi več brat in debatirat .
ps: naučite se nemško pred komentiranjem nemških strani.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji
27. jan 2022
5.786
2.272
113
Kaj naj bi potem pomenilo tole spodaj na sliki:

Poglej priponko 86513

Se mi sicer ni dalo raziskovat vsega tega, ampak dvomim, da gre tako gladko da ti kot Slovenec dobiš tale "popust", lahko pa prebereš tule, če maš čas:
Barzahlungspreis€ 45.370
Einschl. MwSt. von ca. € 7.562
Ziel- und Behördengebühren in Höhe von € 980
Beinhaltet die E-Mobilitätsförderung (- € 2.400 brutto)
Geschätzte Kraftstoffkosteneinsparung / 5 Jahre-€ 4.000
Preis nach Einsparungen€ 41.370

Tole je izračun, ki te je "zmotil" - cena na vrhu je, ki jo plačaš, ostalo so potencialni prihranki na predkonfiguriranih vozilih.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.501
1.006
113
Al nima veze. Oni VEJO. Fakin debili zaplankani dizelski. Nima smisla sploh. Moze covek iz sela ali selo iz coveka ... nikad. To je to, direkt.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc
27. jan 2022
5.786
2.272
113
Saj o tem se govori že daljši čas, sedaj pač iščejo najbolj stroškovno učinkovit način. Ena od opcij je tudi "vgradnja" SE v cestišče in indukcijsko napajanje med vožnjo.
Če se prav spomnim, je bil enkrat en izračun, da bi uporaba vseh avtocestnih površin za SE zagotovilo več kot dovolj elektrike - seveda "na lep sončen dan".
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.625
6.868
113
Veliko bolj, kot takrat ko bo prišel davek zaradi globalnega segrevanja. Saj vem, da se to marsikoda ne tiče, ker slo ni tako na tapeti, ampak v globalnem svetu smo bolj povezani, kot si mislimo.
 
  • Haha
Reactions: jest5
27. jan 2022
5.786
2.272
113
Aja še ena na temo globalnega segrevanja: temne ceste precej prispevajo k segrevanju - rešitev je svetel asfalt ali beton. ;)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.625
6.868
113
PA NE NOOO!

To, da smrduhi čudežno več ne onesnažujejo, verjamejo lahko samo ignorantje.

Zato pa bi bil dobra rešitev kar je bilo v planu za 2035...torej ali samo gorivo, ki ne more onesnaževat, ali pa pač EV... ne pa smrduhi kjer se potem na veliko goljufa.
 
  • Haha
Reactions: jest5