Novo pri Simobilu V.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

TheCjen

Pripravnik
31. avg 2007
139
0
16
Kranj
Ne da ni pošlihtano. Kot sem rekel, to ni uradno, da si stranke lahko izmišljujejo tel. številke. Se pa da in če je rezultat tega zadovoljna stranka, potem se da tudi tako stvar urediti.

Lp.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.497
7.012
113
Citat:
Uporabnik jessy84 pravi:
Ja, bi moral bit popolni dostop po defaultu - pa ni. Sicer sem pa že klicala, pa so rekl, da morm it prov na center un k***** obrazec nanovo podpisat
uf-1.gif

To imajo pa na novo potem. jaz sem se vse po telefonu zmenila.
 

Rogue

Pripravnik
26. avg 2009
89
0
6
Citat:
Uporabnik TheCjen pravi:
Citat:
Uporabnik jessy84 pravi:
Še ena šlamparija Simobilovcev - sicer je blo to že neki časa nazaj, ko sem šla na Simobilov center, da dobim geslo za SiAsistenta. Imam čist normalno eno naročniško razmerje za eno številko itd. In so mi idioti dali samo omejen dostop - a se jim tud prebrat ne da, kaj izberejo al kaj? Sej Asistenta itak ful mal uporablam, ampak lepga dne bom popizdila in jim šla mal povedat svoje! Ampak šalabajzarstvo res čist na vsakem koraku...

Predno se razpočiš naj ti povem, da prodajalci v shopu nimajo nič za ''odkljukat'', da bi ti dali popoln ali omejen dostop. Pokliči na klicni center, povej geslo in ti podo vklopili popoln dostop. Sicer pa, če imaš samo eno naročniško številko, bi moral biti po defaultu vključen popoln dostop. V primeru, da imaš pač več številk, je ponavadi vklopljen omejen dostop, vendar kot sem rekel, pokliči na klicnega in ti bodo uredili. Nimajo pa prodajalci nadzora nad tem, kot ti misliš.

Lp.

Jaz sem sklenil razmerje - obična naročnina - in mi je geslo za Si.asistent delovalo tako kot mora.
Povsem enako je kasneje storila moja mati - ji ni delalo, tako kot je povedala jessy84.
bonk.gif
 

Muzo

Pripravnik
10. sep 2007
268
0
16
meni tudi ni delalo, ampak je res da sem prenesel številko, oni to očitno smatrajo kot drugo številko, saj imam v sistemu tudi simobilovo, ki sem jo uporabljal cele 3 dni.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Kaj mores narest, ce dobis pri Simobilu nabite narocnine Vodafone live, v resnici pa imas v profilu to izklopljeno? Npr ce pritisnem na live tipko, mi gre na cisto neko drugo stran
Do prejsnjega meseca s tem ni bilo tezav, sedaj pa gledam, da imam kar od nekje neke vstopnine vracunane, tudi takrat ko VEM da sem internet uporabljal prek prenosnega racunalnika in BT.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Kaj mores narest, ce dobis pri Simobilu nabite narocnine Vodafone live, v resnici pa imas v profilu to izklopljeno? Npr ce pritisnem na live tipko, mi gre na cisto neko drugo stran
Do prejsnjega meseca s tem ni bilo tezav, sedaj pa gledam, da imam kar od nekje neke vstopnine vracunane, tudi takrat ko VEM da sem internet uporabljal prek prenosnega racunalnika in BT.

https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/735663/an/0/page/0#735663
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
to pomeni, da se vedno velja obracunski interval, kot ga imajo zapisanega. Evo, tisti ki se bodo kaj pritozevali imajo lepo iztocnico...
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Kaj pa je pol avtoritativno? V pogodbi si mi zdi piše: Cene so na spletu ali nekaj podobnega.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
V principu so cene na spletu kar zavezujoče. Nekoč so operaterji cene objavljali celo v Uradnem listu RS, danes to ni obvezno in ni praksa, torej je lahko cena na spletu kar zavezujoča, sploh pa pri reklamaciji. Napako mora v tem primeru operater pojesti v svojo škodo. Lahko se sicer gre zajebavat s stranko, vendar se vedno najde kakšna, ki je pripravljena iti na sodišče, APEK in Tržno inšpekcijo. Tam bo pa operater popušil in si prislužil še ogromno stroškov.

Ogo
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.496
5.790
113
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Kaj mores narest, ce dobis pri Simobilu nabite narocnine Vodafone live, v resnici pa imas v profilu to izklopljeno? Npr ce pritisnem na live tipko, mi gre na cisto neko drugo stran
Do prejsnjega meseca s tem ni bilo tezav, sedaj pa gledam, da imam kar od nekje neke vstopnine vracunane, tudi takrat ko VEM da sem internet uporabljal prek prenosnega racunalnika in BT.

v si asistentu ko so pritožbe napiši in bo rešeno.
meni so v roku par dni odgovorili da so neupravičeno računali vstopnino in da bo naslednji račun tolko nižji
 

AXi0N

Fizikalc
9. sep 2007
1.014
0
36
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:

meni so v roku par dni odgovorili da so neupravičeno računali vstopnino in da bo naslednji račun tolko nižji

Si dobil odgovor na mail ali si moral pogledati v si asistentu?

LP
 

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Dobiš odgovor na mail, zadevo pa lahko tudi vidiš v asistentu, če je bila oz. ni bila uspešno rešena.
 

AXi0N

Fizikalc
9. sep 2007
1.014
0
36
Citat:
Uporabnik SE_P1i pravi:
Dobiš odgovor na mail, zadevo pa lahko tudi vidiš v asistentu, če je bila oz. ni bila uspešno rešena.

Nisem dobil maila, vendar sem pogledal v asistentu ter tam videl da je bila zadeva odobrena.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
ksz

call center je bezect, pa bom kar tule vprašal.

Gledam Simpl+ na prepaid bone. Kakšen je obračunski interval, kakšna je cena MMS-a?
A lahko prenesem cifro iz Mobija na Simpl+? Kakšen je postopek? Če rabim prej kupit "običajno" Halo prepaid kartico - ali imam kot Simobilov naročnik kakšen popust?
 

Tim

Pripravnik
9. sep 2007
81
2
8
6 EUR te stane SIM kartica, če si Simobilov naročnik, nafilana pa je s 5 EUR.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.