Novo pri Simobilu V.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik mmx pravi:
Kakorkoli, kaj se lahko naredi z novimi kvarnimi aparati? Brez obveznosti menjate?

menja lahko le servis, prodajalci niso usposobljeni za to da bi presojali ali je napaka nastala zaradi uporabnikove napake ali je napaka na aparatu,...

Če je aparat pokvarjen ob prodaji se takoj zamenja, če ga stranka odnese domov in ga prinese nazaj gre na servis,...

b
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
ne,... kaj boš s telefonom, ki ga je že nekdo imel? ga boš dal 10% ceneje, bo kupec ki si je premislil plačal razliko?
zakaj bi moral vsako stvar plačati operater? stranka naj razmisli kaj želi in si tisto kupi,... v izjemnih primerih pod določenimi pogoji pa se tudi zamenja :)

b
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Če je telefon kupljen v prosti prodaji s polno ceno, brez akcij in ostalega, je operater povsem običajen prodajalec.
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
ne,... kaj boš s telefonom, ki ga je že nekdo imel? ga boš dal 10% ceneje, bo kupec ki si je premislil plačal razliko?
zakaj bi moral vsako stvar plačati operater? stranka naj razmisli kaj želi in si tisto kupi,... v izjemnih primerih pod določenimi pogoji pa se tudi zamenja :)

b
Točno tako. Zato pa obstajajo roki v katerih lahko neseš nazaj in dobiš nazaj npr. 90% denarja. Prodajalec oziroma proizvajalec pa po nižji ceni naprej proda"refurbished" izdelek.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Saj teh rokov ni za nakup v trgovini (osebno)zakonsko posebej določenih?!?
 

flajr

Pripravnik
27. sep 2007
375
0
16
Kako si vi tole predstavljate:

Orto u nulo ima zastonj 1000 MMSov. V Si.asistentu se MMSi ne prikazujejo, če pošljem "Stanje" na 9443, pa podatek o poslanih MMSih manjka. Kličem na 080404040, mi povejo, da tudi oni ne vidijo poslanih MMSov, torej se ne ve, koliko jih je.

Telefon mi šteje samo količino poslanih MMSov, a ne upošteva števila prejemnikov.

To pomeni, da lahko pošljem v enem mesecu 1000 MMSov, vsakega po npr. 20 prejemnikom. Seveda mi zaračunate 20000 MMSov, a to lahko reklamiram, ker nisem mogel vedeti, koliko je bilo dejansko poslanih?!

To je pa res šalabajzersko!
bonk.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Bush pravi:
Točno tako. Zato pa obstajajo roki v katerih lahko neseš nazaj in dobiš nazaj npr. 90% denarja. Prodajalec oziroma proizvajalec pa po nižji ceni naprej proda"refurbished" izdelek.
Lahko poveš več o tem ?
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik flajr pravi:
To je pa res šalabajzersko!
bonk.gif

Včasih je bil Simobil manj zanesljiv kot Mobitel, vendar veliko cenejši.
Zdaj je vgnezden med Mobitel in cenejši Tušmobil, tako da mora igrati bolj na kvaliteto.

Simobilove cene so šle v višave, na IT se pa še vedno špara kot včasih.
S! asistent je en velik fiasco, .NET solato meče ven večkrat kot ne.

Če smo več kot eno leto čakali števec zakupljenih minut, kje misliš, da so po prioriteti MMS (oziroma tisti, ki pošljejo 1001+ MMS)
grin1.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
no ja...

če prineseš domov telefon, ga odpakiraš, priklopiš in stvar ne dela, ga vrneš v trgovino in lahko izbereš naslednji korak - popravilo, nov telefon, vrnitev kupnine (ali povračilo sorazmernega zneska, kar pa tule ne pride v poštev).

Se strinjam, da boš težko prodal odprt/rabljen telefon naslednji stranki, ampak tako določa zakon. Način na katerega bo prodajalec odpravil ali kompenziral stvarno napako je v domeni kupca. Verjetno imajo prodajalci navodila kot praviš ti in skušajo "prepričat" kupca, da gre stvar v popravilo. Kar pa ni v skladu z zakonom.

Malo dvomim, da bi poslovodja v primeru vračila telefona in izrecne zahteve kupca, da ne želi popravila ampak nov brezhiben izdelek, vztrajal na zgoraj omenjeni praksi. Se ne splača, če ne drugega zaradi kazni.
 

DognerDJ

Fizikalc
10. sep 2009
1.329
0
36
Maribor
Obišči stran
blazko, kako bo prodajalec ( ki ni serviser ) vedel, da ti naprimer telefon ni padel v vodo ?

Res pa je, da ko uraden serviser potrdi, da je napaka na strani proizvajalca, veljajo tvoje trditve ( tak mi je po dolgem pogovoru potrdil inšpektor ).

