Novo pri Telekom Slovenije III.

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.960
6.215
113
blizu močvirne prestolnice
Zakaj bi odšel če pa stvari, ki jih rabim delujejo. Telemach je bil slabši, veliko slabši od Telekoma, podpora uporabnikom je slaba, njihovi centri so slabi, saj imamo premalo ljudi in se čaka v nedogled, da te postrežejo. T2 me ne zanima, ker nimam namena poslovati s firmo, ki slabo posluje in bo v prihodnosti potrebna resnih sprememb v načinu dela in poslovanju.
Kdo je rekel da gre T2 slabo?
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.167
366
83
Goriska
Smo po skoraj 20ih letih pri telekomu prestopili k t-2-ju lansko poletje in nimam nobenih pripomb, vse deluje perfektno, nekatere stvari celo bolje (recimo casovni zamik je mnogokrat boljsi), cena je tudi kar precej nizja, hitrost interneta visja (40/20 vs 30/5), pa se preko telekom omrezja (BRO).

Do sedaj niti enkrat ni nic stekalo (itak ker je preko telekoma). Ne vem pa, kako je ce si dejansko v njihovem omrezju...
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
V primeru novega naročnika je aktivacija eSIM kartice vračunana v ceni priključne takse. V primeru menjave SIM za eSIM kartico se uporabniku zaračuna menjava v višini 2,95€ in cena je enaka ceni menjave klasične SIM kartice.
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
ALI LAHKO KARTICO ESIM PRESTAVIM IZ ENE V DRUGO NAPRAVO?
Prenos kartice eSIM med napravami ni mogoč. Če želite eSIM uporabiti na drugi napravi, obiščite prodajno mesto Telekoma Slovenije, zahtevajte menjavo SIM-kartice in prejeli boste novo QR-kodo za kartico eSIM. Pri tem pa ne pozabite na trenutni napravi izbrisati kartice eSIM, če je ne potrebujete več.
Menjavo eSIM kartice med telefoni bi morali omogočiti na portalu Moj Telekom ...

Prav tako verjetno novo QR kodo rabiš ko telefon daš na tovarniške nastavitve ...
 

Mirror

Pripravnik
29. okt 2007
273
0
16
Ponastavitev na tovarniške nastavitve ne odstrani eSIM.
V navodilih je zapisano: "Ponastavitev naprave ne izbriše kartice eSIM. To je treba urediti v meniju s potrditvijo možnosti Odstranitev.".
 

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.483
119
63
40
Malo tu,malo tam :)
Obveščamo vas, da v sodelovanju z Ministrstvom za zunanje zadeve Republike Slovenije je od 1. 2. 2019 dalje vsem uporabnikom mobilnega omrežja Telekoma Slovenije avtomatično vključena brezplačna storitev SMS-obveščanje Veleposlaništvo. Storitev uporabnikom omogoča prejem brezplačnega SMS-sporočila, ki vsebuje konzularne podatke tiste države, v kateri se prijavijo. V sporočilu sta navedeni tudi telefonska številka pristojnega veleposlaništva Republike Slovenije ter povezava na spletne strani MZZ, kjer so ostali uporabni podatki. Uporabniki si lahko storitev kadarkoli izključijo in kasneje ponovno vključijo.

V tujini se na predstavništvo Republike Slovenije lahko obrnete v naslednjih primerih:
  • če so vam ukradli osebne dokumente/denar ali ste jih izgubili,
  • če ste žrtev kaznivega dejanja,
  • v primeru prometne nezgode ali drugih nesreč,
  • v primeru hospitalizacije,
  • če vam je bila odvzeta prostost,
  • v primeru izrednih razmer (npr. teroristični napadi, politični nemiri, naravne nesreče),
  • v primeru smrti sopotnika/svojca.
Konzularni uslužbenci vam bodo glede na situacijo, v kateri ste se znašli, povedali, ali vam lahko nudijo ustrezno pomoč in kako oziroma vas bodo usmerili na ustrezne institucije.

Predstavništva v tujini ne morejo izposlovati izpustitve iz zapora, plačati varščine, vas zastopati pred sodiščem, vam zagotoviti vstopa v državo, priskrbeti dela ali dovoljenja za prebivanje v tujini, dajati informacij o nastanitvah in turističnih informacij o destinaciji in podobno.

V primeru, da v državi, kjer se nahajate, ni predstavništva Republike Slovenije, se lahko za konzularno pomoč obrnete na katerokoli predstavništvo držav članic Evropske unije v tej državi.

Več informacij lahko dobite tukaj.

Ostali pogoji storitve:
  • Uporabnik lahko za izklop omenjene storitve pošlje SMS s ključno besedo VELEPOSLANISTVO STOP na 1918.
  • Uporabnik, ki želi ponovno vključiti omenjeno storitev, pošlje SMS s ključno besedo VELEPOSLANISTVO na 1918.
  • V primeru, da Telekom Slovenije iz kateregakoli razloga ne zagotavlja storitev za uporabnike v posamezni državi, uporabnik ob prihodu v takšno državo in v omrežje tujega operaterja v tej državi ne bo prejel dohodnega sporočila.
  • Uporabnik prejme dohodno sporočilo v okviru storitve, ko se prvič v tridesetdnevnem obdobju s svojo napravo poveže v omrežje tujega operaterja. Navedeno pomeni, da uporabnik kljub morebitnemu večkratnemu vstopu v posamezno tujo državo dohodno sporočilo prejme zgolj enkrat v tridesetih dneh.