Da se ne bo kdo nasral tako kot jaz danes. Grem mimo centra, vidim reklamo in stopim notri. Zamenjam paket, mi prodajalec pred tem reče: 10 eur na naslednjem računu več za menjavo. Ok ni pene. Potrdi spremembo, jaz podpišem, nakar v zadnji postavki piše:
Stroški menjave paketa znašajo 10 eur z ddv. Vsi aktivni popusti na naročnini bodo ob spremembi paketa izničeni. S podpisom obrazca stranka potrjuje in se strinja s plačilom "Vračila prejete ugodnosti" v znesku 51,29 eur z ddv, ki bo zaračunana na naslednjem izdanem računu.
Ko to pokažem prodajalcu, le ta reče, da niso zadosti seznanjeni. Kličem na 080 40 40 40, da prekličejo spremembo, a tam pravi da ne morejo pomagati in da naj pišem reklamacijo.
Bravo Simobil. Še ena cvetka v nizu. Jutri plačam kazen za gsm in takoj nazaj na Mobitel.
lp