Zdej je pa tega dost:
- Sem dobil bon za 12€ za priključnino za Tušmobil za mojga očeta - so pozabli bon koristit, se mi ni dalo pritožbe pisat
- nekaj podobnega se je zgodilo tudi z mojo ponco, prodajalka spet je vzela bon, sam ga je pozabila, oziroma je tuš pozabil to upoštevat na položnici
- enako tudi enai kolegici enega bona niso upoštevali
- najhuje pa je zdaj, ko je foter dobil bon za 30€ za podalšanje naročnine, prodajalka v BTCju je trdila da "ne prime". Ko so mi doma to povedali sem jih poslal še enkrat v ljubljano in da naj vztrajajo, tokrat je rekla da bo posredovala naprej.
Ne glede na izzid tega zadnjega, Tušmobil ima očitno RESNE HUDE problem z organizacijo teh bonov. Malo sumim da kar namirno, da pridejo ceneje skozi, ampak to je GRDO, da pošlješ bon za zvestega naročnika potem pa istega zvestega naročnika za teh nekaj EUR obereš in upaš da se ne bo pritožil.
Poleg tega sta moja dva starša morala že 3-krat na poslovalnico, samo zato da je oče zamenjal paket v multipaket, mama pa bi telefonsko prenesla k tušmobilu, a ne znajo zaboga prvič vseh obrazcev stiskat, da se podpiše in da ni treba imeti stalne izlete v poslovalnico. Problem naj bi bil, ker njihova centrala ne dela več ob času, ko lahko moja dva starša prideta do poslovalnice, a se na da spisat strežnika, ki to avtomatsko štima, ne pa da vsako stvar ročno eni ljudje potrdijo...
Kriza...
K sreči vsaj paketi in omrežje štima tako kot rabim/o(cela familija in krog prijateljev na tušu), ampak halo tudi malo bi lahko organizacijo zrihtali.