Najbolje je, da pred nakupom zahtevaš, da se aparat vklopi in stestira že v prodajalni !
 
Nazadnje urejeno:

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Citat:
Uporabnik DognerDJ pravi:
blazko, kako bo prodajalec ( ki ni serviser ) vedel, da ti naprimer telefon ni padel v vodo ?

Ne mešaj hrušk in jabolk.

Jaz govorim o pravici kupca, da zahteva nov telefon, ne o vsevednosti prodajalca. On ima itak mislim da 8 dni časa za odgovor stranki. Seveda gre v tem času telefon na servis oz. do usposobljene osebe, ki ugotovi in potrdi napako. Ampak če potem stranka želi nov telefon (zapakiran, z drugo serijsko številko...), ga lahko dobi. Pa magari, če je je bila napaka malenkostna in odpravljena v 5 minutah.

Če bi se podobna stvar zgodila meni, bi to zahteval iz principa. Kupiš >> domov >> priklopiš >> ne dela >> nazaj v trgovino: pošteno bi bilo, da mi na licu mesta zamenjajo zadevo. Ker se to ne zgodi in ker jim tega po zakonu ni potrebno (razlogi so znani in omenjeni, ampak to ni problem mene kot kupca), potem zakon privlečem na dan tudi sam in dobim nov telefon. S "starim, rabljenim" pa naj počnejo kar želijo.

Zato je mogoče res najbolje, kar si predlagal: da se aparat preizkusi že v trgovini.

Sicer pa smo zašli iz teme. No, vsaj jest...
d055.gif
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik flajr pravi:
Kako si vi tole predstavljate:

Orto u nulo ima zastonj 1000 MMSov. V Si.asistentu se MMSi ne prikazujejo, če pošljem "Stanje" na 9443, pa podatek o poslanih MMSih manjka. Kličem na 080404040, mi povejo, da tudi oni ne vidijo poslanih MMSov, torej se ne ve, koliko jih je.

Telefon mi šteje samo količino poslanih MMSov, a ne upošteva števila prejemnikov.

To pomeni, da lahko pošljem v enem mesecu 1000 MMSov, vsakega po npr. 20 prejemnikom. Seveda mi zaračunate 20000 MMSov, a to lahko reklamiram, ker nisem mogel vedeti, koliko je bilo dejansko poslanih?!

To je pa res šalabajzersko!
bonk.gif

K da ti piše še kok minut si klicu v ostala omrežja...
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
Glih za mms tud govorim.

Čeprov nimam naročene opcije mobilni 201 al kva je že mi NČ ne izpiše, samo končen znesek brez naročnine.

Torej minut porabljenih v druga omrežja NEMA.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik DognerDJ pravi:
blazko, kako bo prodajalec ( ki ni serviser ) vedel, da ti naprimer telefon ni padel v vodo ?

Ne mešaj hrušk in jabolk.

Jaz govorim o pravici kupca, da zahteva nov telefon, ne o vsevednosti prodajalca. On ima itak mislim da 8 dni časa za odgovor stranki. Seveda gre v tem času telefon na servis oz. do usposobljene osebe, ki ugotovi in potrdi napako. Ampak če potem stranka želi nov telefon (zapakiran, z drugo serijsko številko...), ga lahko dobi. Pa magari, če je je bila napaka malenkostna in odpravljena v 5 minutah.

Če bi se podobna stvar zgodila meni, bi to zahteval iz principa. Kupiš >> domov >> priklopiš >> ne dela >> nazaj v trgovino: pošteno bi bilo, da mi na licu mesta zamenjajo zadevo. Ker se to ne zgodi in ker jim tega po zakonu ni potrebno (razlogi so znani in omenjeni, ampak to ni problem mene kot kupca), potem zakon privlečem na dan tudi sam in dobim nov telefon. S "starim, rabljenim" pa naj počnejo kar želijo.

Zato je mogoče res najbolje, kar si predlagal: da se aparat preizkusi že v trgovini.

Sicer pa smo zašli iz teme. No, vsaj jest...
d055.gif
Pa ne mešat "rabljen, a brezhiben" aparat z "pokvarjen".

V prvem prodajalec ni dolžan nič, v drugem pa je dolžan:
- menjat za brezhibnega, ali
- vrnit denar, ali
- se zmenit za nižjo kupnino (če izdelek delno deluje)
- odpraviti napako

Pa nič prej preveriti, kako je do napake prišlo. Če sumi, da je izdelek ob prodaji bil brezhiben in se je pokvaril pozneje, mora prodajalec potrditi ta sum.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
V SMS prejmeš, koliko zakupljenih količin si porabil. To je to.

Kar se MMS-ev tiče pa ne vem, zakaj ne prikazuje. Je pa tako,d a takšne pritožbe pač ne moreš podat, to je zgolj dodatna storitev, informativne narave. Vsaj jaz tako mislim.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.