Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik DognerDJ pravi:
blazko, kako bo prodajalec ( ki ni serviser ) vedel, da ti naprimer telefon ni padel v vodo ?
Ne mešaj hrušk in jabolk.
Jaz govorim o pravici kupca, da zahteva nov telefon, ne o vsevednosti prodajalca. On ima itak mislim da 8 dni časa za odgovor stranki. Seveda gre v tem času telefon na servis oz. do usposobljene osebe, ki ugotovi in potrdi napako. Ampak če potem stranka želi nov telefon (zapakiran, z drugo serijsko številko...), ga lahko dobi. Pa magari, če je je bila napaka malenkostna in odpravljena v 5 minutah.
Če bi se podobna stvar zgodila meni, bi to zahteval iz principa. Kupiš >> domov >> priklopiš >> ne dela >> nazaj v trgovino: pošteno bi bilo, da mi na licu mesta zamenjajo zadevo. Ker se to ne zgodi in ker jim tega po zakonu ni potrebno (razlogi so znani in omenjeni, ampak to ni problem mene kot kupca), potem zakon privlečem na dan tudi sam in dobim nov telefon. S "starim, rabljenim" pa naj počnejo kar želijo.
Zato je mogoče res najbolje, kar si predlagal: da se aparat preizkusi že v trgovini.
Sicer pa smo zašli iz teme. No, vsaj jest...