Simobil uporablja drugačen pristop. Ugodnosti so praviloma izrazitejše, so pa omejene bodisi na nove uporabnike, bodisi so na voljo le v določenem časovnem obdobju, možne so tudi kombinacije pogojev, torej za nove uporabnike in to tiste, ki se bodo pridružili do takrat in takrat. Takšna praksa je povsem legitimna, morda je moteča le za obstoječe uporabnike saj jih draži z ugodnostmi, ki so na voljo le novim, njim pa ne. Takšna praksa lahko negativno vpliva na zadovoljstvo obstoječih uporabnikov in poveča t.i. churn, laično povedano odhode k konkurenci.
Mobitel takšne prakse ne izvaja, ugodnosti praviloma niso ponujene le novim uporabnikom. So pa pogosto na prvi pogled manj atraktivne.
Prednost Simobilove prakse je še v tem, da utrjuje percepcijo, da je Simobil cenovno zelo ugoden saj večina ljudi vidi le osnovno sporočilo, ne poglobi pa se v drobni tisk.