No ja, pretiravati pa res ni treba. Jaz sem prešel iz Telemacha na Telekom, pa ne vidim nobene zelo velike razlike v delovanju. Pa zakaj si torej prostovoljno šel na toliko slabšega ponudnika?Zanimivo, jaz pa ko sem na NEO-tu imam občutek da sem se vrnil nazaj v Jugoslavijo (pri primerjavi z EON-om).
Meni je NEO prav všeč. Glasovno ukazovanje je super, tudi glede hitrosti nimam pripomb, tudi premikanje naprej (pri ogledu za nazaj) meni deluje v redu (pač izbereš, kako hitro naj predvaja 4x, 8x ...).
No ja, pretiravati pa res ni treba. Jaz sem prešel iz Telemacha na Telekom, pa ne vidim nobene zelo velike razlike v delovanju. Pa zakaj si torej prostovoljno šel na toliko slabšega ponudnika?
Mene so dobili "nazaj", ko sem lani dal zahtevek za prenos k A1, ko so imeli akcijo -50% off dve leti, in sicer dobil sem boljšo ceno za komplet storitev kot kjerkoli drugje za obdobje 2 leti.Nič hudega, vse ok, samo pogovarjamo se! Šel sem ker se mi je iztekla vezava in ker sem dobil ponudbo ki je nikakor nisem mogel zavrniti. Tudi Arena Sport-i odtehtajo svoje! Sicer pa sem še vzporedno vedno na EON-u vendar preko aplikacije.
To, da Telekom namerno zavlačuje z odpravo napak, če naročnik ni njihov je povsem jasno... Zagotovo so ponosni na to prakso.Mene so dobili "nazaj", ko sem lani dal zahtevek za prenos k A1, ko so imeli akcijo -50% off dve leti, in sicer dobil sem boljšo ceno za komplet storitev kot kjerkoli drugje za obdobje 2 leti.
Prej sem jih prosil za kakšen dodaten popust itd, kot dolgoletni navadni in poslovni uporabnik (20+let in nič), potem pa so me sami kontaktirali, da če prekličem pri A1, da mi dajo še boljšo ponudbo.
Meni je to pač top, ker ima v našem kraju samo Telekom centralo in sem imel izredno slabo izkušnjo s T-2 v gostovanju pri Telekomu, ko je prišlo do okvare v centrali in sem čakal celih 14 dni, da pride telekom odpraviti napako, medtem ko smo na telekomu, če je kaj narobe pridejo praktično takoj (za poslovne uporabnike).
Ravno ta mesec sem reklamiral račun za mesec december 2021, ker je prihajalo do motenj v delovanju (7dni je bila napaka prijavljena in v 7 dneh odpravljena), dobil dobropis za celotno mesečno naročnino za fiksne storitve.
Pri T-2 so mi ponudili nekaj € takrat, tako da pri nas ostajamo pri Telekomu, verjetno za vedno.
Tehnična služba ostalih operaterjev nima kaj delati v telekomovih centralah, ker za to niti nimajo pooblastila.Da T2 in A1 sploh nima svoje tehnične službe pa vam je tudi znano.
No Telemach ovci pridejo tudi v Nedeljo.
Ampak sedaj sem pri Telekomu ker 37 eur proti 86 eur je dovolj velik razlog za menjavo.
Res je da imaš malo manj programov in videoteko ko moraš vse plačati ter 10x počasnejši Internet v DL.
Ampak se da z tem shajati.
Ker po pravici tako hitrega interneta sploh ne potrebujem.
Kolikor sem pred časom uspel videti, govorni vmesnik Telemacha niti približno ni bil na nivoju Telekomovega. Za drugo pa težko rečem, ne vem pa, kako bi bilo lahko hitreje, saj pri NEO nimam nobenega zatikanja.Ja deluje ti vredu ker nisi imel Telemacha. Pa govorim o delovanju na optiki. Kako je na raznih VDSLih in podobnem ne vem.
Kakorkol obrneš, ne more imeti vsaj operater svojo infrastrukturo/centralo/kabel, ne moremo delati vsega trojno. Tako da vedno bo ena infrastruktura za optiko ipd. sedaj je le vprašanje, kdo opravlja z njo in jo vzdržuje, a vsekakor morajo imeti vsi operaterji enak dostop do nje, pa tudi odprava napak mora biti za vse enaka.Ja ja, ker se vsi šlepajo na Telekomovo infrastrukturo.
Ki pa je v dobrem delu države kot da bi ostali v času Jugoslavije.
Tole pač žal ne drži.Kakorkol obrneš, ne more imeti vsaj operater svojo infrastrukturo/centralo/kabel, ne moremo delati vsega trojno. Tako da vedno bo ena infrastruktura za optiko ipd. sedaj je le vprašanje, kdo opravlja z njo in jo vzdržuje, a vsekakor morajo imeti vsi operaterji enak dostop do nje, pa tudi odprava napak mora biti za vse enaka.
Najbrž tako sedaj ni, a bi moralo biti (seveda se za to storitev tudi plačuje, itd.).Tole pač žal ne drži.