Novo pri Tušmobilu III.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:

drugače te pa vabim na Facebook, kjer upravljam račun za Tušmobil Slovenija

Te dni me res Tusmobil vabil, ce bi bil njegov prijatelj... ampak nisem potrdil... ker sem videl, da v ozadju stoji EuroDJ
evil.gif
...

Nisem vedel, da je Tusmobil oseba
bonk.gif
...


20081219-cdksg6i4mq4wkt6dw7g4sjrfka.png
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ah, kako naivno je delati na Facebooku reklamo za firmo kot oseba. Eno jutro se zbudiš, pogledaš in.....profila ni več.
Pa pa.
Bo treba brati pogoje uporabe storitve Facebook.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik mobiforum3 pravi:
Če hočete novice od Tušmobila me kliknite in jih vam z veseljem povem. Glede Tušmobila pa razturam. Pa pri Tušmobilu nisem zaposlen in nisem dobil niti ficka še. Vse to delam prostovoljno. da si bomo na jasnem da me za moje besede noben ne plačuje. da me ne bo kdo povezoval s tušem. si pa res želim da bi v letu 2010 z mirkom tušem postal 8 turist v vesolju. v vesolje si pa res želim, upam da se mi želja izpolni.
wink-1.gif

Kako da nisi zaposlen? So te ven vrgli? Ker se ni dolog tega, ko si nekje napisal, da delas v Tusmobilovem centru v Novem mestu
bonk.gif
in tudi si pisal, da te Tus placuje ... Po mojem mnenju si en velik bluzator, ki bi bil rad Mirko Tuš ...

Kupi si majico z napisom "Rad bi bil Mirko Tuš" >> www.wannabesociety.com
evil.gif
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.250
1.757
113
40
Ksz...

Kaj je sedaj s temi novimi paketi...nekej se je pisalo da decembra pridejo Loyalty, Šola?

Kaj pa poraba zakupljenih minut v tujini?
 
I

Izbrisan uprabnik 4452

Je pri Tušu v navadi, da ti telefone lahko dostavijo na dom tudi iz skladišča, če jih nimajo na zalogi?
 

Sokol92

Pripravnik
3. sep 2007
46
0
6
Danes me po 11mesecih kličejo iz Tušmobila in mi tipson na drugi strani reče, da me bodo dal naprej na sodišče in če uporabljam njihov telefon. Moj odgovor: uporabljam vaš mobitel (kupljen v akciji pri tušmobilu) in ja dajte me nasodišče, prosim, ker v nasprotnem primeru bom dal jaz vas.
Pa gun jolbe: ja zakaj pa vi nas?
Jaz: Zato ker čakam že 11mesecev, da me boste prklopil, med tem časom pa pri drugem operaterju plačujem bistveno dražje storitve.
No in še par besed rečeva, potem pa mi jackson reče, oprostite bomo preveril in poiskal vaše podatke in pogodbo nato pa vas pokličem nazaj.
Kliče že čez pet min in mi neki začne lapat.....ja poglejte, vas bomo mi priklopil vi pa plačujte normalno od zdaj naprej za nazaj pa nebomo nič terjali oz. računali, pa pogodba ostane tako kot je, da se izognemo nepotrebnim stroškom.
Sem ga prosil, če se lahko v ponedeljek šeenkrat slišiva, da se bova dokončno dogovorila.
Sedaj nimam več ambicij za sklent to razmerje, saj sem ga dva mesec nazaj sklenil na ženino ime za nižje stroške pri istem operaterju. Zadevo pa bo povsem verjetnem prevzel odvetnik, bomo videli kaj mi bo v ponedeljek svetoval.

