Kako zgleda cesta tam ne vem. Sta pa dve dejstvi. OT se je prestrašil za svojo lastnino in je pač ustavil prav v križišču. Kar nerodna situacija ... Ko mu nekdo potrobi, se malo manj ustraši za svojo lastnino in še vseeno avto premakne. Kaj če bi se še malo manj prestrašil in zapeljal še 20 metrov, saj je vozilo bilo očitno vozno? Druga varianta je tudi, da bi kdaj prej prebral navodila svojega vozila in bi vedel, kaj je treba ob takem signalu vozila narediti. Običajno piše v navodilih nekaj takega kot po "najbližji" poti do servisa. Če pa je pritisk olja (druga lučka) pa ustaviti, ugasniti motor in z avtovleko naprej. Kar bi mu verjetno svetoval tudi mehanik.
Sem pa nekaj desetletij nazaj v MB videl, da sta takrat mislim, da še miličnika parkirala prav sredi križišča brez nekih lučk, nekam izginila, vozniki pa so pač trenirali slalom.
Ko mi je lansko zimo avto crknil prav sredi križišča, sem ga najprej s trudom umaknil. K sreči je bilo to možno celo na parkirišče 20 metrov od križišča. Čeprav je bilo zgodaj zjutraj čez vikend in tudi ko sem potem opravljal klic ni bilo nobenega vozila mimo, sem vseeno cviknil, da bi me ravno kak osamljen primerek z nočne izmene ali kake zabave, ki vozi na pamet do postelje, zadel. Ob neki drugi situaciji sem raje razkiral in uničil prazno gumo, kot da bi se sredi lepega dneva ustavil sredi dolge ravnine z kar nekaj prometa, kjer pa le redko kdo vozi samo 90. Sem šel še kak km in potem na stransko cesto. Življenje je tudi nekaj vredno.
Gospa je mogoče bila nečloveška, mogoče pa se je samo trudila za boljšo pretočnost naših cest, kar pa nam je vsem v interesu. Res pa je, da je to delala na cesti, kjer ta trud očitno zaradi malo prometa ni potreben.