Telekom malo spreminja pogodbe. Par bolj zanimivih sprememb.
Splošni pogoji
Telekom Slovenije ima na podlagi tehničnih in tehnoloških sprememb naročniku/uporabniku pravico zamenjati tehnologijo s katero zagotavlja storitve, brez soglasja naročnika/uporabnika, če kljub spremembi naročniku/uporabniku zagotavlja enako ali boljšo kakovost storitev.
Račun se izstavlja v elektronski obliki, razen, če naročnik zahteva račun v papirni obliki. Naročnik je dolžan zagotavljati stalno in nemoteno delovanje izbranega elektronskega naslova na katerega se računi pošiljajo, ter morebitno spremembo elektronskega naslova pravočasno sporočiti Telekomu Slovenije.
Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da v primeru ne vračila opreme s strani naročnika, demontažo opreme opravi sam in stroške tega zaračuna po Ceniku. V tem primeru naročniku ne zaračuna opreme v skladu s točko 9.5. teh SPU.
Demontažo opreme, ki je v lasti Telekoma Slovenije in je iz različnih okoliščin ne more demontirati naročnik sam, opravi Telekom Slovenije, naročnik pa je le-to dolžan omogočiti. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da demontažo opreme zaračuna po Ceniku.
Telekom Slovenije lahko odpove NR:
- če naročenih storitev tako pri vzpostavitvi naročniškega razmerja kot tudi kasneje zaradi tehničnih razlogov ni mogoče zagotavljati, pred tem pa je Telekom Slovenije ponudil naročniku drugi nivo storitev, ki pa ga naročnik ni sprejel oziroma če drugi nivo storitve ni možen;
- v primeru ponavljajočega, nedokazanega in neutemeljenega prijavljanja napak v kolikor naročnik/uporabnik tudi po predhodnem pisnem opozorilu ne preneha s tovrstnim ravnanjem.
Telekom Slovenije sproži postopek prekinitve NR, ko prejme potrdilo o smrti naročnika, v kolikor ni bila dana zahteva za prevzem po točki 9.11. teh SPU.
Naročnik/uporabnik je dolžan Telekomu Slovenije zagotoviti dostop do omrežnih elementov, ki so pod njegovim neposrednim nadzorom (npr. dostop do komunikacijske omarice v nepremičnini končnega uporabnika, dostop do modema itd.) ter aktivno sodelovati pri odpravi napake in pri tem ravnati po navodilih Telekoma Slovenije (npr. ponastavitev modema, izvajanje meritev ter izvrševanje drugih napotkov, ki mu jih Telekom Slovenije poda).
Mobilni naročniki
Telekom Slovenije lahko kadarkoli zahteva, da naročnik/uporabnik predloži dokazilo o običajnem prebivališču v Republiki Sloveniji ali dokazilo o trajnih povezavah, ki pomenijo pogosto in pretežno prisotnost v Republiki Sloveniji.
Telekom Slovenije nemudoma sprejme vse potrebne ukrepe na veleprodajni ali maloprodajni ravni, da zagotovi skladnost z ustrezno pogodbo z naročnikom, če ugotovi, da je bilo določeno število kartic SIM predmet organizirane preprodaje osebam, ki dejansko ne prebivajo ali nimajo stalnih povezav v Republiki Sloveniji za namene, ki niso občasna potovanja.