Zna bit ja kakšna nadgradnja...ponavad je to. Loh je pa tud kej druzga, ampak itak ko kličeš gor se nuben ne javi rabiš 3000dni. Pa še to potem ni ne vedoIzpad bazne v Borovnici...se kaj ve krema za roke kaj se dogaja?
B
Zna bit ja kakšna nadgradnja...ponavad je to. Loh je pa tud kej druzga, ampak itak ko kličeš gor se nuben ne javi rabiš 3000dni. Pa še to potem ni ne vedoIzpad bazne v Borovnici...se kaj ve krema za roke kaj se dogaja?
B
Ne pomaga samo to, da operater ponuja e-sim. Tudi omrezje mora omogocat to funkcionalnost. Zato pa sprasujem, ce je ze kaj novega ali pa ce se vsaj ve, ce sploh bo pri nas na voljo?Sem na hitro našel naslednje na googlu:
Tako da verjetno je najboljše, da kar direkt vprašaš tvojega operaterja, kako to nastaviš; sploh če tudi oni prodajajo takšno uro z LTE funkcionalnostjo. In potem še nam poveš, kako
- Apple: Poišči mobilne operaterje in ponudnike storitev po vsem svetu, ki ponujajo storitev eSIM
- kjer sicer piše, da v Sloveniji to podpira samo A1
- Telekom
- očitno tudi oni omogočajo eSIM
- A1
- omogočajo eSIM
- T-2
- omogočajo eSIM
- Telemach
- omogočajo eSIM
A pa to z Applom sploh kje v EU funkcionira? Ker Apple ima veliko teh štosov, ko je treba iskati alternativne rešitve, samo zato ker oni ne spoštujejo standardov.
Nazadnje ko sem imel hece z njmi, je bilo pri NFC plačilih, ko sem moral iskati alternative rešitve za plačevanje s telefonom. Tako da sem že navajen, da je Apple vedno nekaj “posebnega”
Kaj, pa si pričakoval od študenta. TM suport je isto, kot da ti jaz nekaj bluzimTu se jasno vidi razlika v izobraženosti kadra pri obeh operaterjih. Pri slednjemu je škoda besed, da bi karkoli komentiral.