KSZ.
Če pri tušmobilu vzamem naročnino brezmejnih X (59e), pa je pol več nebi mel, kaka je pogodbena kazen?
Če pri tušmobilu vzamem naročnino brezmejnih X (59e), pa je pol več nebi mel, kaka je pogodbena kazen?
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
KSZ.
Če pri tušmobilu vzamem naročnino brezmejnih X (59e), pa je pol več nebi mel, kaka je pogodbena kazen?
Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
A signal jim že deluje???
Kot da bi bil Tušmobil od včeraj?!Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
A signal jim že deluje???
Vse je enako. Če spremeniš paket vse ugodnosti, ki si jih imela se prenesejo na nov paket.Citat:
Uporabnik mimika pravi:
So mogoče kakšne svetovne tarife/roaming ugodnosti ukinjene v brezmejnih 2000 oz. jih je potrebno dodatno plačati glede na stari tuš 50 paket?
Citat:
Pozdravljeni,
Zahvaljujemo se za posredovane podatke.
Obveščamo vas, da je pristojni tehnični oddelek preveril kakovost signala na navedenem naslovu. Ugotovili so, da prihaja do nihanja našega signala, zaradi samega položaja lokacije ter postavitve naše bazne postaje. Na lokaciji omogočamo gostovanje v omrežju Mobitel.
Na vašem področju je planirana nova bazna postaja, ki bo izboljšala jakost omrežja, vendar smo še v fazi pridobivanja lokacije za izgradnjo le-te. Datuma, kdaj bo bazna postaja vklopljena, vam za zdaj žal ne moremo posredovati.
Zagotavljamo vam, da dnevno širimo in optimiziramo naše omrežje, s čimer se bo stanje le še izboljševalo. Ne glede na dejstvo, da je Tušmobil operater mobilnega omrežja in so tako storitve na voljo povsod, kjer se nahaja Tušmobilov signal oziroma signal ponudnika nacionalnega gostovanja.
Za dodatna pojasnila smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu na voljo na telefonskih številkah 070 700 700 ali 080 700 700 in na naslovu elektronske pošte: info@tusmobil.si.