Da povzamem: leta 2008 februarja, sem v poslovalnici tušmobila, sklenil naročniško razmerje tušmobil50 in vzel nokio n95 po subvencijonirani ceni 1€. Seveda sem tel št.041****** prenesel iz drugega operaterja debitela in spotoma naredil še prepis tel. št. iz sestringa imena na mojega. Zagotovili so mi, da bo tel. najkasneje 1.marca 2008 priklopljen in da bom obveščen preko sms-ja. No to se ni zgodilo, kljub temu da sem dvakrat klical na tuš mobil in delal poizvedbo...dvakrat niso vedli omeni in mojem telefonu NIČ.

Torej, kaj menite, ali je prav da urejam to preko odvetnika, kaj bi storili vi?

Če ne paše v to temo, prosim naj admin prestavi in se opravičujem!

LP!
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Prvo je dobro, da se pozanimaš, na kateri strani je prišlo do napake. Lahko je bila na strani Debitela, ampak Tušmobil bi po mojem mnenju moral malo bolj pritisniti na njih, če bi bila pri njih napaka ...
Kar se odvetnika tiče pa ne vem, se moraš pa sam odločit kako in kaj ter malo preverit kdo je kriv in kaj lahko s tem dosežeš.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
za začetek se vprašajte ali so bili vsi papirji sploh pravilno izpolnjeni, naročniki pravi, računi pravi,...če tega ni ne rabiš dosti da se zadeva ob nepazljivosti zavleče za enajst mesecev,...

b
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Hja, štala, kaj naj rečem. Problem je le, da pravno gledano, pogodba začne veljati z dnevom podpisa naročniške pogodbe, torej bi Tušmobil lahko legalno za nazaj zaračunal reči. Razen, če so že letele pritožbe, da priklop ni bil opravljen. Malo se mi zdi čudno, da bi se pustilo reči v luftu 11 mesecev. Če je že kdo na strani operaterja zajebal, kar se seveda lahko zgodi in je sedaj pucal situacijo, mi je bolj čudno, zakaj se naročnik ni pobrigal zase toliko časa. Vzel telefon in upal, da nihče ne bo opazil zajeba? Hmm ...

Ogo
 

Sokol92

Pripravnik
3. sep 2007
46
0
6
Ja saj če dvakrat kličeš, pa sprašuješ, kdaj te bodo priklopil, pa nimajo niti tvojih podatkov, se mi gladko jebe, če so tolk šlampasti pa naj bojo. Lahko pa jim dostavim tel račune od debitela, ki krepko prersegajo mesečno porabo čez 100€ mesečno - no včasih lih tam nekje, pa gremo ugotavljat škodo, mam jest tud telefon že v tej ceni.
Drugač pa, seveda se mi je šlo tudi za telefon (kje pa dobiš nokio n95 za 1€ ), ampak tko kot sem napisal, če so malomarni in da jih kličeš, da te priklopju in te ne, se mi zdi da je to bolj njihov problem, telefon jim pa lahko sedaj tudi vrnem
wink-1.gif
.
LP!
 

N_touch

Zelenc'
20. maj 2008
22
0
1
hej,

ma kdo kakšne podatke, če ima tušmobil namen k obstoječim paketom dodat tut kej prenosa podatkov

pa kulk kej komplicirajo za menjavo telefona, če ga majo v popravilu že več kot 45 dni

uživajte
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.670
6.429
113
Citat:
Uporabnik Sokol92 pravi:
Ja saj če dvakrat kličeš, pa sprašuješ, kdaj te bodo priklopil, pa nimajo niti tvojih podatkov, se mi gladko jebe, če so tolk šlampasti pa naj bojo.
Račune pa so ti pošiljali?

Pisno se nisi nikoli pritožil? Bodi malo bolj previden pri teh stvareh, saj se hitro lahko zgodi, da boš moral plačati še zamudne obresti in stroške tožbe. Tušmobil se bo lahko skliceval na 12. člen splošnih pogojev (da moraš reklamacijo prijaviti pisno).
 

vellno

Pripravnik
10. jan 2009
383
0
16
45 dni joj, pa so ti dal vsaj nadomestni telfon - v tem času se ti lahko še nadomestni pokvar.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.