Prav nič rad se ne kregam.
Zaradi spremembe pogojev sem jim napisal dopis, da odjavljam naročnino, številko pa prenesel na Izimobil.
Oni so mi pa namesto odjave dodelili drugo številko, te mi seveda tudi po klicu na klici center, niso hoteli izklopiti in sem moral spet na prodajno mesto izklopiti še to.
Seveda tega niso hoteli brezplačno ampak so zadevo zaračunali in sem se še pred izdajo računa pritožil, da tega ne mislim plačat in dobil odgovor, da je prav, da so mi zaračunali???
Na računu so mi seveda spet zaračunali odjavo in sem se zopet pritožil z vso dokumentacijo in jim lepo napisal, če ne dobim vrnjenega denarja, da bom vložil pritožbo tudi na AKOS.
No potem so mi po mesecu in pol pritoževanj le ugodili.
Če bi vedel, da so taki, bi jim raje takoj vrgel v glavo teh 12 evrov in imel mir, tako sem imel pa cel kup brezveznega dela in verjetno še več stroškov.
So pač za vedno izgubili šest naših naročnin.
Dokler je bil lastnik Tuš, nisem nikoli doživel tako zaničevalnega odnosa, pa četudi je firma komaj začela poslovati, niso nikoli imeli vsakomesečnih napak v svojo korist, pri izdaji računov, kot jih imajo zdaj...